راه‌اندازی سرویس DDoS
یک دانش‌آموز 18 ساله انگلیسی متهم به اجرای حمله DDoS شد
جک کاپل دانش‌آموز 18 ساله انگلیسی منطقه Stockport با اتهام راه‌اندازی یک سرویس DDoS روبرو شده است. سرویسی که به هکرها اجازه داده است چند حمله هدفمند را بر علیه تعدادی از سازمان‌های واقع در انگلستان و کشورهای دیگر به مرحله اجرا در آورده‌اند. همکاری نهادها و سازمان‌های بزرگ مستقر در کشورهای مختلف سرانجام باعث شد آقای کاپل شناسایی شود.

1606683296_1_0.gif

تحقیقات انجام شده از سوی پلیس غرب میدلندز که واحد مربوط به مبارزه با جرایم سایبری در آن قرار دارد نشان می‌دهد آقای کاپل ابتدا سرویس حمله منع سرویس انکار شده خود را که با نام booter یا stresser شناخته می‌شود راه‌اندازی کرده و در ادامه یک سرویس آنلاین را به عنوان بخشی از زیرساخت عملیاتی خود به مرحله اجرا در آورده است. این سرویس DDoS که هیچ نامی برای آن در نظر گرفته نشده است از سوی هکرهای سازمان یافته در سال 2015 برای تخریب سیستم‌های NatWest مورد استفاده قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی

پلاگین وردپرس با 300 هزار مخاطب، رخنه تزریق کد SQL دارد
به روزرسانی افزونه وردپرسی WP Statistics

 همچنین از این سرویس به منظور حمله به سایت‌های آژانس جرایم ملی انگلستان، نت‌فلیکس، آمازون، خبرگزاری‌ها و چند شرکت دیگر استفاده شده است. اکنون آقای کاپل با اتهام نقض قوانین مربوط به جرایم کامپیوتری، سوء استفاده از کامپیوتر شخصی خود، تشویق یا کمک به مجرمان سایبری و پولشویی روبرو شده است. پلیس فدرال ایالات متحده و مرکز مبارزه با جرایم سایبری اروپا موسوم به EC3 به دولت انگلیس کمک کرده‌اند تا آقای کاپل را شناسایی کند. پلیس وست میدلندز همچنین به این نکته اشاره کرده است که هیچ‌ کدام از حملاتی که از سوی آقای کاپل اجرا شده و سازمان‌دهی شده است، باعث نشده است اطلاعات مشتریان شرکت‌های مختلف به سرقت رفته یا پاک شوند.

مطلب پیشنهادی

رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد آنلاین بالایی دارد!
پسر ۱۳ ساله‌ مهاجری که توانست کسب و کار پردرآمد آنلاین خود را راه‌اندازی کند. بهانه شما چیست؟

در چند سال گذشته چند نوجوان انگلیسی نیز در زمینه پیاده‌سازی و راه‌اندازی حملات منع سرویس انکار شده متهم و دستگیر شده بودند. در تازه‌ترین مورد آدام مود جوان 22 ساله در ماه آوریل به دو سال زندان محکوم شد. آقای مود متهم شده بود که سرویس Titanium Stresser را راه‌اندازی کرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟