برگزاری الکامپ و تاثیر بر بازاریابی
دنیای اکنون دنیای دیجیتال است و تحولات رایانه ای جهان را به دهکده کوچک مبدل ساخته که هر روز ما را به خود وابسته تر می سازد. بیشتر ارتباطات در جهان در فضای رایانه ای در حال شکل گیری است...

1606683296_1_0.gif

از زمان رایانه های اولیه که در سال 1941 میلادی ساخته شده بودند تا کنون، فناوری های دیجیتالی رشد چشمگیری داشته است و هر روز شاهد تغییر و تحولی شگرف در این عرصه هستیم . در گذشته های دورتر دستگاه های مختلف مکانیکی ساده ای مثل خط کش محاسبه و چرتکه را نیز رایانه می خواندند . اما با نگاهی گذرا به زندگی حال حاضر شاهد هستیم که این وسیله تاثیر گذار در زندگی بشر چه سیر تحولی را طی کرده و در طول مدت کوتاهی چگونه زندگی  روزمره مان را  با انواع محصولات و نرم افزارها ی گوناگون تحت سیطره خود قرار داده به نحوی که بسیاری از کارهای روزانه مان بدون حضور و نقش آفرینی آن مختل خواهد شد .

تغییرات در دنیای رایانه به نحوی رخ داده که اکثریت مردم جهان این پدیده را به عنوان عضوی از خانواده خود پذیرفته اند . گوشی های هوشمند تلفن همراه و یا انواع تبلت ها که نوعی رایانه در اندازه کوچک به حساب می آیند مصداق بارز این نکته هستند و ما آنهارا حتی در زمان خواب نیز از خود جدا نمی سازیم.
دنیای اکنون دنیای دیجیتال است و تحولات رایانه ای جهان را به دهکده کوچک مبدل ساخته که هر روز ما را به خود وابسته تر می سازد. بیشتر ارتباطات در جهان در فضای رایانه ای در حال شکل گیری است .

 نمایشگاه های صنعت رایانه نیز که در سراسر دنیا برگزار می شود بسیاری از همین دگرگونی ها و تغییرات تامل برانگیز را معرفی می نماید . هر ساله بسیاری از شرکت ها و افراد متخصص این حوزه محصولات جدید، تکنولوژی ها و راهکارهای جدیدی در این زمینه تولید را و با شرکت در نمایشگاههای مختلف صنعت رایانه به ارائه آنها می پردازند .

کشور ما نیز به عنوان عضوی از این دهکده رایانه ای شاهد ورود و به روز رسانی این دستاوردهای شگفت انگیز بوده است و از سیر تحولات دیجیتالی در سالیان اخیر دور نبوده است .

از مهمترین رویدادهایی که همه ساله توجه مخاطبین را به خود معطوف می سازد برگزاری نمایشگاه های الکامپ و تلکام در تهران و شهرهای بزرگ ایران است که تاثیر مشهودی بر بازار آی تی کشور خواهد داشت .حضور شرکت های مختلف  خارجی بویژه در دوران پسا تحریم نیز از نکات قابل توجه در برگزاری نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

ورود برند های جهانی متنوع، محصولات به روز، راهکارهای جدید نرم افزاری و سخت افزاری، معرفی تکنولوژی های پیشرفته و ارائه قیمت های رقابتی همگی بازارهای رایانه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد .
نکته حائز اهمیت دیگر گسترش ارتباطات تجاری شرکت ها و سازمان های مختلف و نیز سایر افراد متخصص این صنعت با یکدیگر است که به حتم در روند تجارت آنها مثمر ثمر خواهد بود .
برگزاری الکامپ فرصتی را برای مخاطبین و مشتریان بازار آی تی ایجاد می کند تا علاوه بر آشنایی با تازه وارد های این عرصه،  امکانات جدید، کیفیت، قیمت و تنوع محصولات را از نزدیک مشاهده نمایند و با سایر بازار های موجود مقایسه نمایند .
بی شک رقابت برند ها در ارائه  محصولات با امکانات  بیشتر و تازه تر و قیمت های مطلوب، بازار رایانه را نیز تحت الشعاع قرار خواهد داد .

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟