ترفندهای آیفون
۱۰ آموزش کاربردی و جذاب iOS
سیستم‌عامل اپل به اندازه اندروید انعطاف‌پذیر و مملو از تنظیمات و سفارشی‌سازی نیست اما باز هم یک جزیره اسرارآمیز است. اگر صاحب یکی از دستگاه‌های همراه شرکت اپل هستید، بد نیست نگاهی به آموزش‌ها و ترفندهای زیر برای iOS بیندازید:

1606683296_1_0.gif

سرعت بخشیدن به آیفون با یک ترفند ساده

اگر از کند شدن دستگاه‌ iOS کلافه شده‌اید و به دنبال راهی برای بهبود سرعت آن بدون نیاز به ریست کردن دستگاه هستید، این مقاله را از دست ندهید.

آموزش حذف ویروس و بدافزار مخرب از آیفون و آیپدهای اپل

آیا آیفون‌ها و آیپدهای اپل ممکن است که ویروسی شوند و خطراتی را برای کاربران به همراه داشته باشند؟ اگر این امکان وجود دارد چگونه می‌توانیم از ویروسی شدن یا عملکرد مخرب یک بدافزار در آیفون یا آیپدمان جلوگیری کنیم؟

۴ ترفند ساده و موثر برای افزایش سرعت آیفون

روش‌های زیادی برای افزایش سرعت اجرای سیستم‌عامل‌های ویندوز؛ OS X و آندروید وجود دارد که با کمی جستجو در گوگل می‌توان به‌راحتی آن‌ها را پیدا کرد. اما حالا نوبت گوشی آی‌فون و سیستم‌عامل iOS است.

ارسال خودکار پیام در حین رانندگی برای تماس و پیام‌های دریافتی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در حین رانندگی تماس یا پیامی دریافت کنید و قادر به پاسخگویی به آن نباشید. در این شرایط شاید تمایل داشته باشید تا برای مخاطب مورد نظر پاسخی به صورت یک پیام ارسال کنید و وی را از شرایط خود (بودن در حال رانندگی) مطلع سازید، اما در حین رانندگی انجام این هم ممکن نیست!

۴ ترفند پنهانی آی‎فون که ممکن است از آن بی‌اطلاع باشید

نزدیک به نه سال از معرفی آی‎فون می‎گذرد، اما همچنان نکات و ترفندهایی برای به کار بردن روی این تلفن همراه وجود دارد که ممکن است شما هنوز از آن بی‌اطلاع باشید. در ادامه به چهار نمونه از آنها می‎پردازیم.

راهنمای رفع عیب وای‎فای در iOS 10

سیستم عامل جدید موبایل اپل یا همان iOS 10 با وجود به‎روزرسانی‎های جدید و برطرف کردن بسیاری از نقاط ضعف نسخه‎های قبلی، اما همچنان ممکن است در بعضی موارد مثل اتصال به شبکه وای‎فای با مشکلاتی مواجه باشد.

با استفاده از این ۸ روش ساده امنیت آی‌فون را بالا ببرید

امنیت گوشی که دست می‌گیریم چیزی است که شوخی‌بردار نیست و همه آن را جدی می‌گیرند؛ اما از آن‌جایی که حرکات شرورانه در این زمینه روز‌به‌روز پیچیده‌تر و گمراه‌کننده‌تر می‌شود؛ ارزش آن را دارد که با دقت بیشتری مورد تفکر و بررسی قرار بگیرد.

آموزش مراحل راه‌اندازی و استفاده از آیفون برای کاربران ایرانی

شاید به تازگی یک آیفون یا آیپد جدید از سری محصولات شرکت اپل را خریداری کرده باشید یا یکی از اقوام شما از خارج کشور برایتان یک آیفون هدیه آورده باشد. در این شرایط ممکن است برای راه‌اندازی و استفاده از دستگاه با مشکلاتی مواجه شوید.

15 قابلیت پنهان در آی‎فون کـه شمـا از آن بی‌اطلاع هستید

دیگرهمه ما از تعریف و تمجیدهای مطرح شده درباره تلفن‎های آی‎فون مطلع هستیم، ازتولیدکننده پرآوازه اپل و کیفیت ساخت تا ظاهر زیبا و امکانات متنوع، هر کسی را وسوسه می‎کند تا به سراغ این اسباب‌بازی گران‌قیمت برود؛ علاوه بر تمام مزایا و قابلیت‎های آشکار آی‎فون، توانایی‎های پنهان دیگری نیز در آن نهفته شده است که اپل کشف آن‌ها را برعهده خود ما گذاشته است.

چگونه در هر دستگاهی اطلاعات شبکه را پیدا کنیم

تمام دستگاه‌های متصل به شبکه مثل لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و هر چیز دیگر، یک آدرس MAC منحصربفرد و یک آدرس IP بر روی شبکه دارند. دلایل بسیاری وجود دارد که شما به این آدرس‌ها نیاز پیدا کنید. پس در این مقاله به چگونگی پیدا کردن این اطلاعات بر روی تمام دستگاه‌ها می‌پردازیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟