27/01/1397 - 16:57
آی‌تی قیمت‌، دیجیتالی‌ها را قیمت می‌دهد
اگر بدنبال مرجعی برای بهترین قیمت گوشی موبایل هستید حتما به سایت آی‌تی قیمت مراجعه کنید و خواهید دید که قیمت‌های این سایت از بازار بسیار کمتر است و خیلی از کالاهایی که در بازار بصورت تخصصی بوده و یافتن آن‌ها کار دشواری است در itgheymat.com براحتی پیدا خواهید کرد.

1606683296_1_0.gif

چرا قیمت‌ها در آی‌تی قیمت، پایین‌تر از بازار است؟

آی‌تی قیمت فقط به شما قیمت کالای دیجیتال را اعلام می‌کند ولی از طریق هزاران فروشنده و نماینده اصلی و خود این سایت هیچ دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته بلکه کاملا شبیه به یک پاساژ است که تعدادی زیاد فروشگاه با هزاران ویترین و کالا در آن وجود دارد و این فروشنده‌ها بر روی کالاهای موجود در سایت‌، قیمت گذاشته و با هم در رقابتند.
مثلا در نظر بگیرید به بدنبال قیمت کنسول بازی ، قیمت پاوربانک یا قیمت لپ تاپ اپل هستید با مراجعه به آی‌تی قیمت و جستجوی کالا مشاهده خواهید کرد که بر روی کالای موردنظرتان تعداد زیادی فروشگاه اعلام قیمت کرده‌اند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن خدمات و قیمت‌، از هر فروشنده‌ای که شرایط بهتری اعلام کرد خرید خود را انجام دهید.

آی‌تی قیمت چه کالاهایی را قیمت می‌دهد؟

قیمت‌های لحظه‌ای تمامی کالاهای بازار آی‌تی از قیمت کابل شبکه‌، قیمت سانترال‌، قیمت سوئیچ سیسکو‌، قیمت دوربین مداربسته‌، قیمت رک‌، قیمت لپ تاپ و گوشی تا قیمت پرینتر و کارتریج در آی‌تی قیمت موجود است.

آی‌تی قیمت فروش مستقیم هم دارد؟

آی‌تی قیمت یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه در این سایت فروشگاه‌های معتبر کامپیوتر و موبایل به شما قیمت می‌دهند.
درآمد آی‌تی قیمت از کجاست؟

آی‌تی قیمت کاملا شبیه به یک پاساژ آنلاین کار می‌کند و فروشگاه‌ها برای اعلام قیمت در این سایت هزینه شارژ سالانه دریافت می‌کند.

استقبال کاربران از آی‌تی قیمت

با توجه به توضیحات اعلام شده در مورد نحوه فعالیت آی‌تی قیمت و با توجه به قیمت‌های شگقت انگیز این سایت در حوزه کالای دیجیتال، استقبال خریداران و سازمان‌های دولتی و همچنین فعالان صنف رایانه و موبایل بینظیر بوده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟