سه راه حل کاربردی برای حل مشکل USB OTG
چگونه مشکلات مربوط به کابل OTG در گوشی‌های اندرویدی را برطرف کنیم
بعد از خواندن مقاله زیر می‌توانید تمام مشکلات گوناگون در ارتباط با USB OTG را رفع کنید. این مشکلات دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد.

1606683296_1_0.gif

فناوری‌های مرتبط با دستگاه‌های اسمارت‌فون به‌طور غیرقابل باوری افزایش یافته است. مهم‌ترین عامل افزایش هوشمندی دستگاه‌های اسمارت‌فون، بالارفتن توانایی‌ها و قابلیت‌های USB است. تا پیش از این، اتصال دستگاه‌های مختلف به پی‌سی تنها از طریق USB امکان‌پذیر بود. اما حالا با اختراع USB OTG و استفاده از آن در اسمارت‌فون‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتری حاصل شده است. فلش درایوها، قلم‌ها و وسایلی از این دست با USB OTG به‌اسمارت‌فون وصل می‌شوند.

اگر در حین کار با USB OTG مشکلات مختلفی برای‌تان پیش آمده این مقاله را از دست ندهید. در زیر برخی از روش‌های کاربردی برای حل مشکلات USB OTG ارائه شده که با خواندن آن‌ها می‌توانید بعضی از ایرادها را برطرف کنید.

چگونه مشکلات مربوط به USB OTG را برطرف کنیم

حل این مشکل خیلی ساده است. مراحل زیر را به‌دقت دنبال کنید تا در پایان خودتان مشکل را حل کنید.

مشکل اول

فلش درایو USB OTG تحت هیچ شرایطی به گوشی وصل نمی‌شود. چگونه این مشکل را حل کنیم؟ شاید نتوانید هیچ راه حلی برای آن پیدا کنید. اولین چیزی که باید مطمئن شوید آن است که گوشی شما USB OTG را پشتیبانی می‌کند یا نه. مشخصات فنی گوشی را مطالعه کنید تا متوجه شوید. خیلی از کاربران اصلا نمی‌دانند که گوشی آن‌ها از این پورت پشتیبانی می‌کند یا نه.

مشکل دوم

اگر گوشی شما تا حدودی قدیمی شده و از فناوری که مدت‌ها پیش برای OTG استفاده می‌شد، برخوردار است به‌احتمال زیاد نمی‌تواند از فناوری جدید که در اکسسوری‌های OTG دیده می‌شود پشتیبانی کند. مصرف شارژ مدل قدیمی بیشتر بود در حالی‌که OTG جدید به‌شکلی طراحی شده که در پایین‌ترین حالت هم قادر به کار است. اگر قصد دارید تا یک اکسسوری USB OTG قدیمی را به دستگاهی وصل کنید که از آخرین فناوری OTG بهره می‌برد، مطمئنا با مشکل مواجه می‌شوید. زیرا این اکسسوری توان بیشتری مصرف می‌کند در حالی‌که دستگاه شما قادر به تأمین آن نیست.

تنها راه‌کار موجود استفاده از اکسسوری‌ها و قطعاتی است که توسط شرکت‌های معروف و شناخته شده مانند Sandisk طراحی شده‌اند. احتمال این‌که مدل‌های ارزان برای‌تان دردسر ایجاد کنند زیاد است و هیچ راهی هم برای حل این مشکل وجود ندارد. 

مشکل سوم

نرم‌افزار دستگاه شما قادر به‌شناسایی سیستم فرمت فایل دستگاهی که به‌آن وصل کرده‌اید نیست. برای حل این مشکل سعی کنید از یک فایل منیجر بهتر که از الگوی‌های کامل‌تر و پیچیده‌تر برای اتصال و خواندن دستگاه‌های OTG برخوردار است استفاده کنید. شاید یکی از بهترین گزینه‌های موجود ES File Explorer باشد. در این حالت، دسترسی ریشه، فانکشن‌های پیچیده‌تری را به‌کار می‌گیرد تا روی قطعات OTG که به گوشی وصل کرده‌اید کار کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر جی اچ
جی اچ

من گوشی شیامی پوکو دارم و هرموقع با otgاستفاده میکنم فایل کامل داخل فلش نمیاد؟ فایل ازبین میره

روی صفحه صد درصد زده اومده ولی فلش به تلویزیون وصل میکنم اهنگ میزارم نصف اهنگا پخش نمیشه ....otg هم عوض کردم بازهمونه مشکل چیه؟