چگونه می‌توانیم به‌روزرسانی جدید جیمیل را فعال کنیم؟
همان‌گونه که در مطلب "خبر خوش برای کاربران، جیمیل بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ خود را دریافت کرد"، به شما گفتیم گوگل بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سرویس پست الکترونیک جیمیل را ارائه کرد. سرویسی که از هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد. اما برای آن‌که بتوانید از آن استفاده کنید، باید آن‌را فعال کنید.

1606683296_1_0.gif

گوگل یکی از بزرگ‌ترین بازطراحی‌های مرتبط با جیمیل را ارائه کرده است. به‌روزرسانی که به شدت مورد توجه رسانه‌ها و البته کاربران قرار گرفته است. به‌روزرسانی جدید امنیت پست الکترونیک را دوچندان کرده و قابلیت‌هایی همچون حفظ محرمانگی که به شما اجازه می‌دهد از مکانیزم احراز هویت دو عاملی و ایمیل‌هایی که در بازه زمانی مشخصی پاک می‌شوند استفاده کنید؛ هشدارهای فیشینگ که به شکل های‌لایت شده به رنگ قرمز ساده‌تر از قبل نشان داده می‌شوند در کنار ده‌ها قابلیت دیگر در اختیار کاربران قرار دارد. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، نشان می‌دهد که تمایل دارید از قابلیت‌های جدیدی که جیمیل ارائه می‌کند در ارتباط با سرویس الکترونیک خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

خبر خوش برای کاربران: بزرگترین تغییرات تاریخ جیمیل
هوشمندی، ارتقا امنیت، افزایش راندمان

حساب‌های شخصی جی‌میل

برای آن‌که سرویس جیمیل خود را روی وب به‌روزرسانی کنید، باید روی آیکن چرخ‌دهنده که در سمت راست تصویر قرار دارد کلیک کنید. اگر به‌روزرسانی برای شما در دسترس باشد که ما توانستیم در ایران از آن استفاده کنیم، عبارت Try the new Gmail را همان‌گونه که در تصویر مشخص شده مشاهده می‌کنید.

با کلیک روی این گزینه دو پنجره زیر  از سوی جیمیل به شما نشان داده می‌شود.

پشنهاد ما این است که گزینه Default را انتخاب کنید. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید با انتخاب یک ایمیل چهار دکمه جدیدی که پیش‌تر در مورد آن‌ها به تفصیل سخن گفتیم در کنار قابلیت‌های جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در سمت راست نیز گزینه‌ای برای فعال‌سازی اعلان‌های دسکتاپی جیمیل نشان داده می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم گزینه فوق را نیز فعال کنید.

در سمت چپ دکمه Tasks در اختیار شما قرار دارد. با کلیک روی این گزینه صفحه خوش‌آمدگویی به Tasks ظاهر می‌شود.

 قابلیتی که اجازه می‌دهد به ثبت و ردیابی اتفاقات مهم بپردازید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟