آشنایی با لینکدین
چگونه از شبکه اجتماعی لینکدین بهترین استفاده را داشته باشیم؟
لینکدین یک شبکه اجتماعی است که پایه و اساس آن برای ارتباط‌های تجاری می‌باشد، یکی از علت‌های اصلی ایجاد این شبکه، ارتباط مشاغل و تجارت‌های یکسان با یکدیگر می‌باشد. در این مطلب پنج مقاله در زمینه برندسازی با استفاده از لینکدین و چگونگی ایجاد یک پروفایل خوب در لینکدین را گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب `پنج مقاله مجزا را در زمینه "بهترین کاربردها از شبکه اجتماعی لینکدین" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

۱۰ سوالی که پروفایل لینکدین شما باید در 10 ثانیه جواب بدهد!

صرف نظر از این که چه شغل و یا هدفی دارید، باید بدانید که چگونه می‌توانید در کسب و کارتان همانند یک حرفه‌ای‌ رفتار کنید. در عصر ارتباطی حاضر که استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حال رشد و فراگیر شدن است و اکثر مردم توجه خاصی به آن‌ها دارند، بالا بردن اطلاعات در این خصوص و حرفه‌ای رفتار کردن می‌تواند به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کند. در دنیای کسب و کار امروز افرادی هستند که از طریق این شبکه‌ها به دنبال افراد متخصص و کارآمد می‌گردند تا بتوانند به کسب خود رونق ببخشند. در این میان افرادی که بتوانند پروفایل و مشخصات اکانت خود را به شکل جذابتری ارائه دهند، شانس بیشتری برای یافتن شغل مورد نظر خود خواهند داشت. پس لازم است بدانیم که چگونه می‌توانیم پروفایل خود را برای بازدیدکنندگان جذابتر و بهینه نماییم.

چگونه در ۱۵ دقیقه برندمان را معروف کنیم؟

شاید برای برند خود برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی انجام داده و هزینه‌های مختلفی را برای این منظور اختصاص داده باشید. اما همواره به این نکته توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی این پتانسیل را دارند تا به میزان زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کرده اما در مقابل تاثیرات مثبتی بر برند تجاری شما داشته باشند. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی برای این منظور وجود دارند. لینکدین از جمله این موارد است.

با این 10 ترفند بیشترین سود را از لینکدین ببرید

یکی از قدرتمندترین ابزارهایی که برای بازاریابی می‌توان از آن استفاده کرد، لینکدین است. هرچند گاهی به این ابزار توجه زیادی نمی‌شود و مزیت‌های فوق‌العاده آن نادیده گرفته می‌شود. ولی نباید فراموش کرد که محیط آن به دلیل این‌که کاملا مربوط به کسب و کار و تجارت حرفه‌ای است، در عمل می‌تواند از خیلی پلتفرم‌های اجتماعی دیگر موفق‌تر عمل کند.

به این ۹ دلیل عاشق لینکدین باشید!

مطالعه‌ای که از سوی موسسه ROI Research انجام گرفته است، نشان می‌دهد، 59 درصد پاسخ‌دهندگان، لینکدین را یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی می‌دانند که در آن حساب کاربری دارند. به‌طوری که آن‌ها لینکدین را یکی از مهم‌ترین ابزارهای برندسازی شخصی توصیف کرده‌اند. به سبب آن‌که این سایت مملو از ویژگی‌هایی است که به شما کمک می‌کند تمرکز ویژه‌ای بر کار خود داشته باشید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند در کار خود موفق باشید.

۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان بنیان‌گذار لینکدین

موفقیت آسان بدست نمی‌آید. برای موفق بودن باید سخت تلاش کرد. اگر به فعالیت تجاری خود اهمیت می‌دهید، بدون آشنایی با قوانین تجارت و بدون داشتن اطلاعات کافی در این عرصه، دست یافتن به موفقیت‌های بزرگ امکان‌پذیر نخواهد بود. نشستن پای سخن بزرگان این عرصه و شنیدن تجربیات و رموز کارها آن‌ها می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟