27/11/1397 - 18:05
با گوشی iPhone XS Max بیشتر آشنا شوید
این روزها اپل با ساخت مدل‌های مختلف آیفون توجه بسیاری از خریداران بازار موبایل را به سمت خود جلب کرده است. محصولات اپل از گذشته تاکنون همواره کیفیت و عملکرد بالایی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند که این امر به دلیل اسمبل کردن بسیار حرفه‌ای و مهندسی شده و استفاده از مواد با کیفیت‌تر است. گوشی‌های آیفون همیشه از لحاظ زیبایی و طول عمر زبان‌زد خاص و عام است. در این مطلب یکی از محصولات جدید این برند را به اختصار بررسی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

گوشی «iPhone XS Max» یکی از سه محصول جدید شرکت محبوب و معروف «اپل» است که همراه با دو مدل دیگر این شرکت یعنی ایفونx و آیفون xr در سال 2018 به بازار عرضه شد. این گوشی درزمینه قدرت و کیفیت دوربین یک جهش برای اپل حساب می‌شود. این موبایل در ویژگی‌ها شباهت زیادی به گوشی آیفون  XS دارد، اما در اندازه کمی بزرگتر از آن است. نمایشگر این گوشی موبایل رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه 6.5 اینچ، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که کیفیت بسیار مطلوبی را ایجاد می‌کند. همچنین صفحه نمایش این گوشی تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده‌است که نشان از کیفیت ساخت بالای این گوشی دارد. قاب پشتی هم از  شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌سیم باتری هم در این گوشی وجود داشته باشد. البته قابی فلزی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. این بدنه ی زیبا در مقابل خط ‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌ راحتی روی آیفون XS Max تأثیر نمی‌گذارد، راحت باشد. علاوه ‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه ‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند.
ویژگی دیگر مجهز بودن آیفون XS Max به حسگر تشخیص چهره است. این فناوری چهره‌ی شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌کند؛ حتی اگر تغییری در چهره‌ی شما ایجاد شود، آن را شناخته و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. به لطف این فناوری جدید دیگر خبری از حسگر اثرانگشت در آیفون XS Max نیست؛ پیش‌ازاین شاهد استفاده از این فناوری در گوشی آیفون 10 بودیم. دو دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی ویژگی دیگر این گوشی است که عکس‌هایی با کیفیت کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G، بلوتوث نسخه ‌ی 5، نسخه ‌ی 12 از iOS  دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی ‌جدید A12 بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای شش‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. این گوشی آیفون با داشتن استاندارد IP68 در برابر آب مقاوم است و می‌تواند برای 30 دقیقه در عمق 2 متری دوام بیاورد. اپل این محصول را با ویژگی‌های خاص به‌عنوان یکی از پرچم‌داران این شرکت به بازار عرضه کرده است.
در زیر نقاط قوت و نقاط ضعف این گوشی به اختصار آمده است:

نقاط قوت:

بدنه مقاوم، کیفیت ساخت خوب و بکاربردن طلا در سخت افزار‌ها، سرعت بالا در اجرا و روان بودن سیستم عامل، طراحی زیبا، طول عمر بالا، سهولت استفاده از گوشی، هماهنگی سخت‌افزار با سیستم عامل، دوربین عالی، کیفت صفحه نمایش بی‌نظیر، صفحه نمایش تمام صفحه، فیس ایدی سریع‌تر نسبت به آیفون x

نقاط صعف:

میزان شارژدهی باتری، بیرون زدن قاب جلویی از بدنه در اثر افتادن از دست(حتی نیم متر) و از کار افتادن فینگر تاچ اگه مراقب خیس بودن دست نباشید.
برای خرید و فروش انواع مختلف موبایل اپل نو و دست دوم می توانید به سایت خرید و فروش آنلاین دیوار سری بزنید.

منبع : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟