با چند تغییر جزئی اکانت گوگل خود را بیشتر محافظت کنید
برای افزایش امنیت گوگل اکانت خود آنچه در گوگل به اشتراک می‌گذارید را کنترل کنید
از ایمیل‌ها و اسناد گرفته تا یادداشت‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها، اکانت گوگل شما گنجینه‌ای شخصی از مهم‌ترین داده‌ها و اطلاعت شماست. ولی آیا نکات مهم و ضروری را برای مراقبت و محافظت از این گنجینه مهم رعایت کرده‌اید؟

1606683296_1_0.gif

برای افزایش امنیت اکانت گوگل ترفندها و راه‌کارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید به‌کار بگیرید. اما برای شروع چهار تغییر اساسی و پایه‌ای وجود دارد که با انجام آنها در صفحه Google Account می‌توانید از گوگل اکانت خود مراقبت بیشتری کنید و امکان ریکاوری و بازگشت به حالت اولیه در صورت لزوم را ساده‌تر کنید.

برای افزایش امنیت گوگل اکانت خود باید آن‌چه در گوگل به اشتراک می‌گذارید را کنترل کنید.

آنچه در گوگل به اشتراک می‌گذارید را کنترل کنید

آنچه در گوگل به اشتراک می‌گذارید را کنترل کنید

سارقان اطلاعات می‌توانند از جزئیات شخصی شما استفاده کنند تا هویت‌تان را به سرقت ببرند. به‌همین دلیل است که محافظت از داده‌ها مانند تاریخ تولد، محل تولد، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس پستی امری ضروری و مهم است.

اگر گوگل اکانت شما حاوی چنین اطلاعاتی است می‌توانید از طریق صفحه Control what people see about you تعیین کنید که چه افرادی بتوانند اطلاعات شما را مشاهده کنند. بعد از اینکه وارد این صفحه شدید روی People & sharing > Choose what others see کلیک کنید.

در این قسمت صفحه را کامل بررسی کنید. ببینید کدام اطلاعات برچسب Visible دارند یا کدام یک آیکون Globe دارند. این برچسب‌ها نشان می‌دهند که کدام بخش از اطلاعات شما توسط افرادی که با آنها در ارتباط هستید قابل مشاهده هستند، یعنی اینکه عمومی هستند. روی تک‌تک آنها کلیک کنید تا برچسب مربوط به آنها را روی Hidden بگذارید. حتی می‌توانید برچسب Your Organization را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه مطمئن خواهید بود که فقط اعضای تیم خودتان قادر به دیدن آن اطلاعات هستند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟