23/02/1397 - 15:35
چگونه اطلاعات حذف شده گوشی را در سه مرحله بازیابی کنیم
بدون شک برای همه ما پیش آمده است که پس از پاک کردن سهوی و یا عمدی عکس، فیلم یا سندی بعدها به آن احتیاج پیدا کرده باشیم. اولین قدم برای پیشگیری از تکرار چنین سناریو‌یی داشتن همیشگی یک بک‌‌آپ از اطلاعاتمان می‌باشد، با این حال اگر حواسمان به این مسئله نبود چه می‌شود؟ پاسخ آسان است؛ EaseUS data recovery wizard چاره کار می‌باشد چراکه نه تنها فیلم، عکس، موزیک، بلکه قادر به بازگرداندن طیف وسیعی از فایل‌ها با فرمت‌های مختلف در گجت‌های گوناگون می‌باشد.

1606683296_1_0.gif

معرفی بهترین اپلیکیشن برای بازیابی (ریکاوری) اطلاعات گوشی

 EaseUS data recovery که یک برنامه کاملا رایگان میباشد می‌تواند نسبت به ریکاوری (بازیابی) اطلاعات از بین رفته بر روی انواع هارد دیسک‌ها، حافظه‌های فلشusb ، کارت‌های حافظه و هارد دیسک‌های قابل حمل اقدام نماید. با پشتیبانی از انواع فایل‌های عکس، ویدیو، اسناد، ایمیل‌ها و دیگر فایل‌ها که مسلماً امکان ذکر تمامی آن‌ها نیست، این نرم افزار می‌تواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعاتتان اقدام کند. مهم نیست اطلاعاتتان به چه طریقی از بین رفته باشند. از پاک کردن‌های معمولی با delete یا shift delele تا فرمت شدن و پارتیشن‌بندی و از بین رفتن پارتیشن و یا نصب مجدد سیستم عامل گرفته تا کرش شدن یا ویروسی شدن و از بین رفتن اطلاعات، این نرم افزار می‌تواند تمامی آن‌ها را ریکاوری کند.

دیگر ویژگی موجود در این نرم افزار بازگردانی اطلاعات پاک شده (عکس، فیلم و موزیک) از فلش دیسک‌ها، حافظه‌های جانبی همانند حافظه‌های تلفن همراه، حافظه‌های دوربین‌های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه‌های مشابه، امکان بازگردانی فایل‌های پاک شده بر روی گوشی‌های اندرویدی با قدرت بسیار بالاست. البته توجه داشته باشید که بدین منظور احتیاج به روت بودن دستگاه هم می‌باشد.

نکته دیگر آنکه EaseUS MobiSaver نسخه اندرویدی ابن برنامه قدرتمند است که که از طریق این لینک قابل دانلود می باشد. با بهره گیری از این برنامه نه تنها محتویاتی که به صورت دستی یا تصادفی حذف کرده این قابل بازیابی هستند، بلکه آن دسته از محتویاتی که به دلیل تداخل پلتفرمی یا ویروسی شدن دستگاه حذف شده‌اند هم قابلیت بازگردانی دارد. EaseUS data recovery و EaseUS MobiSaver تقریبا با تمام برند‌های اندرویدی بازار سازگاری داشته و علاوه بر حافظه داخلی، قابلیت اسکن و بازیابی فایل‌های از دست رفته بر روی انواع کارت‌های حافظه را هم دارد.

دانلود EaseUS MobiSaver نسخه اندرویدی از طریق لینک زیر

www.easeus.com/android-data-recovery-software/free-android-data-recovery.html

سایت‌های شناخته شده ای مثل AndroidCure، iGeeksBlog، Softonic و غیره به عنوان مراجع شناخته شده خارجی هم کیفیت عملکرد این برنامه را مورد تایید قرار داده‌اند، بنابراین اگر شانسی برای بازیابی اطلاعات حذف شده گوشی شما وجود داشته باشد، این برنامه این کار را با موفقیت انجام خواهد داد. یکی دیگر از نقاط قوت این برنامه سازگاری با تمام نسخه‌های پلتفرم اندروید می‌باشد؛ از این رو فرقی ندارد که گوشی شما با اندروید 4 به بازار عرضه شده باشد یا اندروید 8 یا حتی 8.1! EaseUS با فناوری انحصاری خود می‌تواند بایت‌بایت حافظه گوشی یا کارت حافظه شما را اسکن کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار EaseUS، انتخاب نوع فایل مورد نظر نیز در هنگام جستجو  است. پس از پایان عملیات اسکن، شما می‌توانید تمامی آدرس‌های حذف شده را در کادر سمت چپ مشاهده کنید و با انتخاب پوشه مورد نظر در این آدرس‌ها کلیه فایل‌های یافته شده در آن آدرس نمایش داده می‌شود.

شاید جالب باشد که بدانید در این برنامه، حتی قبل از بازیابی تصاویر می‌توان پیش نمایشی از آن‌ها را هم مشاهده کرد! در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که هرچند دریافت و نصب اولیه این برنامه رایگان است، با این حال از طریق آن تنها قادر بود 1 فایل را بازگردانی کنید و برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر بایستی نسخه پرو را تهیه کنید.

برخی از ویژگی‌های نرم افزار بازیابی اطلاعات EaseUS MobiSaver

  • امکان بازگردانی عکس، مخاطب یا پیام حذف شده
  • امکان بازگردانی فایل های لینوکس از ویندوز
  • بازگردانی فایل‌های رمزگذاری و فشرده شده
  • بازگردانی اطلاعات از انواع گوشی‌های اندرویدی
  • امکان ایجاد پروفایل در نرم افزار
  • امکان Stop و Resume پردازش‌های در حال انجام
  • پشتیبانی از فایل‌های سیستمی FAT12, FAT16, VFAT, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2 و EXT3
  • پشتیبانی از هارد دیسک‌های IDE / ATA, SATA, SCSI, USB, IEEE1394
  • پشتیبانی از فایل‌ها با نام‌های طولانی
  • سازگاری با سیستم عامل های  Windows/10 8.1/8/7/Vista/XP/2000 and Windows Server 2012/2008/2003
  • کاملا رایگان

طریقه کار با نرم‌افزار بازیابی اطلاعات EaseUS data recovery فوق‌العاده راحت است و برخلاف برنامه‌های مشابه، تنها در چهار مرحله می‌توان به فایل‌های از دست رفته دست پیدا کرد.

  1. گوشی اندرویدی را به پی‌سی یا لپ‌تاپ متصل کنید.
  2. اسکن را از طریق نرم افزار EaseUS MobiSaver آغاز کنید.
  3. پس اتمام اسکن فایل‌هایی که خواهان بازیابی هستند را انتخاب کنید.
  4. بعد از اتمام پروسه اسکن، لیست فایل‌های قابل بازیابی توسط برنامه EaseUS Disk Data Recovery نمایش داده می‌شود. فایل‌های مورد نظرتان را از لیست انتخاب و بر روی گزینه Recover کلیک کنید. به همین سادگی می‌توانید اطلاعات حذف شده خود را از طریق برنامه EaseUS Disk Data Recovery بازیابی نمایید. برای دانلود و اطلاعات بیشتر برنامه به لینک زیر مراجعه کنید :

https://www.easeus.com/datarecoverywizard/free-data-recovery-software.htm

ایسوس

نظر شما چیست؟