مصاحبه با مدیر و موسس مجموعه زندگی در اوج-زندگی و کسب و کار عالی
چگونه با کمک فناوری اطلاعات می‌توان مشاغل را ساده کرد+ویدئو
آقای پارسا سعیدی مدیر و موسس مجموعه زندگی در اوج که در زمینه موفقیت و بهبود شخصیتی فعالیت می کند، در این ویدئو اشاره کرده که به چه صورت با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان سبب ساده سازی فرآیندها و فعالیت های موجود در کسب و کار شد. این ویدئو اولین مصاحبه از مجموعه گفت و گوهای تخصصی است که با استاتید، سخنرانان، مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف انجام شده که می توانید آنرا بصورت ویدیویی تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

سوال کلیدی که در این سلسله ویدئوها دنبال می شود، این است که چگونه با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان به راحتی و بدون دردسر و بدون صرف زمان زیاد کسب و کارمان را از هر مکان و در هر زمانی مدیریت کرده و مهمتر اینکه در صورت داشتن چند کسب و کار نیز به راحتی بتوان آنها را از راه دور مدیریت کرد. با توجه به اینکه فناوری یکی از یاریگرها در هر کسب و کاری است، مقرر شد با دوستانی که دارای مشاغل مختلف بوده و به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته اند کسب و کار موفقی را ایجاد و هدایت کنند مصاحبه کرده و با نقطه نظرات ایشان آشنا شده و علاقمندان در حوزه های مختلف بدانند که هدف از فناوری اطلاعات وا رتباطات سهولت و بهبود خدمات و فرآیندهای موجود در کسب و کار می باشد.

پارسا سعیدی مدیر و موسس مجموعه زندگی در اوج که با هدف آموزش راه های رسیدن به موفقیت و بهبود شخصیتی همراه با آموزش مدیریت و بازاریابی ایجاد شده است، در این ویدئو بیان می کند که چگونه توانسته با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیتهایش را تسریع بخشد.

مطلب پیشنهادی

اينترنت اشياء و راهكارهای آن برای برخورد با چالش‌های موجود در صنايع نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی-ويدئو

تماشای این ویدیو را به علاقتمندان حوزه های جدید فناوری و کسانی که علاقمند به فهم کاربردهای فناوری در حوزه های مختلف کسب و کار می باشند را توصیه می کنیم .

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟