کنفرانسی مملو از خبرهای داغ
اپل در کنفرانس امسال از اپل واچ 4 با قابلیت‌های منحصر به فرد رونمایی کرد + گالری عکس
کنفرانس امسال به یادبود استیو جابز در سالن تئاتر استیو جابز برگزار شد. اما پرسش مهمی که هر ساله مطرح می‌شود این است معتبرترین برند فعال در حوزه فناوری اطلاعات چه محصولاتی جدیدی را در کنفرانس امسال به نمایش گذاشت. با ما همراه باشید تا در این مقاله ساعت جدید و حیرت انگیز اپل را به شما معرفی کنیم.

1606683296_1_0.gif

شروع این کنفرانس در نوع خود جالب توجه بود. اپل در ابتدای کار دمویی را پخش کرد که بی شباهت به فیلم ماموریت غیر ممکن نبود. در ابتدای این کنفرانس تیم کوک به روی صحنه آمد. تیم کوک صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: «ما تا به امروز محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده‌ایم. محصولاتی که روی زندگی بسیاری از مردم اثرگذار بوده است. در این میان متمرکز شدن روی تجربه شخصی بیش از پیش برای ما مهم بود. استقبال مردم از محصولا اپل خیره کننده بوده است. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی اپل پذیرای بیش از 500 میلیون کاربر سالانه هستند. اپل تاکنون موفق شده است چیزی نزدیک به دو میلیارد دستگاه مجهز به سیستم‌عامل iOS را به فروش برساند. سیستم‌عاملی که زندگی بسیاری از مردم را متحول کرده است. اما اجازه بدهید کمی در مورد اپل واچ صحبت کنیم. اپل واچ موفق شده است لقب پر فروش‌ترین ساعت هوشمند جهان را از آن خود کند. به‌طوری که اکنون به یکی از اجزا جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ در ارتباط با متمرکز شدن این محصول روی مبحث سلامت و بهداشت است.»

در ادامه این کنفرانس جف ویلیامز به روی صحنه آمد و در خصوص قابلیت های جدید اپل واچ 4 اینگونه گفت: «اما اکنون اپل واچ وارد عرصه جدیدی شده است. باید به شما بگویم که امروز ما از اپل واچ 4 رونمایی خواهیم کرد. در نسخه چهار این محصول ما روی ضربان قلب مردم متمرکز شده‌ایم. محصول جدید در مقایسه با نمونه‌های قبلی به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری تجهیز شده است. همچنین مولفه‌های مربوط به رابط کاربری نیز بازطراحی شده‌اند. اپل سری چهار در ابعاد 40 و 44 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. اپل واچ نسخه چهار به کاربر یاد می‌دهد که چگونه نفس بکشد. اکنون اجازه دهید به سراغ دکمه چرخان اپل واچ برویم. این دکمه از haptic پشتیبانی می‌کند. اکنون اسپیکرها بازطراحی شده‌اند و قادر هستند صدای بلندتری را ایجاد کنند. جنس بخش پشتی این محصول نیز از سرامیک است. این ساعت هوشمند به یک پردازنده S4 تجهیز شده است. این پردازنده دو  هسته پردازشی 64 بیتی داشته و از پردازنده گرافیکی جدیدی استفاده می‌کند. این پردازنده در مقایسه با نمونه نسل قبلی خود دو برابر سریع‌تر شده است. ساعتی که قادر است تا 32 گرم فشار را تشخیص دهد.

این ساعت همچنین زمانی که افراد به زمین می‌خورند این موضوع را تشخیص می‌دهد. برای این منظور باید اطلاعات مختلف و زیادی در ارتباط با کاربر جمع‌آوری شود. برای این منظور ما از الگوی‌های اطلاعاتی مختلف مربوط به کاربر استفاده می‌کنیم. اگر پس از زمین خوردن دچار مشکل شوید اپل واچ به شکل خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد. در صورتی که ضربان قلب شما به سطح پایینی برسد، اپل واچ این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد. قابلیتی که برای افراد مسن مناسب است. قابلیت مهم دیگر در این ارتباط به شناسایی ریتم قلب اختصاص دارد. اپل واچ از 4 الکترود برای این منظور استفاده می‌کند. این چهار الکترود به ساعت هوشمند اجازه می‌دهد ضربان قلب شما را تحلیل کند. برای این منظور باید انگشت خود را روی دکمه چرخان قرار دهید. پس از گذشت 30 ثانیه اپل واچ عملکرد قلب شما را بررسی خواهد کرد.»

در ادامه این کنفرانس دکتر ایور بنیامین رییس انجمن قلب امریکا به روی صحنه آمد. او گفت که از عملکرد اپل واچ 4 راضی است. این ساعت موفق شده است تاییده مربوطه را از FDA دریافت کند. ساعتی که به بلوتوث 5 تجهیز شده است. این ساعت به مدت یک روز کامل می‌تواند به کاربر خدمت‌رسانی کند. کاربران می‌توانند به مدت 6 ساعت از اپل واچ 4 استفاده کنند. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. اپل واچ برای مدل GPS به قیمت 399 دلار و برای مدل مجهز به سیم کارت با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید. اپل گفته است که این ساعت از تاریخ 21 اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین سیستم‌عامل واچ اوس 5 نیز از تاریخ 17  سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟