دانلود رایگان کتاب‌ها
۳۰۰ کتاب ارزشمند مایکروسافت در حوزه‌های شبکه و برنامه‌نویسی را رایگان دانلود کنید
ماه جولای برای بسیاری از توسعه‌دهندگان و کدنویسان جهان ماه سرور و شادی است. به واسطه آ‌ن‌که همگان انتظار می‌کشند تا آقای اریک لیگمن مدیر ارشد فروش مایکروسافت، در این ماه تعدادی از کتاب‌های الکترونیکی مایکروسافت را به رایگان در اختیارشان قرار دهد. همانند سال گذشته میلادی امسال نیز مایکروسافت تعدادی از کتاب‌های ارزشمند خود در حوزه‌های مختلف را به‌طور رایگان در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد.

1606683296_1_0.gif

انتشار رایگان کتاب‌های الکترونیکی با واکنش خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. لینگمن می‌گوید: «کاربران به شدت از این موضوع استقبال کرده‌اند. این استقبال روزافزون نشان می‌دهد پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت از سوی بسیاری از توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.»‌ نکته قابل تعملی که وجود دار این است که امسال فهرست‌بندی کتاب‌ها به شکل دقیق‌تری انجام شده و علاوه بر عنوان کتاب‌ها، لینک دریافت کتاب‌ها نیز به شکل ساده‌تری در اختیار کاربران قرار گرفته است. امسال نزدیک به 300 عنوان کتاب در حوزه محصولات و سرویس‌های مایکروسافت به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که از جمله این عنوان‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی

ساده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی ویژه افراد تازه‌کار
این زبان‌ها به شما در درک بهتر برنامه‌نویسی کمک می‌کنند

کتاب‌های الکترونیکی در مورد ویندوز 10 و ویندوز سرور، کتاب‌های الکترونیکی در مورد پاورشل، - کتاب‌های الکترونیکی در مورد آژر، کتاب‌های الکترونیکی در مورد کلاود، کتاب‌های الکترونیکی در مورد مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳، ۲۰۱۶ و ۳۶۵، کتاب‌های الکترونیکی در مورد Power BI، کتاب‌های الکترونیکی در مورد مایکروسافت شیرپوینت، کتاب‌های الکترونیکی در مورد SQL Server، کتاب‌های الکترونیکی در مورد Microsoft System Center و...

به چه شکلی می‌توانیم کتاب‌های الکترونیکی رایگان مایکروسافت را دانلود کنیم؟

برای دانلود کتاب‌ها ابتدا باید به وبلاگ آقای لیگمن به نشانی Eric Ligman, Microsoft Director of Sales Excellence Blog بروید. در ادامه به دو شکل قادر هستید کتاب‌های الکترونیکی رایگان را دانلود کنید. روی هر یک از فرمت‌های فایلی PDF، EPUB و MOBI که در مقابل هر عنوان کتاب قرار دارد کلیک کرده تا کتاب‌ها به‌طور مستقیم دانلود شوند یا می‌توانید به‌طور یکجا کتاب‌ها را دانلود کنید. برای دانلود همه کتاب‌ها به‌طور یکجا لینک مستقیمی وجود ندارد در نتیجه باید بر اساس دستورالعملی که آقای لیگمن ارائه کرده است عمل کنید. آقای لیگمن فهرستی از لینک کتاب‌های قابل دانلود را آماده کرده است. این فهرست در قالب یک فایل متنی در اختیار شما قرار دارد. برای پیدا کردن این فایل متنی صفحه‌نمایش را به سمت پایین پیمایش کرده تا به عبارت How To Download all ebooks برسید. در ادامه روی آیکونی که مشاهده می‌کنید کلیک راست کرده و گزینه Save link as را انتخاب کرده و فایل متنی مشتمل بر لینک‌های دانلود کتاب را دانلود کنید. برای دانلود همه فایل‌ها با یکدیگر بهتر از یک نرم‌افزار مدیریت دانلود یا افزونه‌هایی که برای این منظور ارائه شده‌اند استفاده کنید. همچنین آیکون دومی نیز در همین بخش قرار دارد که یک اسکریپت پاورشل ویندوز است که این گزینه نیز به شما اجازه می‌دهد همه کتاب‌ها را از طریق پاورشل دانلود کنید. سایت شبکه برای دسترسی حال کاربران پنج مورد از عنوان‌های ارائه شده از سوی مایکروسافت را در قالب لینک‌های زیر در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟