با ایسوس نواگو (NovaGO) آشنا شوید!
اولین لپ‌تاپ بهره‌مند از گیگابیت LTE معرفی شد + عکس
شرکت کوالکام در جریان کنفرانس اختصاصی که دیروز برگزار کرد به طور رسمی از اولین لپ‌تاپ بهره‌مند از تکنولوژی گیگابیت LTE پرده برداشت. این لپ‌تاپ که از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد توسط شرکت ایسوس ساخته شده و نواگو (NovaGO) نام دارد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

این نام را به خاطر بسپارید: ایسوس نواگو! این نام اولین لپ‌تاپ بهره‌مند از تکنولوژی گیگابیت LTE است که دیروز در جریان کنفرانس اختصاصی شرکت کوالکام شاهد معرفی رسمی آن بودیم. لپ‌تاپ ایسوس نواگو از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد و مودم X16 در آن بکار رفته است. این لپ‌تاپ یک محصول هیبریدی یا دو منظوره است و صفحه نمایش لمسی آن قابلیت چرخش 360 درجه را ارائه می‌کند.

بنابراین ایسوس نواگو هم می‌تواند نقش یک لپ‌تاپ را ایفاء کرده و هم می‌تواند یک تبلت لمسی باشد. وزن این محصول 1.39 کیلوگرم عنوان شده و ابعاد آن 149 در 221 در 316 میلیمتری خواهد بود. صفحه نمایش ایسوس نواگو 13.3 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. سیستم عامل ویندوز 10 اس (Windows 10 S) به طور پیش‌فرض روی محصول نصب است و قابلیت ارتقاء رایگان به ویندوز 10 پرو را ارائه می‌کند.

قابلیت‌هایی همچون ویندوز اینک، ویندوز هلو و کورتانا در ایسوس نواگو قابل استفاده هستند. دستگاه از اتصال eSIM و Nano SIM پشتیبانی به عمل می‌آورد و از نظر رم و حافظه داخلی شامل دو آپشن متنوع می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود و نسخه برتر آن به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز است.

تاچ پد لپ‌تاپ ایسوس نواگو قابلیت اسکن انگشت کاربر را ارائه خواهد کرد و پورت‌های اتصال HDMI، جک 3.5 میلیمتری هدفون، دکمه افزایش صدا، دکمه پاور، شیار سیم کارت، دو پورت USB و یک پورت شارژر همگی در اطراف بدنه این محصول تعبیه شده‌اند. طبق گزارش شرکت ایسوس، باتری لپ‌تاپ ایسوس نواگو 22 ساعت توان شارژدهی را ارائه خواهد کرد.

اما چه قیمتی برای اولین لپ‌تاپ مجهز به تکنولوژی گیگابیت LTE و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در نظر گرفته شده است؟ طبق گزارش به دست آمده، قرار است نسخه پایه‌ای ایسوس نواگو با قیمت 599 دلار روانه بازار شود و نسخه برتر آن با قیمت 799 دلار به بازار عرضه گردد. نظر شما در رابطه با لپ‌تاپ شیک، زیبا و جالب ایسوس نواگو چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟