سرعت وای فای
22/08/1396 - 13:15
وای‌فای شما کند است یا کار نمی‌کند؟ این 4 مقاله را بخوانید
هیچ چیز به اندازه دیر بالا آمدن یک سایت و یا پخش کند ویدئو به صورت آنلاین عذاب‌آور نیست، مشکلات کندی وای‌فای همواره باعث نارضایتی کاربران اینترنت شده است. با این حال ترفندهایی برای افزایش سرعت و قدرت وای‌فای وجود دارد که خیلی از آن‌ها هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. در این مطلب چهار مقاله کاربردی در ارتباط با افزایش سرعت وای‌فای و تقویت سیگنال‌های آن گردآوری کرده‌ایم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه "افزایش سرعت وای‌فای" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان
 
کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


سیگنال وای‌فای را با این ده روش ساده تقویت کنید

اگر سیگنال وایرلس روتر شما ضعیف است، تداخل در محل استفاده زیاد است و در نتیجه، هنگام استفاده از اینترنت سرعت پایینی دارید روش‌هایی وجود دارد که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید قدرت سیگنال وای‌فای را افزایش دهید. در این مقاله 10 روش کاربردی برای حل این معضل ارائه شده است.

ادامه مطلب


با این ۶ سخت‌افزار سرعت اینترنت خانگی خود را افزایش دهید

سرعت اتصال اینترنت خانگی اغلب کمتر از آن چیزی است که خدمات دهندگان اینترنت وعده می‎دهند. متاسفانه هر چیزی ممکن است باعث اختلال در سرعت اینترنت شود. اگرچه خیلی از مشکلات شبکه‎های خانگی با تغییرات نرم افزاری برطرف می‎شود، اما گاهی اوقات نیز برای برطرف کردن آن باید به سراغ تغییر سخت‌افزاری تجهيزات شبکه رفت، به ویژه اگر چند سالی از عمر آنها گذشته باشد.

ادامه مطلب


با این 4 روش سرعت و قدرت سیگنال وایرلس لپ‌تاپ را افزایش دهید

اگر در مناطق پرجمعیت زندگی می‌کنید به‌احتمال بسیار، خیلی از روترها روی یک کانال مشابه برای دسترسی به شبکه استفاده می‌کنند و همین امر موجب افزایش تداخل و در نتیجه کاهش سرعت اینترنت می‌شود. در این بین ترفند و ابزارهایی وجود دارند که با تغییر آن‌ها می‌توانید قدرت و سرعت سیگنال وای‌فای دریافتی روتر را افزایش دهید.

ادامه مطلب


۱۲ عامل کمتر شناخته شده تضعیف وای‎فای در دفاتر کار

این روزها دسترسی نداشتن به اینترنت در محل کار یک فاجعه بزرگ محسوب می‎شود. از طرفی دوره اتصال کامپیوترهای دسکتاپ در دفاتر تجاری توسط سیم به یک دیگر نیز به سر آمده است. حالا دیگر ارتباط بین کارمندان و ارباب رجوع در محیط کار توسط اتصال بی‎سیم یا همان وای‎فای انجام می‎شود که می‎تواند به میزان قابل ملاحظه‎ای فشار به شبکه بی‎سیم دفتر کار شما وارد کند. اما در این بین عوامل کمتر شناخته شده دیگری نیز هستند که باعث بروز مشکلات بزرگی در راه رسیدن اینترنت به کارمندان شما می‎شوند.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟