اگر هنوز گلکسی S8 نخریدید این چهار مقایسه جالب را بخوانید
در این مطلب به مقایسه پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 8 با برترین گوشی های حال حاضر دنیا پرداختیم. اگر قصد خرید گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس را دارید ابتدا این مطلب را بخوانید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه "مقایسه گلکسی s8" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

 

بهترین گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 سامسونگ

اگر قصد خرید گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای چند دقیقه هم که شده دست نگه دارید و این مقاله را بخوانید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 سامسونگ را خدمتتان معرفی کنیم. شاید این لیست سبب شود که در تصمیم خود تغییری ایجاد کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

مقایسه تصویری گوگل پیکسل ایکس ال و گلکسی اس 8

اگر قصد خرید یک اسمارتفون اندرویدی جدید را دارید و دو گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) از گزینه‌های مدنظرتان هستند، توصیه می‌کنیم که این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. چرا که در این مقاله به مقایسه تصویری این دو اسمارتفون قدرتمند می‌پردازیم.

چرا گلکسی اس 8 از اسنشال فون بهتر است؟ + عکس

کمپانی اسنشال با معرفی اسنشال فون (Essential Phone) توجه بسیاری از افراد را به سمت و سوی خود جلب کرد. اسنشال فون یک پرچمدار اندرویدی است، اما آیا این گوشی در مقابل پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 8 حرفی برای گفتن دارد؟ در این مقاله قصد داریم به برتری‌های گلکسی اس 8 نسبت به اسنشال فون اشاره کنیم و بگوییم که چرا پرچمدار سامسونگ یک محصول بی‌رقیب است! با سایت شبکه همراه باشید.

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟

همانطور که می‌دانید عرضه دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به تازگی آغاز شده است. اما به نظر شما گلکسی اس 8 تا چه اندازه می‌تواند با آیفون 7 اپل رقابت کند؟ به نظر شما خرید کدام اسمارتفون انتخاب بهتری است؟ ما در این مقاله شما را با دلایل قانع‌کننده‌ای آشنا می‌کنیم که نشان می‌دهند، خرید گلکسی اس 8 سامسونگ از آیفون 7 اپل بهتر است. با سایت شبکه همراه باشید.

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟

به‌زودی عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایران آغاز می‌شود، بنابراین عده بسیار زیادی از کاربران درگیر انتخاب بهتر میان این دو پرچمدار اندرویدی خواهند شد. اگر شما هم در انتخاب یکی از این محصول دچار شک و تردید شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. به نظر شما خرید گلکسی اس 8 انتخاب بهتری است یا گلکسی اس 8 پلاس؟ با سایت شبکه همراه باشید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟