عکس‌برداری منحصر به فرد
چگونه می‌توانیم در اندروید عکس‌های سه بعدی بگیریم؟
در این مقاله قصد داریم راهکاری را به شما معرفی کنیم که از طریق آن قادر خواهید بود تصاویر سه بعدی زیبایی را ضبط کنید. عکس‌هایی که نمای سه بعدی آن‌ها طراوت و جلای خاصی به شات‌های شما خواهند بخشید.

1606683296_1_0.gif

اگر به دنبال آن هستید از لحظات خاص و به یاد ماندی به شکلی عکس‌برداری کنید که متفاوت‌تر از گذشته به نظر برسند، پیشنهاد ما این است که به سراغ عکس‌برداری سه بعدی بروید و از افکت‌های تصویری خاصی که برای این منظور وجود دارد استفاده کنید. نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که ویژگی عکس‌برداری سه بعدی به‌طور پیش‌فرض در اغلب گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد. اما نگران این موضوع نباشید، به واسطه آن‌که در این مقاله با یک نرم‌افزار کاربردی منحصر به فرد آشنا خواهید شد که اجازه می‌دهد عکس‌های شما طبیعی‌تر از گذشته به نظر برسند. برای عکس‌برداری سه بعدی مراحل زیر را دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه در ویندوز 10 بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی ماشین مجازی ایجاد کنیم؟

چگونه می‌توانیم در اندروید عکس‌های سه بعدی بگیریم؟

برنامه‌ Phogy 3D Camera  نه تنها اجازه می‌دهد عکس‌های سه بعدی بگیرید، بلکه از طریق افکت‌های تصویری عکس گرفته شده را متحرک کرده و بر پایه راهکار جدا کردن فریم‌ها اجازه دهد چند فریم مختلف درون یک عکس قرار گرفته و در عمل شما یک عکس سه بعدی متحرک در اختیار داشته باشید. از ویژگی‌های شاخص نرم‌افزار Phogy 3D Camera می‌توان به عدم نیاز به سخت‌افزار خاص، ساخت سلفی‌های منحصر به فرد با شات‌های سه بعدی، به‌اشتراک‌گذاری ساده عکس‌ها از طریق ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک‌گذاری Mp4های گرفته شده در کیفیت‌های مختلف، ساخت فایل‌های تصویری GIF (از یک مگابایت تا بی‌نهایت) و.... اشاره کرد. توجه داشته باشید توجه داشته باشید برای عکس‌برداری دقیق و درست با این برنامه نباید دوربین گوشی را به سرعت حرکت داده یا ثابت نگه دارید، بلکه باید حرکت آرامی در اطراف سوژه داشته باشید.  بر مبنای خروجی کار و پس از عکس‌برداری برنامه به کار شما امتیازی از یک تا پنج می‌دهد.

مرحله اول، ابتدا از فروشگاه گوگل پلی برنامه Phogy, 3D Camera را دانلود کنید. (از سایت‌های داخلی نیز دانلود آن امکان‌پذیر است.)  دقت کنید در نسخه آزمایشی تنها قادر به عکس‌برداری محدودی (28 عکس) هستید.

مرحله دوم، پس از دانلود برنامه را اجرا کنید. (پیش از اجرای برنامه پیشنهاد می‌کنم گزینه Gallery را انتخاب کنید تا نمونه عکسی که گالری قرار دارد مشاهده کنید تا ببنید این برنامه چطور می‌تواند یک عکس سه بعدی جذاب بگیرد.)

مرحله سوم، اکنون دستوراالعمل‌های چندگانه‌ای ظاهر می‌شود که اطلاعات لازم برای عکس‌برداری سه بعدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرحله چهارم، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا شات‌های سه بعدی خود را با این برنامه ضبط کنید. برای این منظور باید مطابق با دستورالعملی که در بالا مشاهده می‌کنید دکمه دوربین را لمس کرده و روی سوژه مورد نظر خود فوکوس کنید. اکنون باید گوشی را به سمت راست سوژه حرکت دهید تا فوکوس به درستی روی سوژه حرکت کند.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید در گالری برنامه قرار داد که با انتخاب آن مشاهده خواهید کرد که چطور این برنامه یک عکس سه بعدی تمام عیار متحرک را ایجاد کرده است. کاری که این برنامه انجام می‌دهد این است که فریم‌های تصویری از نماهای مختلف را گرفته و در ادامه اجازه می‌دهد یک عکس سه بعدی داشته باشید. اما برنامه یاد شده تنها گزینه شما نیست. برنامه‌های دیگری نیز برای این منظور وجود دارد.

Fyuse – 3D Photos

Fyuse یک برنامه عکس‌برداری خاص است که اجازه ضبط تصاویر سه بعدی با گوشی را امکان‌پذیر می‌سازد. این تصاویر یا fyusesها با چرخش گوشی یا لمس گوشی گرفته می‌شوند. Fyuse به شما اجازه می‌دهد صحنه‌ها را از زوایای مختلف نسبت به مکانی که در آن قرار دارید مشاهده کنید.

Camera 3D

از طریق برنامه Camera 3D، شما می‌توانید 99 عکس را گرفته و در قالب یک عکس سه بعدی قرار دهید. حداکثر تعداد تصاویری که با این برنامه می‌توانید تهیه کنید به حافظه گوشی شما بستگی دارد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا تصاویر GIF روی دستگاه خود ایجاد کرده و به سادگی عکس‌های 360 درجه‌ای تهیه کنید.

Make It 3D

Make It 3D برنامه‌ای است که یک تصویر عادی را به سه بعدی تبدیل می‌کند. این برنامه عکس‌های درون گالری یا آن‌هایی که با دوربین گرفته می‌شود را به نمونه سه بعدی تبدیل می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟