معرفی روتر دی‌لینک DIR-879
شرکت دی‌لینک یک روتر دوبانده پرسرعت 802.11ac برای تجربه وای‌فای نسل جدید عرضه کرده است. دستگاه دی‌لینک EXO AC1900 یک روتر دوبانده نسل جدید با پشتیبانی از استاندارد 802.11ac و درگاه‌های اترنت یک گیگابیتی برای راه‌اندازی شبکه‌های بی‌سیم پرسرعت است. این محصول با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش شرکت آونگ در سراسر کشور عرضه می‌شود.

1606683296_1_0.gif

. این روتر در مجموع روی هر دو فرکانس سرعتی ۱۹۰۰ مگابیتی عرضه می‌کند که سهم فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز برابر ۶۰۰ مگابیت (دو برابر یک روتر بی‌سیم استاندارد 802.11n) و در فرکانس ۵ گیگاهرتز حدود ۱۳۰۰ مگابیت (حتی بیشتر از یک روتر AC1200) است. روترهای سری AC1900 جزو محبوب‌ترین روترهای بازار هستند، چون روی هر دو فرکانس سرعتی فراتر از استاندارد می‌دهند و کاربران می‌توانند به راحتی بازی‌های آنلاین، استریم ویدیو، موزیک آنلاین و دیگر کارهای سنگین را روی شبکه بی‌سیم انجام دهند. روتر دی‌لینک DIR-879 از چهار آنتن خارجی پرقدرت سود برده و به چهار درگاه اترنت یک‌گیگابیت و یک درگاه WAN مجهز شده است.

روتر دی‌لینک DIR-879

از امکانات برجسته این روتر می‌توان به فایروال نرم‌افزاری، کنترل والدین، شبکه مهمان، WPS و فناوری SmartBeam اشاره کرد. این فناوری اختصاصی شرکت دی‌لینک می‌تواند دستگاه‌های نیازمند به پهنای‌باند و کیفیت شبکه بالاتر را به‌طور خودکار شناسایی و یک لینک اختصاصی تضمین‌شده از نظر سرعت و تاخیر به آن‌ها اختصاص دهد. شرکت دی‌لینک روتر DIR-879 را با طراحی زیبا و ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نارنجی روانه بازار کرده‌است. طراحی موسوم به سفینه فضایی شخصیت و ابهت خاصی به این دستگاه داده و نشان از قدرت بالای آن در شبکه بی‌سیم دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟