18/12/1399 - 14:30
با مجله مقداد آی تی با تکنولوژی به زبانی ساده آشنا شوید
دنیا تکنولوژی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است و باعث شده تا بازار محصولات دیجیتال پر رونق‌تر از گذشته شده و به یکی از بزرگترین بازارهای جهانی تبدیل شود. حجم اطلاعات در حوزه تکنولوژی و فناوری نیز افزایش یافته و این موضوع با استفاده از فناوری‌های جدید هر روز در حال گسترش و بیشتر شدن است. حوزه آی تی و تکنولوژی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های مهندسی و علم در جهان محسوب شده و از این رو طرافداران و دنبال‌کنندگان خاص خود را دارد.

1606683296_1_0.gif

بسیاری از علاقه‌مندان موضوعات تکنولوژی با دنبال کردن خبرنامه‌های تخصصی مانند مجله تکنولوژی مقداد آی تی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره اخبار و اتفاقات جالب و مهم محصولات دیجیتال را از این طریق کسب می‌کنند. مقداد آی تی توانسته است با ایجاد خبرامه‌ای تخصصی در حوزه تکنولوژی و آی تی، تمامی اخبار و موضوعات مهم در این عرصه را برای مخاطبان منتشر کرده و منبعی معتبر در بین حجم بسیاری از مجله‌های تکنولوژی باشد.

معرفی و بررسی انواع قطعات کامپیوتر در مجله تکنولوژی مقداد آی تی 

مجله فناوری مقداد آی تی بخش قابل توجهی از تمرکز خود را بر روی معرفی، بررسی و مقایسه انواع قطعات کامپیوتری قرار داده است. می‌توان گفت تقریبا تمامی متخصصان امور مربوط به کامپیوتر، مهندسان سخت‌افزار و کاربران دایمی سیستم کامپیوتر و لپ‌تاپ نیاز به شناخت تمامی قطعات کامپیوتری و آگاهی بر نوع عملکرد آن‌ها در این سیستم پیچیده دارند.

 کارشناسان مقداد آی تی با نگاهی تخصصی اما با زبانی ساده تمامی قطعات مهم در یک سیستم کامپیوتری را به همراه کارکرد آن‌ها به مخاطبان معرفی خواهد کرد. همچنین بسیاری از افرادی که اطلاعات کاملی درباره کامپیوتر و قطعات تشکیل دهنده آن ندارند، می‌توانند با بهره‌گیری از مطالب مفید سایت مقداد آی به راحتی تمامی قطعات را بشناسند. در مجله فناوری مقداد آی تی علاوه بر  معرفی قطعات کامپیوتری، معرفی و بررسی سایر دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی هوشمند، تبلت، کنسول‌های بازی و بسیاری از گجت‌های دیگر انجام می‌گیرد. همچنین می‌توان با استفاده از مطالب راهنما خرید تمامی کالاهای دیجیتال را با روش‌های اصولی و فنی خریداری کرد و دیگر نگران خرید هارد اکسترنال و یا خرید گوشی هوشمند جدید نبود.

انواع برندهای کیس آماده و نیمه آماده را بشناسید! 

کیس‌های کامپیوتر معمولا به دو صورت اسمبل شده و اسمبل نشده به فروش می‌رسند. کیس‌های اسمبل نشده و یا نیمه آماده معمولا شامل یک محفظه کیس خالی هستند که تمامی قطعات لازم برای فعال شدن دستگاه بایستی بر روی آن نصب شده تا به صورت یک کیس کامل در بیاید. کیس‌های نیمه آماده برای افرادی که تمامی قطعات کامپیوتری را با توجه به ویژگی‌های مورد نظر خودشان می‌خواهند، گزینه بهتری در مقابل کیس‌های آماده است.

 برای نصب و یا به اصطلاح اسمبل کردن قطعات کامپیوتری در محفظه کیس بهتر است انواع قطعات و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را بشناسید، در غیر این صورت توصیه میشود از کیس‌های آماده و اسمبل شده استفاده کرد. مجله تکنولوژی مقداد آی تی تمامی قطعات مورد نیاز برای اسمبل کردن کیس را بر اساس کارایی و برند تولیدکننده قطعه، معرفی کرده و همچنین برترین برندهای سازنده کیس‌های آماده را نیز به منظور خرید آسان این دستگاه معرفی کرده است. کیس‌های آماده چه در نوع گیمینگ و معمولی توسط برندهای مختلفی تهیه می‌شوند. برندهایی مانند گیگابایت، کول مستر، تک زون، گرین، اچ پی، ایسوس، دل و لنوو از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کیس‌های آماده در بازار هستند که تمامی مشخصات آن‌ها توسط کارشناسان مقداد آی تی بررسی شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

چه لوازم جانبی برای کامپیوتر نیاز است؟ 

کامپیوتر نیز همانند بسیاری از محصولات دیجیتال نیاز به لوازم‌های جانبی دارد. برای خرید انواع لوازم جانبی کامپیوتر بهتر است به نوع عملکرد و نیازهای فنی کاربر دارد. مهم‌ترین لوازم جانبی کامپیوتر شامل مواردی مانند، موس، اسپیکر صدا، کیبورد، انواع کابل و مبدل، وب کم، میکروفون، رو ریدر و انواع فلش مموری، است که در یک نیاز عمومی یک کاربر تهیه تمامی موارد ذکر شده برای کارایی بهتر کامپیوتر نیاز است. مجله مقداد آی تی در مطالبی تخصصی تمامی لوازم‌های جانبی مورد نیاز برای کامپیوتر را بررسی کرده و آن‌ها را بر اساس اولویت نیاز، کیفیت و برند تولید کننده دستگاه دسته‌بندی کرده است.

آموزش اسمبل کردن کیس کامپیوتر در مجله مقداد آی تی 

مقداد آی تی تنها مطالب مربوط به نقد و بررسی کالاهای دیجیتال را در مجله خود منتشر نمی‌کند بلکه مطالب آموزشی بسیاری نیز برای مخاطبان خود تولید کرده است. آموزش اسمبل کردن کیس کامپیوتر نیز یکی از مطالب سودمند آموزشی است که توسط متخصصان فنی مقداد آی تی تهیه شده و راهنمایی مناسب برای یادگیری نصب تمامی قطعات کامپیوتری برای تمامی افراد است.

اسمبل کردن کیس کامپیوتر نیاز به دقت فراوانی دارد و لازم است تمامی مراحل آن پشت سر هم و با توجه راهنما صورت گیرد. در اولین مرحله کار آماده سازی کیس کامپیوتر، بایستی تمامی الکتریسته‌های ساکن موجود در قطعات و محیط کار را از بین برد؛ الکتریسیته ساکن می‌تواند صدمات بسیاری بر قطعات اصلی کیس مانند cpu و کارت گرافیک بگذارد، بنابراین بهتر است قبل از شروع به کار الکتریسیته ساکن محیط را از بین برد.

مرحله دوم جمع آوری و مرتب کردن قطعات به ترتیب نصب و وسایل و ابزار مورد نیاز برای نصب قطعات است؛ نظم محیط کار روند سرعت کار را افزایش داده و کنترل بر مراحل نصب قطعات را نیز بیشتر می‌کند. پس از انجام این دو مرحله ابتدایی، اولین نوبت نصب مادربرد است، مادربورد همانند هسته مرکزی کیس بوده و با نصب آن مرحله نصب سایر قطعات نیز آغاز می‌شود.

سایر قطعات نیز به ترتیب، cpu، فن cpu، رم، کارت گرافیک، کارت های توسعه و ارتقا، درایو‌های حافظه، درایو های نوری، دکمه پاور و اتصالات مربوط به آن و در مرحله آخر فن های داخل کیس بایستی در محفظه کیس جایگذاری و نصب شوند. تمامی مراحل ذکر شده به تشریح در مجله تکنولوژی مقداد آی تی گفته شده و از این رو راهنمایی کامل برای اسمبل کردن کیس کامپیوتر است.

بهترین قیمت قطعات کامپیوتری را از مقداد آی تی بخواهید! 

مجله مقداد آی تی با تکیه بر فروش موفق قطعات کامپیوتری، کیس‌های آماده و نیمه آماده و انواع لوازم جانبی مورد نیاز برای کامپیوتر در فروشگاه مقداد آی تی توانسته قیمت مناسب و به روز این نوع کالاها را به مشتریان خود معرفی کند. مقداد آی تی با تخصص فروش انواع قطعات کامپیوتر، کم‌ترین قیمت را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده و در مقایسه با سایر رقیبان توانسته است اعتماد تمامی مشتریان خود را در ارایه خدمات فروش به دست آورد. مقداد آی تی تنها قطعات کامپیوتری را با قیمت مناسب عرضه نکرده و تمامی محصولات دیجیتال را با تخفیفات همیشگی، قیمت مناسب و گارانتی‌های معتبر به فروش می‌رساند.

ایسوس

نظر شما چیست؟