29/11/1396 - 22:22
در یک ای‌پی‌کا نرم‌افزار‌های مختلف را دانلود و رایگان بازی کنید!
در این نوشتار قصد داریم سه مطلب متنوع را خدمت شما معرفی کنیم. این سه مطلب، به اضافه برنامه‌­های متنوع زیاد دیگری در زمینه­‌های نرم افزارهای کاربردی – بازی­‌ها – گرافیک – رام اندروید و موارد دیگر در سایت یک ای پی کا برای شما آماده شده است که می­‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها بهره‌­مند شوید.

1606683296_1_0.gif

در ابتدا به بررسی ابزار Voice recorder pro که برای ساخت موزیک و ضبط صدا با کیفیت اچ در در اندروید استفاده می‌­شود می­‌پردازیم. این اپلیکیشن در حقیقت یک برنامه ضبط صداست که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و شما می‌­توانید یادداشت‌­های صوتی خود را به این ترتیب ضبط کرده و در اختیار دیگران قرار دهید.

مورد بعدی، معرفی نرم افزار ES File Explorer File Manager فایل منیجر اندروید است. بعضی از گوشی‌­های موبایل وجود دارند که به صورت پیش‌­فرض اپلیکیشنی برای مدیریت فایل­‌ها و به اصطلاح فایل منیجر خودشان ندارند و طبیعی است که برای دسترسی بهتر و مدیریت بهتر فایل­‌ها و برنامه‌­ها نیاز است که نرم‌­افزاری را روی آن‌ها نصب کنیم. به عنوان مثال می‌­توان گوشی‌­های سونی اریکسون و htc را نام برد که از این قابلیت برخوردار نیستند.

و در نهایت نوبت می­رسد به معرفی یکی از مطالبی که در قسمت سرگرمی و بازی سایت قرار داده شده است. Fruit Bump پازل و پازل فکری ضربت میوه ها که برای اندروید آماده سازی شده است. این بازی که در حال حاضر ورژن 1.2.9.7 آن ارائه شده است، یک بازی پازلی است که توسط یکی از بهترین استودیوهای دنیا تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. در این بازی مراحل بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد و کاربر زمان استفاده از این بازی، از گرافیک زیبا و رنگارنگ آن از لذت کافی برخوردار خواهد شد. در واقع بازی به این شکل است که باید میوه‌­های هم رنگ کنار همدیگر قرار داده شوند و هر وقت که سه میوۀ هم رنگ کنار یکدیگر قرار بگیرند، آن سه میوه از روی صفحه حذف می­‌شوند و این مطلب باعث می‌شود که کاربر امتیازی را دریافت نماید. این بازی به صورت لمسی و با کشیدن انگشت روی صفحۀ تاچ است و به این ترتیب می‌­شود به مراحل بالاتر بازی راه یافت. این بازی بیشتر از 640 مرحله دارد و می­‌شود امتیاز بالای آن را از طریق شبکه­‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در دستگاه­‌های تلفن همراه اینتل هم می­توانید از آن استفاده نمایید.

اما توضیحات بیشتر در خصوص برنامه ساخت موزیک و ضبط صدا : کار کردن با این نرم افزار ساده است و خیلی سریع می‌­توانید آن را شروع کنید و یک صدای حرفه‌­ای و یک صدای اچ دی داشته باشید ضمن این که خروجی‌­های متفاوتی را به شما می­‌دهد که هنگام تنظیمات، می‌­توانید مشخص کنید که با چه فرمتی صدای مد نظر شما را تحویل دهد. فرمت­‌هایی مثل wave ، ogg و mp3 . می­‌توانید زمانی که دارید کار ضبط را انجام می‌­دهید از گزینه‌­های متفاوت استفاده کنید، به عنوان مثال اگر نیاز به توقف دارید از کلید توقف استفاده کنید و بعد از انجام کارتان دوباره به ادامه ضبط بپردازید. یا اینکه فایل خودتان را به اشتراک بگذارید و به دیگران ارسال کنید. همین طور امکان تجزیه و تحلیل طیف صوتی در این برنامه گذاشته شده است. شما ضبط­‌های متفاوتی را در این نرم‌­افزار می­‌توانید داشته باشید به عنوان مثال ضبط از طریق ایمیل، mms ، فیس بوک، اس ام اس و یا ضبط با میکروفن داخلی و خارجی، منتها باید یادآوری کنیم که ضبط تماس توسط این نرم‌­افزار پشتیبانی نمی‌­شود. نکته جالب این که قیمت این برنامه کاربردی در مارکت گوگل حدود ۳ دلار است و از نظر محبوبیت، محبوبیت بسیار خوبی یعنی امتیاز بین 4/6 تا 5 را بین کاربران خود به دست آورده اما ما در سایت یک ای پی کا این نرم افزار را به صورت رایگان برای شما قرار داده‌­ایم.

توضیح مطلب دوم: گفته شد برخی از گوشی­‌های موبایل هستند که به صورت پیش­فرض اپلیکیشنی برای مدیریت فایل­‌ها و به اصطلاح فایل منیجر خودشان ندارند. یکی از پیشنهادهایی که برای حل این مسئله می‌­توانیم داشته باشیم استفاده از نرم‌­افزار ES File Explorer File Manager است که ظاهری بسیار زیبا و توانایی­‌های بالا دارد که امکان مدیریت کامل فایل­‌ها را در اختیار کاربرش قرار می‌­دهد منجمله شما می­‌توانید فایل­‌های خود را ایجاد کنید، نام مشخصی روی آن بگذارید، نام آن را تغییر دهید، جای دیگری کپی و یا منتقل کنید، برای فرد دیگری فایل را ارسال کنید و یا اینکه فایل را کلا حذف نمایید. همچنین می‌­توانید همزمان روی چند فایل یا پوشه کار کنید. این در واقع مدیریت فایل بود اما مدیریت برنامه هم می‌­توانید داشته باشید، یعنی اینکه برنامه‌­ای را نصب یا حذف کنید، از آن پشتیبان بگیرید، کلید میانبری برای آن بسازید، دنبال فایل یا پوشه­‌ای بگردید، از فایل‌­های فشرده‌­سازی استفاده کنید. از امکانات دیگر نرم افزار این است که می‌­توانید از طریق وا‌ی‌­فای کامپیوتر وصل شوید و یا با FTP ارتباط برقرار کنید، ضمنا این نرم افزار از OTG و بلوتوث هم پشتیبانی می‌­کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟