ویژگی جدید واتس‌اپ برای حفظ بیشتر حریم شخصی کاربران
چگونه جلوی اضافه شدن ناخواسته به گروه‌های واتس‌اپ را بگیریم؟
شبکه پیام‌رسان واتس‌اپ تصمیم گرفته تا به کاربران قدرت کنترل زیادی در خصوص افرادی که می‌توانند او را به گروه‌های مختلف روی این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند بدهد. قدرت کنترل در خصوص اضافه شدن به گروه‌های مختلف با هدف کاهش میزان آزار و اذیت و هم‌چنین حفظ شماره تلفن کاربران است.

1606683296_1_0.gif

آیا برای شما هم پیش آمده که واتس‌اپ خود را باز کنید و ببینید که یک یا چند گروه جدید به لیست شما اضافه شده است بدون این‌که سئوالی از شما پرسیده شده باشد؟

شبکه پیام‌رسان واتس‌اپ ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به‌شما امکان کنترل بیشتری در خصوص افرادی که شما را به‌گروه‌های این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند می‌دهد. به‌گفته واتس‌اپ، ویژگی جدید در رابطه با حفظ حریم شخصی کاربران، کاهش آزار و اذیت و هم‌چنین محفوظ نگه داشتن شماره تلفن کاربران است.

چگونه مشخص کنیم که چه کسی می‌تواند ما را به‌یک گروه در واتس‌اپ اضافه کند؟

مانع اضافه شدن در گروه‌های ناخواسته شوید

برای کنترل بیشتر بر روی اضافه شدن به گروه‌های واتس‌اپی، به Settings بروید. سپس Account > Privacy > Groups را لمس کنید و یکی از سه گزینه "My Contacts"، "Nobody" یا "Everyone" را انتخاب کنید.

چگونه مشخص کنیم که چه کسی می‌تواند ما را به‌یک گروه در واتس‌اپ اضافه کند؟

گزینه "Nobody" یعنی این‌که برای اضافه شدن به یک گروه باید دعوت دریافت شده را تأیید کنید. هم‌چنین، گزینه "My Contacts" یعنی فقط کاربرانی که می‌شناسید می‌توانند شما را به‌گروه‌های دیگر اضافه کنند.

در حالتی که گزینه‌های "Nobody" یا "My Contacts" انتخاب شود، فرد دعوت‌کننده باید از طریق چت فردی برای شما یک پیام دعوت خصوصی ارسال کند تا شما بتوانید برای پیوستن به‌آن گروه خودتان تصمیم‌گیری کنید.

اکنون دیگر کسی نمی‌تواند بدون اجازه شما را به گروه جدید در واتساپ اضافه کند.

از زمان دریافت پیام، تا سه روز فرصت دارید تا دعوت را قبول یا رد کنید.

ویژگی جدید حریم شخصی در حال حاضر برای برخی از کاربران فعال شده است و تا چند هفته آینده به‌صورت جهانی در اختیار کابرانی که نسخه واتس‌اپ خود را به‌روز کرده باشند قرار می‌گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟