24/10/1398 - 16:04
هفت سوالی که قبل از تحویل پروژه باید از شرکت خدمات سئو بپرسید

1606683296_1_0.gif

1. آیا کلماتی که برای سئو شما هدف گرفته اند مناسب است؟

کلمات کلیدی همان واژه ها و عباراتی هستند که کاربران برای جواب گرفتن و یا خرید محصولات مورد نیازشان در گوگل سرچ می‌کنند. شما می‌خواهید وب سایت شما برای این کلمات کلیدی رتبه‌بندی کند‌، به طوری که بتوانید محصول یا خدمات خود را به عنوان ابزاری برای حل مشکل کاربران ارائه دهید. یک شرکت خدمات سئو واجد شرایط، اهمیت مرحله انتخاب کلمات کلیدی را درک می‌کند.
انتخاب کارآمد کلمات کلیدی یعنی کلماتی انتخاب شوند که برای شما بازگشت سرمایه و افزایش مشتری داشته باشند. یکی از بهترین استراتژی‌ها استفاده از کلمات کلیدی آسان ولی هدفمند است که مشتری هدف آن را سرچ می‌کنند.
کلمات کلیدی با رقابت پایین تر‌، همچنین به عنوان کلمات کلیدی طولانی (long tail) شناخته می شوند‌، به طور کلی دارای بهترین نرخ تبدیل هستند و به شما درآمدی را برای شروع هدفمند کردن کلمات کلیدی چالش برانگیز می‌دهد.

2. چگونه رقبای شما را آنالیز می‌کنند؟

برخی از شرکت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو از مرحله عبور می کنند که می تواند به ضرر کمپین شما تمام شود. قبل از نهایی کردن کلمات کلیدی ، ضروری است که وب سایت هایی را که در حال حاضر رتبه خوبی دارند ، تجزیه و تحلیل کنید.
تجزیه و تحلیل رقابت به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چقدر منابع برای کسب رتبه لازم خواهد بود، جدول زمانی تخمینی برای دستیابی به رتبه‌ها، و یک برنامه مهم در مورد آنچه رقبای شما انجام می‌دهند برای انجام پروژه سئو ضروری است.
بسیاری از کمپین‌های SEO به دلیل اینکه شرکت‌ها این مرحله را جدی نمی‌گیرند‌، شکست می‌خورند و در پایان تلاش می‌کنند تا برای کلمات کلیدی که به منابع زیادی نیاز دارند، رتبه‌بندی کنند.

3. آیا به نکات فنی سئو توجه می‌کنند؟

برای اینکه در گوگل یا سایر موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشید، باید سایت خود را بهینه کرده و از لحاظ فنی برای موتورهای جستجو مناسب باشد. شرکت‌هایی که این مرحله را به خوبی درک می‌کنند، روی چند عنصر اصلی در سایت شما از جمله سرعت سایت، موبایل فرندلی ، تگ‌های META، خطای 404 ، پیوندهای شکسته شده، محتوای تکراری و معماری سایت متمرکز خواهند شد.

4. چقدر به محتوا توجه می‌کنند؟

هیچ شکل دیگری از بازاریابی وجود ندارد که بتواند تأثیر بیشتری در کسب و کار شما نسبت به محتوا داشته باشد. محتوا تنها کانال بازاریابی است که می‌تواند در هر زمانی مفید باشد. یعنی تا زمانی که ارزشمند و هدفمند باشد به چشم انداز و مشتریان شما کمک کند.

محتوای مفید و هدفمند می‌توانند علاقه‌مندی مخاطبان و سیگنال‌های اجتماعی را جذب کند. این امر باعث ایجاد اقتدار سایت شما می‌شود و روند رشد ترافیک ارگانیک را آسان‌تر می‌کند. تمام تلاش‌های محتوا باید در تولید محتوای جامع و کامل باشد هنگامی که به درستی اجرا شد‌، محتوا سازگار با سئو باعث ترافیک‌، هدایت و مشتریان جدید به سمت سایت شما می‌شود.

5. چقدر به شبکه‌های اجتماعی برای افزایش سئو اهمیت می‌دهند؟

گوگل برای تشخیص تأثیر شبکه‌های اجتماعی در الگوریتم خود تغییراتی ایجاد کرده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد افزایش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو کمک کند و اگر منابع این اجازه را می‌دهند، باید فعالیت خود را در بسترهای اصلی اجتماعی مانند فیس بوک‌، توییتر‌، اینستاگرام‌، یوتیوب و پینترست افزایش دهید.
شما باید مشخص کنید که کدام یک از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب تر است هستند زیرا ممکن است مشتریان هدف شما شبکه‌های اجتماعی خاصی را دنبال کنند.

به عنوان مثال، اگر عکاس هستید، احتمالاً محتوای شما در اینستاگرام و پینترست خوب عمل خواهد کرد و اگر محتوای شما ویدئو است آپارت و یوتوب برای شما مناسب‌تر است.

6. چه نوع بک لینک‌هایی را برای شما می‌سازند؟

ساخت بک لینک می‌تواند سئو سایت شما را شدیدا پیشرفت بدهد اما اگر درست انجام نشود اثر برعکس می‌گذارد و رتبه‌های غعلی شما نیز افت می‌کنند.  بسیار مهم است که شرکت SEO که شما با آن کار می‌کنید متناسب با زمان باشد. تکنیک‌های ایجاد لینک منسوخ نه تنها بی اثر هستند بلکه می‌توانند باعث پنالتی شدن و حذف شما از نتایج گوگل شوند.

بهترین نوع لینک که همیشه تاثیر مثبت بر سئو سایت شما دارند‌، پیوندهای متنی از وب سایت‌های مربوطه هستند. شرکت‌های هوشمند خدمات سئو از جمله  webone.co سعی می‌کنند تا مرتبط‌ترین و با ارزش‌ترین سایت‌ها و بلاک‌ها را برای گرفتن بک لینک پیدا کنند.

7. عملکرد SEO کلاه سفید یا کلاه سیاه؟

کلاه "سفید" و "سیاه" اصطلاحاتی است که توسط صنعت سئو تبلیغ شده است. کلاه سفید به معنای استفاده از استراتژی‌های سئو است که گوگل آنها را تأیید می‌کند. کلاه سیاه به معنای استفاده از راهکارهایی است که Google آنها را تأیید نمی کند. این طبقه بندی ها پر طرفدار هستند و ممکن است شرکت ها ادعا کنند که از سئو کلاه سفید استفتده می کنند. زیاد به این دو مورد توجه نکنید اما شما همیشه باید با شرکتی همکاری کنید که، توسعه محتوا، رسانه های اجتماعی و کسب لینک با کیفیت را درک کند تا مشکلی از لحاظ پنالتی شدن برای شما پیش نیاید.

ایسوس

نظر شما چیست؟