چرا نباید آیفون7 بخریم؟ + مقایسه (بخش‌اول)
آیفون 7 سپتامبر 2016 در سالن مدنی بیل گراهام در سان فرانسیسکو توسط تیم کوک مدیرعامل اپل رونمایی شد. یک گوشی قدرتمند دیگر از اپل که که کاربران موبایل را به سمت خود می‌کشید. اما آیا آیفون 7 در این رنج قیمت بهترین گزینه است؟ در سال 2017 رقبا اپل با معرفی پرچمداران خود آیفون 7 را به چالش کشیدند. گوشی‌هایی قدرتمند‌تر با قیمت کمتر.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب شش مقاله مجزا را در زمینه " مقایسه گوشی آیفون‌7" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

 

برای مطالعه بخش دوم این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید


گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟


همانطور که می‌دانید عرضه دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به تازگی آغاز شده است. اما به نظر شما گلکسی اس 8 تا چه اندازه می‌تواند با آیفون 7 اپل رقابت کند؟ به نظر شما خرید کدام اسمارتفون انتخاب بهتری است؟ ما در این مقاله شما را با دلایل قانع‌کننده‌ای آشنا می‌کنیم که نشان می‌دهند، خرید گلکسی اس 8 سامسونگ از آیفون 7 اپل بهتر است. با سایت شبکه همراه باشید.


چرا باید به جای آیفون 7 پلاس، ال‌جی جی 6 بخریم


اگر به دنبال خرید آیفون 7 پلاس اپل هستید، دست نگه دارید و ابتدا این مقاله را مطالعه کنید! در این مقاله به دلایل قانع کننده‌ای اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا باید به جای آیفون 7 پلاس اپل گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 را خریداری کنید. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر برتری‌های جی 6 ال‌جی نسبت به آیفون 7 پلاس اپل داشته باشیم.


چرا اچ‌تی‌سی یو 11 از آیفون 7 پلاس اپل بهتر است؟


اچ‌تی‌سی با معرفی پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 بار دیگر نشان داد که در زمینه طراحی و تولید اسمارت‌فون‌های اندرویدی یک برند درجه یک است! اما به نظر شما اچ‌تی‌سی یو 11 محصول بهتری است یا آیفون 7 پلاس اپل؟ در این مقاله قصد داریم به برتری‌های پرچمدار اچ‌تی‌سی نسبت به آیفون 7 پلاس اشاره کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.


مقایسه تصویری اسنشال‌ فون و آیفون 7 اپل


گوشی هوشمند اسنشال فون (Essential Phone) چندی پیش به طور رسمی از سوی شرکت اسنشال معرفی شد. این اسمارت‌فون پتانسیل بسیار بالایی داشته و می‌تواند رقیبی برای پرچمداران اندرویدی فعلی موجود محسوب شود، اما این گوشی تا چه اندازه قابلیت رقابت با آیفون 7 اپل را خواهد داشت؟ با سایت شبکه همراه باشید تا مقایسه تصویری مابین این دو اسمارتفون داشته باشیم.


چرا هوآوی پی 10 می‌تواند از آیفون 7 بهتر باشد؟ 


شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوشی هوشمند هوآوی پی 10 به عنوان پرچمدار سال 2017 شرکت چینی هوآوی حداقل بر روی کاغذ می‌تواند رقیب بسیار جدی برای آیفون 7 اپل محسوب شود. اگر این مسئله را باور ندارید، توجه شما را به ادامه این مقاله جلب می‌کنیم چرا که در ادامه این مطلب مروری بر برتری‌های هوآوی پی 10 نسبت به آیفون 7 اپل خواهیم داشت. با سایت شبکه همراه باشید.


چرا گلکسی نوت 8 از آیفون 7 پلاس بهتر است؟ 


به نظر شما آیفون 7 پلاس اپل گوشی بهتری است یا فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ؟ بدون تردید هر دو گوشی نام برده شده نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارند و نمی‌توان مدعی شد که یکی از آن‌ها قطعا از محصول دیگر سرتر است. اما به نظر ما برتری‌هایی که گلکسی نوت 8 نسبت به آیفون 7 پلاس دارد به برتری‌های آیفون 7 پلاس نسبت به نوت 8 می‌چربد! با سایت شبکه همراه باشید تا بگوییم چرا گلکسی نوت 8 از آیفون 7 پلاس بهتر است!

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟