گوشی با نمایشگر بدون حاشیه و قیمت مقرون به صرفه
ویوو وی 7 به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد + عکس
شرکت ویوو ساعاتی پیش به صورت رسمی از یک گوشی جدید با نام اختصاصی ویوو وی 7 (Vivo V7) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.7 اینچی و بدون حاشیه بهره می‌برد و دوربین سلفی آن 24 مگاپیکسلی است! با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی ویوو وی 7 داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

از شرکت‌های چینی است که در زمینه تولید اسمارتفون فعالیت دارد. اغلب محصولات این شرکت باکیفیت هستند، اما ویوو تا به امروز تمایلی مبنی بر گسترش فعالیت‌هایش در سطوح جهانی نداشته است. این شرکت چینی گاها محصولات مقرون به صرفه و باکیفیتی را تولید می‌کند که به واقع جالب توجه هستند. گوشی ویوو وی 7 دقیقا یک نمونه از همین محصولات شرکت مذکور است.

ویوو وی 7 در واقع بردار کوچک‌تر گوشی ویوو وی 7 پلاس محسوب می‌شود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی مربوط به دوربین سلفی آن می‌شود که از یک سنسور 14 مگاپیکسلی و بسیار قدرتمند تشکیل شده است. این گوشی از یک الگوریتم اختصاصی برای بهبود بخشیدن کیفیت عکس‌های سلفی استفاده می‌کند که منجر به زیباتر شدن صورت کاربران در عکس‌های سلفی خواهد شد. بنابراین اگر علاقمند عکس‌برداری سلفی باشید، گوشی ویوو وی 7 هرآنچه می‌خواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

جالب است بدانید که دوربین سلفی گوشی ویوو وی 7 عکسبرداری در حالت پورتریت (Portrait Mode) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند هم از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده که بنا به ادعای ویوو می‌تواند عکس‌های با وضوح 64 مگاپیکسلی اولترا اچ‌دی را با ادغام چند عکس مختلف ارائه کند.

صفحه نمایش گوشی ویوو وی 7 از یک پنل IPS LCD با اندازه 5.7 اینچی تشکیل شده است که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و تقریبا سبک طراحی بدون حاشیه را ارائه می‌کند. وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی 1440 در 720 پیکسل است و نسبت تصویر آن 18 به 9 خواهد بود. نسبت تصویر به بدنه این گوشی هم برابر با 83.6 درصد عنوان شده است. ویوو به نمایشگر این گوشی لقب فول‌وییو (FullView) را داده است.

تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام در گوشی ویوو وی 7 بکار رفته و رم دستگاه ظرفیت 4 گیگابایتی دارد. باتری آن 3000 میلی آمپر ساعتی است و متاسفانه دستگاه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. حافظه داخلی این گوشی به طور پیش‌فرض ظرفیت 32 گیگابایتی دارد و دستگاه از اتصال حافظه SD هم پشتیبانی می‌کند. ضمنا ویوو گوشی ویوو وی 7 را به اسکنر انگشت هم مجهز کرده که این اسکنر در پنل پشت دستگاه نصب شده است.

سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده روی ویوو وی 7 اندروید 7.1 نوقا خواهد بود و رابط کاربری اختصاصی ویوو با عنوان FunTouch OS 3.2 هم در کنار آن نصب می‌شود. بدنه گوشی از فلز ساخته شده و ابعاد 7.9 در 72.8 در 149.3 میلیمتری را ارائه می‌کند. وزن این گوشی هوشمند هم 139 گرم است. شرکت ویوو قرار است گوشی مذکور را در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار کند. قیمت ویوو وی 7 برابر با 280 دلار در نظر گرفته شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟