02/04/1397 - 13:51
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از جام جهانی تا بی‌خوابی
در هفته گذشته همگام با تب داغ جام جهانی مطلب برنامه زمانی بازی‌های جام جهانی پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود. مطالب موفقیتی، ترفندی، خودرو و سینما نیز در رده های بعدی مطالب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه قرار گرفتند.

1606683296_1_0.gif

برنامه کامل و زمان‌بندی بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه

جام جهانی 2018 با حضور 32 تیم از 14 ژوئن تا 15 جولای برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه B مسابقات با اسپانیا، پرتغال و مراکش دیدار خواهد کرد.

ادامه مطلب


 

این 10 برنامه ورزشی قدرتمند گوشی شما را به یک ابزار تناسب اندام تبدیل می‌کنند

مراقبت از بدن و داشتن ذهنی سالم نه تنها بهبود کیفیت زندگی را به همراه خواهد داشت، بلکه افزایش طول عمر را نیز به ارمغان می‌آورد. در نتیجه فعالیت‌های ورزشی یا تحرک بدنی باید در برنامه روزانه شما قرار داشته باشد. با توجه به مشغله‌های دنیای امروز افراد وقت کافی ندارند تا به باشگاه رفته و از طریق دستگاه‌های ورزشی کالری‌سوزی کرده و از مقدار کالری که در یک فعالیت ورزشی از دست داده‌اند اطلاع پیدا کنند. خوشبختانه دنیای فناوری برای این افراد راهکاری دارد. راهکاری که به آن‌ها اجازه می‌دهد گوشی اندرویدی خود را به یک ابزار دنبال کننده فعالیت‌های ورزشی تبدیل کنند. برای نیل به این هدف شما به نرم‌افزارهای مخصوص این‌کار نیاز دارید.

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم قفل فراموش شده گوشی اندرویدی را باز کنیم؟

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که در صورت فراموش کردن قفل گوشی اندرویدی یا فراموش کردن الگوی تصویری قفل بتوانید دومرتبه به گوشی خود دسترسی پیدا کنید. راهکارهای مختلفی برای این منظور وجود دارد که از گزینه find My Device گرفته تا ریست فکتوری که همه چیز را به حالت اولیه باز می‌گرداند در اختیار شکا قرار دارند. اما در ارتباط با به‌کارگیری این راهکارها نکاتی وجود دارد. به‌طور مثال اگر به دنبال ریست فکتوری هستید باید به آدرس حساب کاربری خود در جیمیل و گذرواژه آن دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب


شرایط فروش محصولات ایران خودرو - تیر 97

ایران خودرو شرایط فروش قطعی و پیش فروش محصولات خود را ویژه مرحله سوم فروش ایرانخودرو به مناسبت عید فطر اعلام کرد. برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش ایران خودرو تیرماه 97 جدول های زیر را مطالعه کنید.

ادامه مطلب


چرا خشم و عصبانیت برای بر باد دادن یک شغل کافی هستند؟

چرا خشم و عصبانیت براى بر باد دادن یک شغل کافى هستند؟ برای این که خشم و به دنبال آن عصبانیت همه چیزهایی را که برای بر باد دادن یک شغل کافی است را در خود یک جا جمع کرده‌اند.

ادامه مطلب


شش قابلیت اندروید که در آی‌فون پیدا نمی‌شود

اندروید و iOS با کپی برداری (و گسترش) ویژگیهای یک دیگر همیشه به صورت موازی در حال اجرا و خدمات رسانی به کاربران خود بودهاند، اما در این بین تفاوتهایی نیز بین این دو وجود داشته است. در این مقاله با قابلیتهای مفید و کاربردی از اندروید آشنا خواهید شد که نمی‌توانید آنها را در سیستم آی‌فون پیدا کنید، حتی بعد از این که به سیستم عامل iOS 12 ارتقا پیدا کردید.

ادامه مطلب


مغز بعد از بی‌خوابی مزمن خودخوری می‌کند!

خوابیدن، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در حق سلامتی خود انجام دهید. خواب همانند آب و غذا برای بدن حیاتی است. موش‌های آزمایشگاهی که از خواب محروم شده بودند، ظرف یک ماه از بین رفتند و افرادی که از بیماری ارثی و نادر " بی‌خوابی خانوادگی مرگ‌آور" رنج می‌برند هم به این سرنوشت دچار می‌شوند.

ادامه مطلب


4 روش برای پرورش مهارت‌های رهبری در زندگی روزمره

"رهبری" را می‌توان توانایی نفوذ در دیگران برای رسیدن به یک هدف تعریف کرد. هدایت و رهبری افراد مستلزم سطح بالایی از مهارت، دانش و انگیزه است. برای ارتقاء و بهبود مهارت رهبری لازم نیست که حتماً در کلاس‌های آموزشی رسمی شرکت کنید: شما می‌توانید مهارت‌های رهبری را در زندگی روزمره خود تقویت نمایید.

ادامه مطلب


پنج راهکار ساده برای آن‌که امنیت حساب جی‌میل را افزایش دهید

شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌ها منجمله پست‌الکترونیک در طول این سال‌ها سعی کرده‌اند به شکل خودکار مکانیزم‌های امنیتی قدرتمندی به محصولات خود اضافه کنند، با این وجود هنوز هم به واسطه یکسری رخنه‌ها یا سهل‌انگاری‌ها یا رویکردهای مبتنی بر مهندسی اجتماعی حساب‌های کاربران در معرض خطر قرار می‌گیرد. جی‌میل با توجه به پر مخاطب بودن همواره مورد توجه هکرها قرار دارد. اما برای آن‌که بتوانید از سرویس خود به شکل قدرتمندی محافظت کنید باید یکسری تهمیدات را خود به کار ببرید.

ادامه مطلب


نقد و بررسی قسمت نهم از فصل دوم سریال Westworld

اپیزود نهم، قسمتی خوش ساخت و دپرس‌کننده بود. مرگ تعدادی از شخصیت‌های سریال، با تلخی همراه بود. با نقد و بررسی این اپیزود همراه باشید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟