افزونه‌های کاربردی و برتر
07/07/1396 - 12:11
10 افزونه فایرفاکسی سال 2017 که حتما باید آن‌ها را داشته باشید (بخش اول)
افزونه‌هایی که در این مطلب مشاهده می‌کنید نه تنها بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند، بلکه قادر هستند بسیاری از وظایف را خودکارسازی کرده و همچنین از حریم خصوصی شما محافظت به عمل آورند.

1606683296_1_0.gif

iMacros

افزونه iMacros قادر است بسیاری از کارهای تکراری و زجرآور برای کاربران را خودکارسازی کند. اگر از فرم‌های بی پایان، درخواست‌های گذرواژه و کارهای دیگری که مانع وب‌گردی شما می‌شوند خسته شده‌اید، پیشنهاد ما این است که از iMacros استفاده کنید تا به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه‌جویی کنید. پر کردن فرم‌های شخصی، مقداردهی اولیه برای ورود به سامانه‌ها، خودکارسازی دانلود و آپلود، استخراج داده‌ها از فایل CSV، آزمایش کارایی سایت و ارائه اسکریپت‌های نشانه‌گذاری شبکه‌های اجتماعی از جمله توانمندی‌های این افزونه هستند.

Grammarly

Grammarly ابزاری است که به شما کمک می‌کند از دست خطاهای گرامری و وارد کردن اشتباه کلمات در یک سند یا پیام ارسالی خلاص شوید. برای به‌کارگیری این افزونه به یک حساب کاربری نیاز دارید. اما نسخه رایگان آن نزدیک به 400 اشتباه گرامی یا هجایی را در جملات شناسایی می‌کند.

Awesome Screenshot Plus

اگر اسکرین‌شات‌های شما بیش از اندازه ابتدایی هستند، بهتر است Awesome Screenshot Plus را امتحان کنید. این افزونه می‌تواند از کل یک صفحه یا هر بخشی از آن تصویری ضبط کرده و در ادامه حاشیه‌هایی را به شکل‌های مستطیل، دایره، فلش، خط و متن وارد کند. تار کردن اطلاعات حساس در تصویر نهایی از دیگر قابلیت‌های این افزونه است. این افزونه همچنین یک فضای ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری ویژه خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Xmarks Sync

اگر از دستگاه‌های متعددی استفاده می‌کنید که هر یک مرورگرهای مختلفی را به کار می‌گیرند، بدون شکل مدیریت بر بوک‌مارک‌ها کار سختی است. اما Xmarks Sync با پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی بوک‌مارک‌های موجود در مرورگرهای مختلف قادر است این مشکل را حل کند.

Gmail Notifier

هیچ عاملی به اندازه ایمیل‌ها نمی‌تواند کار روزانه شما را مختل کرده و تمرکز شما روی کاری که در حال انجام آن هستید را خراب کند.  اما افزونه Gmail Notifier با ارائه یک زمان‌بندی به شما کمک می‌کند در ساعت‌های مشخصی هشداری را از بابت دریافت ایمیل‌های وارد شونده دریافت کنید. این افزونه از حساب‌های چندگانه جی‌میل پشتیبانی کرده و همچنین امکان سفارشی‌سازی هشدارها و حتا ایمیل‌هایی که از سوی کاربران خاصی ارسال می‌شود را دارد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟