کارت‌خوان چندکاره USB 3.0
معرفی هاب چندکاره یونیتک Y-9313D
گاهی پیش می‌آید که می‌دانیم چه وسیله‌ای نیاز داریم، اما از فراوانی آن وسیله در بازار، نمی‌دانیم دقیقا باید چه محصولی را خریداری کنیم. تجهیزات جانبی یکی از حوزه‌هایی است که اغلب اوقات، به خاطر همین فراوانی محصول، باعث گیجی مصرف‌کنندگان می‌شود. بازار مملو از انواع برندهای شناخته‌شده و ناشناس است و محدوده قیمت بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود. برای همین، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به محصولی پرکاربرد از شرکت چینی یونیتک.

1606683296_1_0.gif

دستگاه‌های Card Reader یا کارت‌خوان که به اشتباه به «رم ریدر» مشهور هستند، برای مصارف مختلفی استفاده می‌شوند و به‌خصوص برای عکاسان از تجهیزات حیاتی هستند. این دستگاه یونیتک، دو ویژگی جالب توجه دارد؛ یکی بدنه مقاوم آلومینیومی و دیگر ابعاد بسیار کوچک. به اضافه این‌که، همراه این دستگاه یک تبدیل USB Type-C نیز عرضه می‌شود تا به‌راحتی بتوانید این پورت را به USB3.0 تبدیل کنید.
سرعت انتقال داده در این دستگاه حداکثر ۵ گیگابیت در ثانیه است و هر نوع کارت حافظه‌ای را پشتیبانی می‌کند؛ از کارت‌های CF گرفته تا micro SD. همچنین، این نکته قابل ذکر است که این دستگاه در نوع خود، از یک چیپ‌ست باکیفیت استفاده کرده تا تجربه کاربری بهتری را فراهم کند.
طول کابل این کارت‌خوان سی سانتی‌متر است و ابعاد خود آن نیز ۶.۹×۶.۴×۱.۴ سانتی‌متر است. کارکرد دستگاه در عمل، از نظر سازگاری با انواع کارت حافظه و همچنین اطمینان‌پذیری و سرعت، هیچ مشکلی نداشت و کیفیت ساخت دستگاه هم در نوع خود مثال‌زدنی است.
محصولات یونی‌تک با گارانتی خدمات پس از فروش بازرگانی مارون در ایران به‌فروش می‌رسند.

ایسوس

نظر شما چیست؟