فروش بیشتر با ایمیل
۱۵ ابزار رایگان برای بازاریابی ایمیلی موثر
بازاریاب‌ها همواره سعی می‌کنند به منظور معرفی بهتر یک محصول از بهترین تکنیک‌ها و ترفندهای ارتباطاتی استفاده کنند. در حالی که تکنیک‌های سنتی بازاریابی تا حدود زیادی منسوخ شده‌اند اما در مقابل ترفندهای بازاریابی سایبری به شدت مورد توجه شرکت‌ها قرار دارند. بازاریابی ایمیلی با آن‌که قدمتی بس طولانی دارد، همچنان به عنوان یکی از تکنیک‌های موثر در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

1606683296_1_0.gif

امروزه طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها برای آن‌که محصول خود را به شکل بهتری به مخاطبان معرفی کنند به سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند. در حالی که شبکه‌های اجتماعی پتانسیل خوبی در این زمینه دارند اما هنوز هم تکنیک‌های مبتنی بر پست الکترونیک کارایی خوبی در این زمینه دارند.

مطلب پیشنهادی

۵ ترفند کوتاه و کاربردی جی‌میل
جادوگری با ایمیل‌ها

بازاریابی ایمیلی یکی از راهکارهای قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند به شکل دقیق و هدفمندی به سراغ مخاطبان رفته و ضمن معرفی محصول خود، چشم‌اندازهای کسب‌وکارتان را به خوبی برای آن‌ها توصیف کنید. اما این تکنیک زمانی به خوبی جواب خواهد داد که اطمینان حاصل کنید ایمیل‌های شما به درستی به دست مخاطبان شما رسیده و مهم‌تر آن‌که مخاطبان ایمیل شما را خوانده‌اند. بر همین اساس تعدادی از شرکت‌های حوزه فناوری ابزارهای آنلاینی را در این زمینه طراحی کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند کمپین بازاریابی ایمیلی خود را به شکل دقیقی سازمان‌دهی کنید. ما در این مقاله تعدادی از این ابزارهای قدرتمند و بعضا رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

Foundation for Emails 2

یک چهارچوب مبتنی بر CSS را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از آن قادر خواهید بود ایمیل‌های مبتنی بر HTML را طراحی کنید. ایمیل‌هایی که به خوبی روی دستگاهی خوانده خواهند شد. این سرویس الگوهایی در ارتباط با تجارت الکترونیک، ایمیل‌ها، خبرنامه‌ها و ایمیل‌هایی با محتوای تجاری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Scope

این سرویس به شما کمک می‌کند یک نسخه وب‌محور از هرگونه ایمیلی را ایجاد کنید. این سرویس همچنین به شما اجازه می‌دهد طرح‌ها و الگوها را به اشتراک قرار دهید. همچنین از طریق code inspector قادر خواهید بود سورس کدها را نیز مشاهده کنید. برای بهره‌مندی از این سرویس نیازی به حساب‌کاری این سرویس ندارید. اما به این نکته توجه داشته باشید که در این حالت ایمیل‌های شما تنها به مدت 15 روز در این سرویس در دسترس خواهند بود.

Hemingway App

این سرویس در برجسته‌سازی جملات طولانی، جملات پیچیده و اشتباهات رایج به شما کمک می‌کنند. اگر جمله‌ای بیش از اندازه طولانی شود، این سرویس با یک رنگ زرد آن‌را مشخص می‌کند. رنگ قرمز به معنای آن خواهد بود که جمله شما بیش از اندازه پیچیده است و ممکن است مخاطبان خود را از دست بدهید. همچنین به عنوان یک غلط‌گیر نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. این سرویس به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که مخاطب شما به جای آن‌که تمرکزش را روی نگارش پیام شما قرار دهد، به‌طور مستقیم محتوای ایمیل شما را مشاهده خواهد کرد.

Sender Score

این ابزار به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید آیا ایمیل شما از سوی سرویس‌های تشخیص هرزنامه فیلتر خواهد شد یا خیر. برای این منظور سرویس فوق آدرس IP فرستنده ایمیل را مورد بررسی قرار می‌دهد. امتیازی که این سرویس به ایمیل شما اختصاص می‌دهد، قابل اعتماد بودن IP فرستنده را نشان می‌دهد. برای بهره‌مندی از این سرویس ابتدا باید یک حساب‌کاربری در آن ایجاد کنید.

Pictaculous

این ابزار شبیه به یک پالت ساخت رنگ است. اگر قرار است تصویری را ارسال کنید و این تصویر به رنگ‌هایی نیاز دارد، ابزار فوق جواب‌گوی نیاز شما خواهد بود. کافی است عکس موردنظر خود را برای این سرویس ارسال کنید تا اطلاعات مربوط به پالت رنگ را از Color Lovers و Adobe Color دریافت کنید.

Email Deliverability Test

این ابزار محتوای ایمیل شما را مورد تحلیل قرار داده و به شما اطلاع می‌دهد کارایی و عملکرد آن چگونه خواهد بود. این ابزار بر مبنای شاخص‌ها و معیارهای متعلق به صنایع و مناطق مختلف به شما اعلام می‌دارد ایمیل شما به لحاظ ارزشی مفید است یا باید اصلاح شود.

URL Builder for GA

این ابزار به شما اجازه می‌دهد آدرس‌های اینترنتی را با یکسری پارامترهایی که در کمپین‌ها تاثیرگذاری هستند، برچسب‌گذاری کنید. از طریق این برچسب‌گذاری و به‌کارگیری ابزار automated reporting tool اطلاع پیدا خواهید کرد کدامیک از کمپین‌های تبلیغات شما بیشترین ترافیک را به وجود خواهند آورد. این سرویس به ساده‌ترین شکل این گزارش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Freepik

Freepik موتور جستجوگری است که به شما در پیدا کردن طرح‌های رایگان وکتور کمک می‌کند. اگر برای آماده‌سازی کمپین خود به تصاویری احتیاج دارید، ابزار فوق منبع ارزشمندی است که وکتورهای رایگان، فایل‌های PSD ساخته شده در فوتوشاپ، آیکون‌ها و عکس‌های موجود در بستر اینترنت را برای شما پیدا می‌کند.

Streak

Streak یک سرویس مدیریت بر ارتباط مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزار مجهز به قابلیت‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌ها را ردیابی کرده، ایمیل‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و کارهایی این چنینی را انجام دهید. در حالی که برای بهره‌مندی از این ابزار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید، با این وجود سرویس فوق یک طرح رایگان را ارائه کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا 200 ایمیل در ماه را به‌طور رایگان مورد بررسی قرار دهید.

Django

یک ابزار متن‌باز است که برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کمپین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس متن‌باز را شرکت Zapier که در زمینه خودکارسازی کارها به فعالیت اشتغال دارد، آماده کرده است.

TinyPNG

این ابزار به شما کمک می‌کند حجم فایل‌های گرافیکی همچون PNG یا JPEG را بدون آن‌که در کیفیت آن‌ها خللی وارد شود، کاهش دهید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را با تصاویری کوچک‌تر و بهینه‌تر آماده کنید.

GNU Mailman

این ابزار به شما در فهرست کردن و مدیریت ایمیل‌ها کمک می‌کند. با استفاده از ابزار فوق قادر خواهید بود فهرستی از ایمیل‌ها را ایجاد کرده، آن‌ها را آرشیو کرده و از صحت و سلامت ایمیل‌ها اطمینان حاصل کنید.

Canva

Canva ابزاری برای لایه‌بندی است. این ابزار به شما کمک می‌کند از تصاویر، وکتورها یا عکس‌هایی که در این سرویس آپلود کرده‌اید، به منظور لایه‌بندی استفاده کنید. همچنین فیلترهای از پیش ساخته‌ای را به منظور ویرایش تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد. صدها فونت و ابزار کاربردی دیگر نیز در ارتباط با بافت‌سازی و ساخت جلوه‌های ویژه به شما کمک خواهند کرد.

Responsive.email

این ابزار به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های HTML پیشرفته و واکنش گرا را فارغ از هرگونه دانش برنامه‌نویسی ایجاد کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند، الگوها را به شکل سفارشی آماده کرده و پیش‌نمایشی از تغییرات را مشاهده کرده و برای گوشی‌های هوشمند از الگوهای خاصی استفاده کنید. سرویس فوق قادر است کدهای HTML شما را بهینه‌سازی کند. برای بهره‌مندی از این سرویس ابتدا بای عضو آن شوید.

ChimpFeedr

ابزاری است که در ارتباط با کمپین‌های RSS ایمیل‌محور به شما کمک می‌کند. کافی است فیدهای RSS را در این سرویس وارد کنید تا یک فید مستر را به دست آوردید.

Premailer

Premailer ابزار رایگانی در ارتباط با ایمیل‌های HTML است. این ابزار قادر است سبک‌های CSS را به سبک‌های درون خطی تبدیل کند. این ابزار HTML و CSS شما را برای سازگاری با برنامه‌های ایمیل مورد بررسی قرار داده و گزارش مربوطه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک نسخه متنی ساده از پیام شما را ایجاد می‌کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟