24/11/1398 - 17:50
سفر به ازمیر را با تور کشتی های تفریحی منحصر به فرد کنید
چشم انداز آبی خلیج های کوچک و بزرگ ازمیر، قطعا بزرگ ترین محرکی است که هر مسافری که با تور ازمیر به این شهر سفر می کند را مجاب به سفری دوباره در دل آب های فیروزه ای این جزیره با کشتی های تفریحی می نماید. سفری با چشم اندازهای مجذوب کننده از خورشید و دریا و البته امکانات رفاهی و تفریحی زیادی که قطعا خاطره ای خوش را هم از سفر با تور ازمیر و هم از دریاگردی برای شما به جای خواهند گذاشت. امروز در این مطلب می خواهیم تا هر چیزی که درباره تور کشتی های تفریحی مختلفی که در ازمیر وجود دارند، برایتان بگوییم. پس اگر مخصوصا در نوروز 99 قصد سفر به این شهر زیبای ترکیه ای را دارید، با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

همه چیز درباره تورهای کشتی های تفریحی ازمیر

نزدیک به نوروز هستیم و مقصد خیلی از مسافران برای گذراندن تعطیلاتشان، جزیره ازمیر است. یکی از تفریحات استثنائی که در کنار خدمات کاملی همچون گشت شهری که از بهترین شرکت های خدمات گردشگری و مسافری که از آن تور ازمیر را خریداری کرده اید می توانید دریافت نمایید، سفر با تورهای کشتی های تفریحی جزیره ازمیر است.

مدت زمان تورهای تفریحی دریایی جزیره ازمیر همگی بین 1 تا 10 روزه هستند. برای استفاده از تور دریایی ازمیر در طول سفرتان می توانید تا با قایق های گروهی به این سفر یک روزه دریایی بروید. البته این امکان نیز وجود دارد که یک کشتی تفریحی را به صورت اختصاصی کرایه کرده و با دوستان و یا اعضای خانواده خود به صورت اختصاصی از این سفر در دریای اژه لذت ببرید.

پیشنهاد می کنیم که در سفر یک روزه با تور تفریحی ازمیر به همراه استفاده از امکانات کشتی خود، فعالیت های دیگری همچون ماهی گیری، شنا در هنگام شب و تماشای ستاره ها و مهتاب را تجربه کنید.

این سواحل در ازمیر برای شروع تور کروز، بهترین هستند

ازمیر سواحل بسیار زیادی دارد که نصف بار جذابیت این شهر را به تنهایی به دوش می کشند اما برخی از سواحل این شهر برای این که سوار بر کشتی های تفریحی برای شروع تور خود شوید، از بقیه بهتر هستند. به همین خاطر معمولا تور کشتی های تفریحی ازمیر از سواحلی که در زیر اسامی آن ها را برایتان می آوریم، شروع می شوند.

● ساحل چشمه (Çeşme)

● ساحل سفرحیصار (Seferihisar)

● ساحل گومولدور (Gümüldür)

● ساحل اُزدِر (Ozdere)

● ساحل کارا بورنو (Karaburun)

● ساحل فوجا (Foça)

● ساحل دیکلی (Dikili)

هر کدام از این سواحل، تورهای تفریحی متفاوتی را برای سلایق و انتظارات مختلف ارائه می نمایند. به طور مثال، اگر سفر با تور تفریحی دریایی ازمیر را از ساحل فوجا  انتخاب کنید، می توانید از مانک سیل های مدیترانه ای، منطقه حفاظت شده سیرن راک، جزیره اینجر، جزیره اوراک و دماغه اینگلیش دیدن کنید و در آب های آن ها شنا کنید و یا در سواحل آن ها پیاده شوید و به گشت و گذار بپردازید. یا مثلا در سفر با تور تفریحی سفرحیصار، برای بازدید از جاذبه های باستانی و دیدنی همچون ویرانه های روین، تنگه پازا، تاشادا و حمام گل و آکواریو توقف خواهید کرد. یا در ساحلی دیگر در تورهایی که از ساحل چشمه شروع می شوند،کشتی ها از خلیج ماوی و جانداراما و جزیره اشک می گذرند و شما می توانید از گشت در این سواحل برخوردار شوید. همچنین آب های این دو خلیج بسیار تمیز و آبی هستند و مسافرینی که از این جزیره به آن ها می آیند، می توانند در طول توقف فعالیت هایی همچون غواصی هم انجام دهند.

برخی از بهترین تورهای تفریحی ازمیر

در بین تورهای مختلف کروزی که در ازمیر فعالیت می کنند، برخی از آن ها بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهند و بسیار مشهورتر از الباقی هستند.

تور کشتی سفر با بوآ از ازمیر

تور کشتی سفر با بوآ از ازمیر، یکی از همین تورهاست. مسافرینی که کشتی بوآ را برای سفر انتخاب می کنند، می توانند تا غارها و خلیج های ساحل اژه را بگردند، از فضای بزرگ عرشه لذت ببرند، در محدوده خلیج ها پیاده شده و به گردش بپردازند و از امکانات تفریحی کشتی استفاده ببرند.

تور کشتی سنت مری چشمه

تور کشتی سنت مری چشمه، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر با تور تفریحی در ازمیر باشد. گرچه تور کشتی سنت مری چشمه با یک کشتی قدیمی تر از دیگر کشتی های فعال در ازمیر برگزار می شود اما تجربه برگزاری بسیار بالای این کشتی در زمینه تورهای تفریحی باعث شده که مسافرانش هیچ وقت از هیچ لحاظی کم و کسر نداشته باشند. در این کشتی خدمات باربیکیو و بوفه باز به مهمانان به صورت ویژه ارائه می گردد.

تور کشتی سیِستا آلتینکُم

تور کشتی سیِستا آلتینکُم، بهترین تور 6 ساعته را در دریای اژه ازمیر برگزار می کند که در بین تورهای یک روزه این جزیره، فوق العاده است. مسافران در سفر با تور کشتی سیِستا آلتینکُم می توانند تا از خدماتی همچون ناهار، بازدید از 4 خلیج به همراه جزیره پارادایس و گشت و گذار 3 ساعته در سواحل و خرید از بازارهای ساحلی استفاده ببرند. تورهای کشتی سیِستا آلتینکم در دو نوع خصوصی و VIP برگزار می شوند.

دیگر تورهای خوب کروزی که در ازمیر برگزار می شوند عبارتند از تور تفریحی کشتی فوجای قدیمی، تور دریایی بانوی بنِت، تور دریایی گُووِن و تور غواصی درین دوغا.

در این مطلب، درباره تورهای تفریحی جزیره ازمیر برایتان گفتیم. همچنین برخی از بهترین کشتی های تفریحی این جزیره را که می توانید با آن ها سفری فراموش نشدنی به ازمیر را تجربه کنید را نیز برایتان نام بردیم. اما فراموش نکنید که تجربه گردش با تور کشتی تفریحی در ازمیر تنها زمانی برای شما سفری خوب می سازد که شما قبل از هر چیزی، سفر خود را با بلیط هواپیما ازمیر و یا یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافری و گردشگری ایران از قبل برنامه ریزی کرده باشید.


اطلاعات تماس الی گشت:

  • تلفن: 0218540
  • ایمیل: info@eligasht.com
  • آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟