خواستن توانستن است....
داستان زندگی ثروتمندانی که از خانه شروع کردند
آیا فکر می‌کنید برای ثروت‌مند شدن حتما نیاز به کار در یک شرکت معتبر دارید؟ آیا تصور شما از ثروتمندان بچه پولدارهایی هستند که تمام دارایی خود را از پدرشان به ارث برده‌اند؟ آیا نا امید شده‌اید؟ نگران نباشید. در ادامه 5 زندگی را به شما نشان خواهیم داد که مربوط به انسان‌هایی است که از صفر و در خانه کسب و کارشان را آغاز کردند و امروز کارآفرینانی دارا هستند.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب `پنج مقاله مجزا را در زمینه "زندگی کارآفرینانی که از خانه شروع کردند" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

راه‌اندازی کسب و کار نیم میلیارد دلاری از کلوچه‌های یخ زده

راشل و اندی برلینر از پخت و پز در آشپزخانه خود به ابداع یک صنعت کاملاٌ جدید رسیدند. آن‌ها قصد نداشتند بازاری برای غذاهای یخ‌زده اورگانیک راه بیاندازند، اما وقتی نتوانستند چیز خوبی برای خوردن پیدا کنند، فهمیدند که می‌توانند چنین بازاری را ایجاد نمایند.


رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد آنلاین بالایی دارد!

کشف راز و رمز زندگی یک پسر 13 ساله که دلمشغولی خود را به یک کسب و کار پردرآمد با مشتریانی در سراسر کشور ایالات متحده تبدیل کرد، می‌تواند تلنگری برای ما باشد.


۷ درس آموزنده از یک کارآفرین ۷ ساله

آیا هنوز منتظر لحظه مناسبی هستید که کار خود را به عنوان یک کارآفرین آغاز کنید؟ اگر نجنبید ممکن است جدیدترین نسل از شما عبور کند و جلو بزند.


پیرزن ۸۰ ساله‌ای که با نگاه‌ کردن به دوربین‌های اینترنتی در تمام روز پول‌دار شد!

اینترنت منشا مشاغل و کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه به‌خصوص کاربرانی با شرایط خاص مانند بیماران یا معلولیت‌ها یا موارد دیگر شده است. در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که از دل اینترنت پول درمی‌آورند ولی در ازایش کارهایی می‌کنند که کمتر خبر داریم یا تصورش را می‌کنیم. این روزها اینترنت شاه‌کلید دورکاری یا کار در خانه است.


رازهای موفقیت زنی که با سه روز کار در هفته 23 هزار دلار درآمد دارد!

«کِیلن آچِر» روزی هشت ساعت کار می‌کند؛ آن‌هم تنها سه روز در هفته. اما کسب و کار وی در ماه فوریه سال جاری میلادی بهترین عملکرد را از خود به‌جا گذاشت و بیشتر از 23 هزار دلار درآمد داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟