28/05/1397 - 17:18
معرفی شرکت بلدرچین دماوند و محصولات آن
شرکت بلدرچین یکی از فعالان در حوزه دام و طیور می باشد که از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. فعالیت تخصصی این شرکت تولید انواع دستگاه جوجه کشی حرفه ای و قفس با کیفیت پرورش بلدرچین و کبک می باشد. مشاوره تخصصی در راه اندازی مزارع پرورش پرندگان و مراکز جوجه کشی از دیگر فعالیت های شرکت دماوند می باشد.

1606683296_1_0.gif

 دفتر مرکزی بلدرچین دماوند در تهران واقع شده است و در اکثر نقاط ایران نیز نمایندگی فعال دارد. اگر بخواهیم به کیفیت محصولات آن اشاره کنیم میتوان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها در ایران متعلق به شرکت بلدرچین دماوند می باشد. در ادامه در مورد این موضوع توضیح دقیق تری داده ایم.

انواع دستگاه های جوجه کشی دماوند

دستگاه‌های تولیدی این شرکت را به سه دسته کلی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می‌توان تقسیم‌بندی کرد.
دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی شرکت دماوند در سه ظرفیت 84، 126، 210 عدد تخم نطفه دار مرغ تولید می‌شود. کوچکترین دستگاه جوجه کشی خانگی بلدرچین دماوند با ظرفیت 84 عدد تخم نطفه دار مرغ با نام تجاری dq30-sh یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌ها در بین خریداران می‌باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه‌های نیمه صنعتی با ظرفیت 420 و 588 تخم مرغ از دیگر محصولات این تولید کننده ایرانی می‌باشد.
دستگاه‌هایی با ظرفیت 926 و 1850 عدد تخم مرغ جزو دستگاه‌های جوجه کشی صنعتی این شرکت محسوب می‌شوند.

قابلیت استفاده برای جوجه‌کشی از تخم پرندگانی مانند بلدرچین، کبک، بوقلمون، قرقاول و سایر ماکیان از مهم‌ترین نقاط قوت دستگاه های شرکت بلدرچین دماوند می‌باشد.

قیمت دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند

محصولات شرکت دماوند با توجه به کیفیت خوبی که دارند از نظر قیمت نیز می‌توان گفت مناسب‌ترین قیمت را دارند. قیمت دستگاه جوجه کشی این شرکت از حدود 800000 تومان شروع و تا حدود 4000000 تومان ادامه دارد.
حذف واسطه‌ها در خرید مواد اولیه و واردات مستقیم بعضی از قطعات دو عامل مهم می‌باشد که باعث این قیمت گذاری مناسب شده است.
در تصویر زیر لیست قیمت محصولات این شرکت قابل مشاهده می‌باشد. توجه کنید که این قیمت‌ها مربوط به تاریخ 28/5/97 می‌باشد.

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

ارزان ترین دستگاه شرکت دماوند

دستگاه‌های مدل dq30sh و dq40sh ارزان قیمت‌ترین دستگاه‌های بلدرچین دماوند می‌باشند. این دو دستگاه به ترتیب 84 و 126 عدد تخم نطفه دار مرغ ظرفیت دارند. دستگاه جوجه کشی ارزان dq30sh یکی از بهترین دستگاه‌ها می‌باشد که می‌توان با آن در کنار کسب تجربه درآمد اندکی هم داشت. البته امروزه افراد زیادی هستند که همین تکنیک ابتدا تجربه کافی در جوجه کشی کسب کرده اند و پس از آن با گسترش کار خود به درآمدهای عالی رسیده اند.

ساخت دستگاه جوجه کشی در منزل

گاها مشاهده شده است که افراد برای پرداخت هزینه کمتر دست به ساخت دستگاه جوجه کشی با یخچال یا وسایلی دیگر در منزل خود می‌زنند. این موضوع چندین نکته دارد.

نکته اول: دستگاه‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر ساخته می‌شود کاملا بر اساس اصول مهندسی می باشند ولی دستگاه هایی که توسط افراد در یک کارگاه کوچک یا منزل ساخته می شوند فاقد این موضوع مهم می‌باشد. توجه نکردن به این نکته باعث ضرر‌های مالی جبران ناپذیر برای افراد می‌شود.

نکته دوم: دستگاه‌های دست ساز فاقد هر گونه ضمانت یا خدمات پس از فروش و مهم‌تر از آن مشاوره می‌باشد. درصورتی که شما با خرید دستگاه جوجه کشی از یک شرکت معتبر می‌توانید از گارانتی، خدمات پس از فروش و مشاوره تخصصی بهره ببرید که در موفقیت شما در کار بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

نکته سوم: شاید دستگاه‌های دست ساز با هزینه کمتری در اختیار افراد قرار گیرد ولی همانطور که بیان شد به دلیل رعایت نشدن اصول مهندسی در ساخت دستگاه‌ها، اینگونه دستگاه ها در میانه کار حتما خریدار یا سازنده را دچار خسارات مالی زیادی می‌کند. این خسارت خود به تنهایی می‌تواند به اندازه یک یا چند دستگاه که توسط شرکت‌های معتبر ساخته می‌شود برای افراد آب بخورد.

قفس های بلدرچین و کبک شرکت دماوند

با توجه به گفته کاربران قفس‌های بلدرچین و کبک که توسط این شرکت تولید می‌شود یکی از با کیفیت ترین قفس‌های موجود در بازار ایران می‌باشد. در نگاه اول شاید قیمت قفس ها بالا باشد ولی با مقایسه کیفیت قفس های شرکت بلدرچین دماوند با قفس های ارزان موجود در بازار متوجه این موضوع می شوید که قیمت ها نه تنها بالا نیست بلکه منصفانه نیز می‌باشد. شرکت دماوند در ساخت قفس از مفتول گالوانیزه گرم با ابعاد مناسب استفاده می‌کند که طول عمر مفید این محصول را بسیار افزایش داده است. یکی از نکاتی که جا دارد به آن اشاره کنیم مشاوره این شرکت به مشتریان در هنگام خرید قفس می‌باشد تا مشتری با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را کند.

قفس پرورش بلدرچین

مشاوره تخصصی راه اندازی مزرعه پرورش و جوجه کشی پرندگان

برای افرادی که به فکر شروع و راه اندازی کسب و کاری هستند استفاده از تجربیات دیگران و گرفتن مشاوره از افراد حرفه ای بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در کاری که افراد با موجود زنده سر و کار دارند این اهمیت چندین برابر می‌شود. زیرا یک بار اشتباه در این کار امکان دارد موجب پایان کار فرد باشد. البته باید به این نکته نیز توجه شود که حتما از افراد حرفه‌ای و قابل اطمینان مشاوره بگیرید. متاسفانه در حوزه دام و طیور اینگونه متخصصین به ندرت یافت می‌شوند. شرکت دماوند با گرد هم جمع کردن افراد با تجربه این حوزه و احداث مزرعه های مختلف و ارائه مشاوره به چندین مرکز بزرگ توانسته است تبدیل به یکی از بهترین مرکزهای مشاوره در این حوزه گردد. این شرکت به دلیل هدفی که دارد ( کمک به افراد برای راه اندازی کسب و کار و کمک به اقتصاد کشور و بالا بردن سطح علوم افراد این حوزه ) مشاوره را کاملا به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

جهت کسب مشاوره یا اخذ نمایندگی بلدرچین دماوند می‌توانید با شماره تلفن 02177955451 تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟