آخر هفته با شبکه: زیباترین طراحی‌های داخلی در سال 2017
گالری عکس: برگزیدگان جشنواره طراحی "اینساید 2017" معرفی شدند
جشنواره "جوایز اینساید" در سال 2017 که مربوط به بهترین طراحی‌های داخلی در سراسر دنیاست اعلام شد و یک شرکت سنگاپوری با طراحی زیبا و خاص خود موفق به‌شکست سایر رقبا و کسب مقام نخست این جشنواره شد.

1606683296_1_0.gif

جشنواره طراحی داخلی Inside World جمعی از بهترین طراحان و معماران را از سراسر دنیا جذب خود می‌کند. یک قسمت از این جشنواره بخش جوایز "اینساید" است که در آن، طرح‌های دریافتی در نه گروه مختلف دسته‌بندی می‌شوند. برنده نخست امسال طرحی بود که در آن از تخته‌های سه‌ لا استفاده شده بود.

طراحی شرکت سنگاپوری Produce Workshop شامل صفحه‌های انعطاف‌پذیر تخته سه لا است و در طراحی داخلی فروشگاه مبلمان Xtra در سنگاپور به‌کار رفته است.

طرح Fabricwood برای کسب مقام نخست موفق به شکست برندگان نه دسته مختلف شد. برخی از این دسته‌ها شامل خرده‌فروشی، مسکونی، ادارات، هتل‌ها، بهداشت و سلامت، و آموزش می‌شدند.

از دیگر برندگان این مسابقه می‌توان به یک بیمارستان در مونترال، موزه‌ای در بریتانیا و یک کافی شاپ در پکن اشاره کرد. برای دیدن عکس‌های زیبای این جشنواره که اتفاقا برخی از آن‌ها عجیب هم هستند گالری زیر را مشاهده کنید:

گروه معماری WZWX با طراحی داخلی مفهومی خود برای شرکت ROU موفق به کسب عنوان نخست اینساید 2017 در دسته خرده‌فروشی شد.

 

فروشگاه Polyphony در پکن که زمینه فعالیت آن به کامیک‌های مارول اختصاص دارد توسط Xia Zhi طراحی شده است. طرح وی عنوان "به‌شدت ستایش شده" را در دسته خرده‌فروشی به‌خود اختصاص داد.

 

این عکس مربوط به برترین طراحی داخلی دنیا در سال 2017 یعنی Fabricwood است. شرکت Produce Workshop در سنگاپور با طراحی مبلمان این فروشگاه عنوان نخست این سری از رقابت‌ها را کسب کرد.

 

شرکت طراحی Fenghemunchen Sapce Design از کشور چین به‌دلیل طراحی داخلی فروشگاه Boading Xinhua در پکن جایزه "به‌شدت ستایش شده" جشنواره جوایز اینساید 2017 را کسب کرد.

 

طراحی داخلی این بیمارستان در مونترال کانادا توسط معماران NEUF و CannonDesign طراحی شده است. طرح آن‌ها موفق به‌دریافت جایزه اینساید 2017 در دسته بهداشت و آموزش شد.

 

فضای تندرستی و سلامت به‌نام Physical توسط Inside در مرکز بین‌المللی پانوراما در پکن طراحی شده است. این طرح جایزه "به‌شدت توصیه شده" را در جشنواره سال جاری کسب کرد.

 

گروه معماران Heneghan Peng با طراحی دفتر اروپایی Airbnb در دوبلین در ایرلند موفق به‌کسب عنوان نخست این جایزه در بخش "طرح‌های اداری" شد.

 

گروه معماران KSM و Design Studio در بخش طرح‌های اداری موفق به‌دریافت تقدیرنامه شدند.

 

اتاق میهمان برای نوشیدن قهوه در Big Small Coffee در پکن که توسط Office AIO طراحی شده در دسته رستوران‌ها و کافه‌ها مقام نخست را از آن خود کرد.

 

طراحی داخلی موزه Mary Rose در بریتانیا توسط Perkins+Will انجام شده و در اینساید 2017 موفق به‌کسب مقام نخست در دسته فرهنگ و حمل‌ونقل شد.

 

پشت‌بام کلیولند در سیدنی استرالیا توسط SJB طراحی شده است. جایزه دسته خانه‌های مسکونی به این طرح تعلق گرفت.

 

معماران "وارن و ماهونی" با اجرای این طرح در اوکلند نیوزیلند موفق به‌دریافت جایزه "به‌شدت ستایش شده" در بخش طرح‌های خلاقانه که مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرند شد.

 

این هتل به‌نام Ir-On در بانکوک تایلند قرار دارد. این طراحی که توسط گروه Hyplthesis انجام شده در دسته هتل‌ها عنوان نخست را کسب کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟