در حراج شرکت کنید و یک خرید موفق داشته باشید
معرفی سایت دیجی حراج؛ خرید اسمارتفون با قیمت باورنکردنی!
این روزها سایت‌های زیادی به عنوان یک استارتاپ و با ایده‌های نو شروع به فعالیت‌های آنلاین می‌کنند. ما به تازگی با یکی از این استارتاپ‌ها آشنا شدیم و ایده فعالیت آن به قدری از نظر ما جالب بود که لازم دانستیم آن را با شما عزیزان هم اشتراک‌گذاری کنیم. سایت دیجی حراج استارتاپی است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

این روزها کسب و کار آنلاین به یکی از اصلی‌ترین منابع سرمایه‌گذاری تبدیل شده است، اما برای کسب موفقیت در این زمینه نیازمند وجود یک ایده نو و خلاقانه هستیم! بدیهی است که هرچه ایده استارتاپ‌ها خلاقانه و کاربردی‌تر باشد، بیشتر مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت و موفق‌تر خواهد بود. یکی از استارتاپ‌هایی که ما به تازگی با آن آشنا شدیم، سایت دیجی حراج است. ایده این سایت به قدری برای ما جالب بود که لازم دانستیم در مقاله‌ای مستقل خدمات این سایت را به شما همراهان همیشگی شبکه معرفی کنیم. پس با ما و معرفی سایت دیجی حراج همراه باشید.

معرفی دیجی حراج

سایت دیجی حراج توسط شرکت مبتکران برتر تدبیرآوازه توسعه داده شده است و هر روز در حال بهبود و پیشرفت است. به واسطه این سایت شما می‌توانید در مزایده اسمارتفون‌های شرکت‌هایی همچون اپل، سامسونگ، ال‌جی و غیره شرکت کنید و با ثبت بیشترین مبلغ پیشنهاد، اسمارتفون مورد نظرتان را با قیمتی مناسب (کمتر از نرخ مرسوم بازار) خریداری نمایید. اما در این بین شرایط و ضوابطی هم وجود دارند که در ادامه اصلی‌ترین این ضوابط را شرح خواهیم داد.

برای هر گوشی که در سایت مذکور به مزایده و حراج گذاشته می‌شود، یک قیمت پایه در نظر گرفته شده است که قیمتی به مراتب ناچیزتر از قیمت حقیقی دستگاه خواهد بود. به عنوان مثال قیمت پایه گلکسی اس 7 اج مدل SM-G935FD سامسونگ در حراج این سایت برابر با 1،500،000 تومان در نظر گرفته شده است. کاربران نمی‌توانند در پیشنهادات خود قیمتی پایین‌تر از قیمت پایه هر محصول را ثبت کنند.

برای اتمام حراج هر محصول و مشخص شدن برنده حراج یک حد نصاب شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در حراج نسخه 128 گیگابایتی آیفون 7 اپل، حد نصاب شرکت کنندگان برابر با 10 نفر در نظر گرفته شده است. این موضوع به آن معناست که حراج آن آیفون فقط در شرایطی برنده خواهد داشت که حداقل 10 نفر در آن شرکت کنند. به محض اینکه تعداد شرکت کنندگان حراج از مرز 10 نفر عبور کند و زمان حراج به پایان برسد، کاربری که بیشترین قیمت را برای خرید محصول ثبت کرده است، برنده حراج می‌شود.

برای شرکت در حراج‌های سایت دیجی حراج باید در آن عضو شوید. پس از تکمیل مشخصات خود با کلیک بر روی گزینه "ثبت پیشنهاد" می‌توانید برای محصول مورد نظرتان پیشنهاد ثبت کنید. شما برای شرکت در هر حراج باید یک بار مبلغ مشخصی را به عنوان کارمزد شرکت در حراج پرداخت کنید تا بتوانید در حراج آن محصول پیشنهادات خود را به ثبت برسانید. به عنوان مثال برای شرکت در حراج آیفون 7 اپل باید یک بار هزینه‌ای برابر با 20،000 تومان را پرداخت کنید. و سپس می‌توانید هر تعداد پیشنهاد که مورد نظرتان باشد را در آن حراج ثبت نمایید.نگران نباشید! اگر تعداد شرکت کنندگان در حراج به حد نصاب نرسند یا محصول حراج شده توسط خریداری مستقیما خریده شود، مبلغ پرداخت شما به عنوان کارمزد حراج به حساب‌تان عودت داده می‌شود.

سایت دیجی حراج این قابلیت را دارد تا از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان وضعیت حراج‌هایی که در آن شرکت کرده‌اید قرار دهد. همچنین شما می‌توانید برای رساندن تعداد شرکت کنندگان هر حراج به حد نصاب مورد نیاز، از طریق گزینه "دعوت از دوستان" سایر دوستان و اقوام خود را به شرکت در حراج مد نظر دعوت نمایید. برای دعوت دوستان خود می‌توانید از دو روش پیامک یا ایمیل بهره بگیرید.

اما شاید تصور کنید که کیفیت کالاها یا اسمارتفون‌هایی که در سایت دیجی حراج برای فروش گذاشته می‌شوند پایین است! اگر این تصور در ذهنتان ایجاد شده باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. سایت دیجی حراج کیفیت تمام محصولاتی که توسط این سایت به حراج گذاشته می‌شوند را تضمین می‌کند. همچنین ارسال رایگان کالاها به آدرس برنده حراج و تضمین 7 روزه بازگشت کالا در شرایط خاص هم از دیگر ویژگی‌هایی است که دیجی حراج برای جلب اعتماد مشتریان خود ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد نحوه بازگشت کالا در دیجی حراج به این صفحه مراجعه کنید.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد سایت دیجی حراج و نحوه عملکرد آن هم می‌توانید با کلیک بر روی این قسمت، صفحه پرسش‌های متداول این سایت مطالعه کنید. پرسش و پاسخ‌هایی که در این صفحه ارائه شده‌اند، می‌توانند بسیار کاربردی باشند. همچنین در بخش زیر ویدئوی معرفی سایت مذکور را هم ضمیمه کرده‌ایم.

کلام آخر

سایت دیجی حراج با ایده جالبی که دارد به عنوان یک استارتاپ می‌تواند آینده موفقی را در پیش روی خود داشته باشد. کاربران این سایت می‌توانند با کمی دقت و چابکی، فقط با پرداخت هزینه‌ای ناچیز یک اسمارتفون، تبلت یا حتی لپ‌تاپ را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت واقعی آن دستگاه خریداری کنند. نظر شما در مورد این سایت و خدمات آن چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟