ویژگی‌های آدم‌های جذاب چیست؟
اگر می‌خواهید آدم جذابی باشید؛ این ده مطلب را بخوانید!
افراد جذاب عادت‌ها و ویژگی‌هایی دارند که باعث متمایز شدن از دیگران می‌شوند. این افراد به طور ذاتی جذاب نیستند بلکه یاد گرفتند چگونه رفتار کنند تا در نظر دیگران جذاب بیایند. ما در زیر به برخی از این عادت‌ها و ویژگی‌های افراد جذاب اشاره کردیم.

1606683296_1_0.gif

۱۰ ویژگی که ما را به آدم‌های غیرجذاب تبدیل می‌کند و راه رهایی از آن‌ها

بسیاری از آدم‌ها تلاش می‌کنند تا مهربان، مراقب و دلسوز باشند. اما برای برخی از مردم همیشه این تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد. رفتارها یا عادت‌های بدی وجود دارند که آدم‌ها را غیرجذاب و آزاردهنده نشان می‌دهند و معمولا کسی نمی‌خواهد اطراف این گونه آدم‌ها باشد.

آدم‌ها با این 7 چیز شخصیت شما را قضاوت می‌کنند!

بعضی‌ها سعی می‌کنند به خیال خودشان طوری رفتار کنند یا حرف بزنند که نیت قلبی‌شان مشخص نشود، غافل از این که نشانه‌هایی وجود دارند که افراد از روی آن‌ها می‌توانند به راحتی به شخصیت و منش آن‌ها پی ببرند و آن‌ها را به قضاوت بنشینند. اطلاع از ویژگی‌های شخصیتی فرد مقابل می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی کمک نماید.

8 نشانه شخصيت قدرتمند شما كه ديگران را می‌ترساند

برخی انسان‌های ویژگی‌های شخصیتی قوی و قدرتمندی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها توانسته‌اند رهبری عده زیادی را بر عهده بگیرند، متفاوت با دیگران باشند و تغییر و تحولات بزرگی را بیافرینند. حال این ویژگی‌های شخصیتی ممکن است در نگاه بعضی‌ها گستاخانه یا سلطه‌جویانه باشد، در حالی که این‌طور نیست. آن‌ها تنها به درک درستی از خود و اطرافیان‌شان رسیده‌اند.

چگونه انسان‌های باهوش با افرادی که دوست‌شان ندارند، کنار می‌آیند؟

ما در زندگی روزمره خود در اجتماع، محل کار یا در میان بستگان با افراد مختلفی در ارتباط هستیم که ممکن است برخی از آنان بسیار به دل ما بنشینند و برخی‌ها را اصلاً دوست نداشته باشیم. ویژگی شخصیتی افراد می‌تواند نقش مهمی در این موضوع داشته باشد.

۱۵ راز زبان بدن افراد موفق

بدن ما زبان مخصوص خودش را دارد و الفاظ آن همیشه محبت‌آمیز نیستند. زبان بدن شما به احتمال زیاد بخش جدایی‌ناپذیر وجود شما است، تا جایی که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید. پس اگر تاکنون به فکر زبان بدن خود نبوده‌اید، وقت آن رسیده کاری کنید چون ممکن است در حرفه‌تان تاثیر منفی بگذارد.

۷ ترفند زندگی‌های شاد و موفق

چرا با وجود آن که سخت کار می‌کنیم، نتیجه چندانی نمی‌گیریم؟ ممکن است بابت کاری که می‌کنیم خوب دستمزد بگیریم، و ممکن است از کار کردن و بودن در کنار همکارانمان لذت ببریم.

در کمتر از یک دقیقه بیشترین تاثیر را در اولین ملاقات خود داشته باشید!

برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی نظر دیگران تاثیر بگذارند. حال ببینیم که چگونه می‌توانیم در کمترین زمان بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلمان بگذاریم.

با این کار شادتر، سالم‌تر و پولدارتر شوید

مهم‌ترین رهاورد یا به عبارت دقیق‌تر دستاوردی که از مطالعه بسیار عاید شما می‌شود، این است که تا آخر عمر با سطح بالایی از آگاهی و دانش با مشکلات زندگی روبرو خواهید شد. این آگاهی به شما کمک می‌کند در رویارویی با مشکلات به جای آن‌که عصبی شوید تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

ثروتمندان درباره خودشان چه فکری می‌کنند؟

طرز فکر و رفتار ثروتمندان با بقیه آدم‌ها فرق می‌کند. ثروتمندان با صفت ثروتمند بودن به دنیا نیامده‌اند، بلکه توانسته‌اند این صفات را یاد بگیرند. آن‌ها افرادی هستند که رفتارها و تفکرات خود را انتخاب می کنند.

۵ رفتار روزانه‌ای که باهوش‌ترین و خوشحال‌ترین افراد انجام می‌دهند

هر روز با تصمیم‌هایی مواجه می‌شویم که خارج از کنترل ما هستند. دفعه دیگری که یک قرار ملاقات مهم را به علت ناشی بودن راننده در یافتن آدرس از دست دادید، یا رئیس بد خلقتان سرتان داد و فریاد کرد، بخاطر داشته باشید که این اتفاق‌ها خارج از کنترل شما هستند و شما مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟