مدیران موفق این گونه عمل می‌کنند
اگر مدیر امروز یا آینده هستید، این مطالب برای شما است
بدون شک قلب تپنده هر مجموعه مدیر و رهبر آن است. یک مدیر خوب باید با استراتژی مناسب کارمندان را رهبری و در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف مجموعه جامه عمل بپوشاند. البته داستان به همین سادگی هم نیست! یک مدیر خوب نیاز به مهارت‌های کلیدی‌ای دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب `چهار مقاله مجزا را در زمینه "مهارت‌هایی که از شما یک مدیرعامل موفق می‌سازد" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


اگر تازه مدیر شده‌اید هرگز این 4 اشتباه بزرگ را انجام ندهید

یافتن و استخدام مدیران اجرایی با استعداد و حرفه‌ای که بتوانند شرکت شما را به‌سوی آینده‌ای روشن پیش ببرند کار فوق‌العاده سختی است. موفقیت یا شکست‌های فردی آن‌ها نه‌تنها روی درآمد و سوددهی شرکت تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند روی سلامت و روحیه سازمانی شرکت هم اثرگذار باشد.

مهارت‌هایی که از شما یک مدیرعامل موفق می‌سازند

آیا رویای مدیرعامل شدن را در سر می‌پروانید؟ آیا می‌خواهید با راه‌اندازی شرکت خودتان و یا رهبری یک شرکت، ایده‌هایی که دارید را وارد زندگی کنید و جهان را تحت تاثیر قرار دهید؟ باید بگوییم این رویا خیلی دور نیست، شما می‌توانید با کسب برخی مهارت‌ها این رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.


۶ خصوصیت انکارناپذیر رهبران موفق کسب و کار

چشم‌انداز‌گرایی. شیوایی بیان. قابلیت دسترسی. این‌ها برخی از خصوصیات بارز افراد موفق هستند. به نظر می‌رسد این افراد بدون در نظر گرفتن زمینه‌ای که در آن فعالند، ویژگی‌های مشترکی دارند که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌سازند. این ویژگی‌ها می‌توانند پیچیده باشند، پس تعجبی هم ندارد که چرا به راحتی قابل فهم و کاربردی نیستند.


رهبران موفق این ۵ عادت را کنار می‌گذارند

برای آن که رهبر تجاری بهتری باشید ابتدا باید برخی عادت‌ها را از زندگیتان حذف کنید. یک رهبر خوب شدن، با گذشت زمان اتفاق می‌افتد و نیاز به تمرین‌های آگاهانه دارد. این که می‌گویند " مدیریت باید در خون انسان باشد" فقط شما را از هدف دور می‌کند. رهبران بزرگ کسانی هستند که مدام مشغول یادگیری و تمرین کردن هستند. در حقیقت، طبق گزارشات ارائه شده، مدیرعاملان برجسته ، در ماه 4 تا5 کتاب می‌خوانند. یادگیری مترادف است با رهبری فوق‌العاده. ‌


چگونه می‌توانیم مهارت‌های واقعی رهبری را تشخیص دهیم.

در اینجا قصد داریم به برخی از بینش‌های عالی در مورد سبک رهبری بپردازیم. که در میان آن‌ها یک ویژگی واقعاً جلب توجه می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟