مدیریت و نظارت شبکه
پیچیدگی‌های مدیریت فضای IT خود را ساده کنید
برای تضمین سطوح دسترس‌پذیری و عملکردی که سازمان شما از زیرساخت‌های IT انتظار دارد، WhatsUp Gold یک مجموعه پایش IT یکپارچه را با قیمتی رقابتی ارائه داده است. WhatsUp Gold به شما کمک می‌‌کند تا شبکه‌ها از جمله شبکه‌های وایرلس به علاوه نرم‌افزارها، سرورها و دارایی‌های مجازی را مدیریت کنید. همچنین، مدیریت پیکربندی شبکه، کشف لایه‌های 2 و 3، پایش جریان ترافیک و برخی امکانات دیگر همگی در یک بسته ارائه شده که به‌سادگی نصب و قابل اجرا است و می‌توان آن را به‌خوبی با نیازهای محیط کاری شما سازگار کرد.

1606683296_1_0.gif

WhatsUp Gold با بیشترین کارایی و مناسب‌ترین هزینه، مطرح‌ترین راهکار موجود در دنیا است که روی بیش از 150.000 شبکه در سراسر جهان پشتیبانی شده است. معماری ماژولار این راهکار شما را قادر می‌سازد تا امکانات WhatsUp Gold را بر حسب نیاز خریداری کنید.
از توانایی خود در ایجاد شبکه‌ها، برنامه‌ها و خدمات با کارایی بالا اطمینان حاصل کنید. به‌راحتی برای وقایع مختلف هشدار تعریف و سریعاً به محل وقوع هشدار رجوع کنید تا سطح ارائه خدمات SLA خود را تضمین کنید. هزینه‌ها و بار کاری خود را با تعریف اعمال خودکار کاهش دهید:
- شبکه‌ای با کارایی بالا و قابل اطمینان ارائه کنید.
- با نظارت متداوم بر منابع شبکه کارایی و رضایت کاربران را به ارمغان آورید.
- بالاترین سطح خدمات و حتی بیشتر را ارائه دهید.
- بیشترین زمان کارکرد و کمترین زمان تعمیر را به‌دست آورید.
- دسترسی برنامه‌های حساس را تضمین کنید.
- بر Windows، Linux، Apache، Java و دیگر برنامه‌ها‌ نظارت کنید.

امکانات اصلی WhatsUp Gold

- کشف
- نقشه‌نگاری
- پایش
- فهرست دستگاه‌ها
- هشدار، گزارش‌دهی و مدیریت

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به وب‌سایت www.ErtebateAmn.com مراجعه و یا با شماره تلفن86083641-021 تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟