چه عواملی مانع پیشرفت ما در کار و زندگی می‌شوند؟
همه ما به دنبال موفقیت در کار و زندگی هستیم ولی گاهی اوقات در راه رسیدن به موفقیت مشکلاتی به وجود می‌آید. در این مطلب 5 مقاله کاربردی که راه حلی برای گذشتن از این مشکلات را به ما ارایه می‌دهند گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگر موفقیت‌ می‌خواهید، این ۱۰ بهانه را کنار بگذارید

بهانه بی‌بهانه! هیچ کس با این بهانه‌ها به جایی نرسیده. آدم‌های موفق با بهانه میانه خوبی ندارند. گاه، حتی اگر این بهانه‌ها موجه به نظر‌ می‌رسند نیز نباید به آن‌ها متوسل شویم. ما همیشه باید راهی پیدا کنیم که کارها را بهتر انجام بدهیم. بسیاری از بهانه‌هایی که ما به آن‌ها متوسل‌ می‌شویم، در حقیقت دروغ‌هایی بیش نیستند.

چرا نباید چند کار را با هم انجام داد؟

صبح که از خواب بلند می‌شوید چه کارهایی انجام می‌دهید؟ چک کردن ایمیل‌ها؛ گشتی در فیسبوک؛ نوشیدن یک فنجان قهوه؛ رفتن به محل کار با اتوبوس یا مترو در حالی‌که یکی از آخرین ایده‌های خود را در گوگل جستجو می‌کنید؛ چک کردن نوتیفیکیشن‌ها؛ باز هم قهوه و نگاهی به کارهایی که در طول روز باید انجام دهید؟ آیا این روال هر روز تکرار می‌شود؟ حجم زیاد فعالیت‌ها که صبح‌های شما را به‌شدت پرمشغله کرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن تنها یک نتیجه دارد: خستگی مفرط و بیش از حد.

۵ اشتباه کوچک که مانع رسیدن به موفقیت می‌شوند

رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری به سه عامل بسیار مهم بستگی دارد: توانایی شما در برقراری ارتباط مؤثر؛ تحت‌تأثیر قرار دادن و همکاری خوب با سایر افراد. به‌زبان آوردن این کلمات آسان است اما انجام درست و دقیق آن‌ها از سخت‌ترین کارها است. این‌که بدانید چه زمانی باید شروع به تلاش برای پیشرفت و بهبود عملکرد خود کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. متأسفانه بیشتر افراد نمی‌توانند زمان درست را تشخیص دهند. اما اگر این ۵ اشتباه کوچک را اصلاح کنید آن‌وقت می‌توانید استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده‌تان را آزاد کنید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار نوپای خود را نابود کنید، این 6 کار را انجام دهید

گاهی اوقات برای یاد گرفتن برخی چیزها باید راه‌های انجام ندادن آنها را یاد بگیریم. باید ببینم برای موفق شدن و رسیدن به اهدافمان باید در چه راه‌هایی قدم نگذاریم. یعنی برعکس فکر کنیم. در این مقاله قصد داریم شش روشی را که می‌‌‌‌‌‌توانند در نهایت منجر به نابودی یک کسب‌و‌کار نوپا شوند، برای شما عنوان کنیم. امیدواریم با انجام دقیقاً عکس این کارها، به آموزه‌های مفید و ارزشمند آن‌ها پی ببرید و در جهت اجرا و راه‌اندازی کسب‌و‌کار نوپای خود استفاده نمایید.

با دیدن این ۷ نشانه شغل خود را ترک کنید!

برخی‌ها به خاطر درآمد و پول بیشتر شغل خود را ترک می‌کنند و برخی دیگر برای یافتن فرصت‌های بهتر. این که به شغل فعلی خود قانع باشید، خوب است؛ اما باید مراقب بود که قانع بودن مانع پیشرفت و ایجاد حس رضایتمندی در شما نشود. ما معمولاً از داشتن یک شغل آبرومند و بودن در کنار همکاران خوب احساس رضایت و خشنودی می‌کنیم هر چند آن شغل را چندان مناسب خود ندانیم. اما این باعث نمی‌شود که تحت هر شرایطی کار خود را حفظ کنیم، همواره باید به فرصت‌ها توجه کنیم و در جهت رسیدن به حرفه رویایی و اهدافی که برای خود تعیین کرده‌ایم، گام برداریم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟