10/03/1400 - 23:00
آموزش بلاک چین با زبان پایتون
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید وارد دنیای چالش برانگیز برنامه نویسی و یادگیری بلاکچین شوید پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را دنبال کنید. یا اگر توسعه دهنده و یا طراحی سایت هستید و قصد دارید از این هنر خود برای کسب درآمد بالا استفاده کنید این مجموعه آموزشی مناسب شما می‌باشد.

1606683296_1_0.gif

آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون (Python) یکی از حرفه‌ای‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است که در کمال ناباوری روز به روز نه تنها بر محبوبیت آن، نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی افزوده می‌شود. بلکه کاربردهای زیادی در اکثر زبان های برنامه نویسی علوم کامپیوتر به عهده گرفته است.

پایتون تنها زبانی برنامه نویسی است که قادر به ایجاد ارزش افزوده و کسب درآمد از دانش استفاده آن است. زبان برنامه نویسی پایتون به دلیل اینکه در ایران هنوز خوب شناخته نشده است، می‌توانیم با یقین بگویم یکی از پرسودترین و پررونق ترین مهارت با آینده شغلی روشن، در ایران خواهد بود.

با توجه به افزایش روزافزون کاربرد زبان برنامه نویسی در علوم مربوط به بلاکچین ها و رمز ارزها و اعتبار روزافزون آنها، اشخاصی که قصد سرمایه گذاری برای آینده شغلی پرسود دارند پیشنهاد می‌کنیم، زبان برنامه نویسی پایتون را با محوریت طراحی سیستم های بلاکچین و رمز ارزها را یاد بگیرند تا بتوانند با طراحی و توسعه سیستم های کسب درآمد متصل به درگاه های بین‌المللی وارد دنیای کسب درآمد شوند.

آموزش ساخت بلاکچین

در دوره آموزشی آنلاین بلاک چین با پایتون به شما تمام اصول و روش های یادگیری این زبان برنامه نویسی بدون نیاز به پیش زمینه کد نویسی را توسط اساتید مطرح دنیای رمز ارزها را آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با هزینه کم این دوره را تهیه و یاد بگیرید.

مهم نیست سطح سواد شما از حوزه برنامه نویسی و علوم آن در چه مهارتی است یا اینکه چقدر با دنیای رمز ارزها مانند بلاکچین آشنا هستید. مهم چگونگی روش استفاده مناسب و درست از این ابزار در ایجاد یک سیستم پیشرفته برای کسب درآمد جهانی از آن است.

وقتی به این آموزش علاقه پیدا کنید ناخواسته وارد تحقیق و مطالعه بیشتر در زمینه های مختلف رمز ارزها خواهید شد، تا با کسب دانش فنی و عالی مهارت خود را استفاده بهتر از این دوره آموزشی برای کسب درآمد از بلاکچین را ارتقا دهید.

اما چرا زبان برنامه نویسی پایتون برای آموزش بلاکچین لازم است؟

مزیت زبان برنامه نویسی پایتون در استفاده ساده و کاملا قابل درک کدهای آن برای ایجاد ساز و کار دلخواه در زمینه های مختلف می‌باشد. در واقع پایتون مانند دیگر زبان های برنامه نویسی از پیچیدگی و سختی برخوردار نیست و همین سادگی در استفاده باعث جذب کاربران بیشتری برای یادگیری آن شده است.

اسکریپت نویسی با زبان پایتون

استفاده از این زبان در استفاده و به کارگیری سرویس های آنلاین مانند لینوکس، ویندوز و مکینتاش، سیستم های موبایلی و حتی بازی سازی قابل اجرا و پیاده سازی می‌باشد. همین مزیت خوب به شما این قدرت را می‌دهد تا متناسب با علاقه و مهارت خود، بتواند در شاخه های مختلف زبان برنامه نویسی پایتون به کسب تجربه و درآمد از آن مشغول باشید.

بلاکچین بر اساس زبان برنامه نویسی پایتون فعالیت می‌کند. و تمام عملکردهای پایتون را در خود دارد. بنابرین لازمه موفقیت در آموزش بلکچین یادگیری همزمان این برنامه محبوب می باشد. چرا که شما با چالش‌هایی همراه خواهید بود که اگر دانشی از آن نداشته باشید زحمات شما هدر خواهد شد.

شاید باور نکنید اما اسکریپت‌هایی که با زبان برنامه نویسی پایتون مانند سرویس اینترنتی تبلیغات گوگل، اینستاگرام، سیستم بازاریابی جهانی مانند ebay، سیستم های ناسا و یاهو از و غیره از این زبان برنامه نویسی برای پایه کاری خود استفاده کرده‌اند.

پایتون در راه بلاکچین

بلاکچین و کریپتوکارنسی از زیر شاخه حوزه فعالیت بیت کوین می‌باشد. با یادگیری روش‌ها و اصول به کارگیری زبان برنامه نویسی پایتون در این رمز ارزها با مفاهیم و دنیای عملکرد این رمز ارزها با جزییات بیشتر آشنا می‌شوید. چرا که لازمه نوشتن زبان برنامه نویسی برای هر زمینه ای، در حوزه دیجیتال دانستن چگونگی عملکرد و استفاده از آن می‌باشد.

بلاکچین چیست؟

فرض کنید قصد انتقال پول از حسابی به یک حساب دیگر در هر جایی دارید. برای انتقال باید از واسطه که همان بانک است استفاده کنید. اما در این روش بانک واسطه شما بین طرف شما خواهد بود و با شخص در همان لحظه در ارتباط مستقیم نیستید.

در این وسط واسطه بر اساس قوانین کشوری یا کسر هزینه ای دستمزد خود را دریافت می‌کند و با ایجاد ساز و برگ با دریافت هزینه ای از استفاده از خدمات و ارتباط شما را غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

بلاکچین بر خلاف این روش واسطه را حذف کرده است. شما بصورت مستقیم با طرف دوم بر اساس یک زبان برنامه نویسی هوشمند و خودکار در ارتباط خواهید بود و محدودیت های بین المللی و داخلی هیچ تاثیری در فعالیت آن ندارد. در بلاکچین تمام اطلاعات، دریافت ها، صورت حساب ها همگی به صورت روشن ابتدا توسط این سیستم مه به هزاران سرور مختلف متصل است تایید می‌شود و سپس در اختیار شما خواهد گرفت.

وقتی شما با دانش برنامه نویسی پایتون آشنا باشید می‌توانید بر اساس پایه همین سیستم ها اسکریپتی را بنویسید که طرفین را قادر کند از سیستم شما برای تبادل اطلاعات و معامله استفاده کنند. شما در این وسط یک واسطه با اختیارات نامحدود بدون هیچ محدودیت بانکی و بین المللی خواهید بود که می‌توانید قوانین و شرایطی را در نظر بگیرید تا برای شما کسب درآمد حتی در خواب ایجاد کند.

ماکسیملیان یکی از اساتید و افراد حرفه ای مسلط به زبان برنامه نویسی پایتون می‌باشد که توانسته با راه اندازی کسب و کارهای مختلف در حوزه های تجارت الکترونیک موفقیت های بالایی کسب کند. روش های کسب این موفقیت‌ها در قالب تجربه کاری در این دوره آموزشی با زبانی ساده تنها با هزینه اندک در اختیار شما قرار گرفته است.

زبان برنامه نویسی پایتون مناسب چه کسانی است؟

پایتون با توجه به زمینه‌های کاربردی متنوعی که دارد قابل استفاده برای اشخاصی است که قصد دارند یک سیستم وب سایت در زمینه دلخواه سودآور ایجاد کنند و با اشتراک گذاری آن به کسب درآمد بپردازند.

همچنین افرادی که علاقه مند به فعالیت در حوزه رمز ارزها هستند می‌توانید با فراگیری زبان برنامه پایتون در کنار آموزش های عملکردی بلاکچین ، حلقه های عملگرا، آشنایی با توابع و اصلاحات پایه آن و فراگیری دستورهای شرطی،و غیره برای طراحی سیستم استفاده کنند.

مزیت زبان برنامه نویسی پایتون در حوزه رمز ارزها

ترکیب هنر عملکردی پایتون با ساختار عمل گرایی بلاکچین یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. چرا که شما با شناخت دستورات و توابعی که برای ایجاد یک سیستم هوشمند تبادل اطلاعات ارزی فعالیت می‌کند بصورت چالشی فعالیت خواهید کرد.

هر لحظه با توجه به ساختار و قوانین فعال بلاکچین‌ها لازم است تا متغیرها و زبان برنامه نویسی مجدد بازبینی شود. بدون این اطلاعات و روش های مدیریت و کنترل سیستم شما در کسب درآمد دایمی ممکن است با مشکل مواجه شوید.

مزیت خوب دوره آموزش ساخت بلاک چین و رمز ارز با پایتون

این دوره آموزشی برای همین چالش بزرگ تدارک دیده شده است تا شما بدون نیاز به افراد دیگر بصورت کاملا مستقل کسب و کار خود را کنترل و گسترش دهید. توسعه کسب و کار به همان مقدار در بالا بردن میزان درآمد شما اثر گذار خواهد بود. با توجه به پیشرفت و فن آوری های روز تطبیق عملکرد برنامه نویسی و به روز رسانی آن در رضایت مشتری شما تاثیر بالایی دارد.

علاوه بر این حفظ امنیت و اطلاعات مشتریان و عدم دسترسی افراد غیر به عملکرد سیستم شما لازم است که حتما این دوره را به صورت اصولی و با دقت با روش های آموزشی چالش برانگیز آن پیگیری کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟