طرح های ویژه و تخفیف در نمایشگاه تلکام 96
TD-LTE را در تلکام ارزان بخرید...
در مقاله "اینترنت TD-LTE چیست ؟" با جدیدترین و پرسرعت ترین سرویس اینترنت ثابت آشنا شدیم. همچنین در مقاله ای دیگر تحت عنوان "راهنمای خرید و استفاده از سرویس‌ TD-LTE "، با دو اپراتور ارائه دهنده این سرویس، یعنی ایرانسل و مبین نت و روش تهیه این سرویس آشنا شدیم. اما اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید، بهترین فرصت آن در همین روز ها است... در نمایشگاه تلکام 2017.

1606683296_1_0.gif

در مقاله اینترنت TD-LTE چیست؟  با جدیدترین و پرسرعت ترین سرویس اینترنت ثابت آشنا شدیم. همچنین در مقاله ای دیگر تحت عنوان راهنمای خرید و استفاده از سرویس‌ TD-LTE، با دو اپراتور ارائه دهنده این سرویس، یعنی ایرانسل و مبیننت و روش تهیه این سرویس آشنا شدیم. اما اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید، بهترین فرصت آن، همین روز ها است... در نمایشگاه تلکام 2017.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و  اطلاع رسانی (ایران تلکام) از تاریخ 24 لغایت 27 مهر 1396 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزار می‌باشد.در این نمایشگاه شرکتها و اپراتورهای مختلف در حوزه مخابرات حضور دارند و ضمن ارائه آخرین دستاوردهای خود، اقدام به معرفی و فروش ویژه سرویسهای می‌کنند.

از جمله مهمترین اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات، می‌توان به ایرانسل و مبیننت اشاره کرد که در تلکام 2017 حضور دارند. این دو شرکت ضمن معرفی محصولات خود، اقدام به ارائه طرح ها و تخفیف های ویژه کرده اند. از جمله مهم ترین این طرح ها، تخفیف در ارائه سرویس و مودمهای ایرانسل می‌باشد.

تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی مودم TF-i60 ایرانسل

ایرانسل نیز همانند هر سال با دست پر در نمایشگاه تلکام 2017 حاضر شده است و اقدام به ارائه گسترده سرویسها و محصولات خود کرده است. غرفه مرتبط با محصولات ایرانسل در سالن 27 پذیرای دوستداران صنعت مخابرات و ارتباطات می‌باشد.

به هنگام مراجعه به این غرفه، متوجه تاکید ایرانسل بر محصولات جدید 4G و TD-LTE می‌شویم. مودم هایی که با تخفیف های ویژه به علاقه مندان ارائه می‌شود. از جمله مهم ترین محصولات ایرانسل در حوزه TD-LTE، می‌توان به مودم TF-i60 اشاره کرد. سری جدید مودم روتر ایرانسل، که با پشتیبانی همزمان از FDD و TDD، امکان اتصال به اینترنت از طریق فناوری های 4G و TD-LTE را فراهم می‌کند. این مودم هم اکنون در وب سایت فروشگاه ایرانسل با قیمت 359900 تومان عرضه می‌شود، اما می‌توانید آن را با تخفیف 150 هزارتومانی و با قیمت باورنکردنی 214 هزارتومان از نمایشگاه تلکام و سالن 27 تهیه نمایید.

طرح‌های ویژه مبین نت برای مشترکین TD-LTE

شرکت مبین‌نت نیز امسال با طرح‌های ویژه و گسترده در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام حاضر شده است. امسال مبین‌نت علاوه بر ارائه طرح‌های ویژه در وایمکس ، اقدام به ارائه طرح ها و تخفیف های ویژه ای برا مشترکین سرویس TD-LTEخود نموده است.

از جمله طرح‌های ارائه‌شده در تلکام می‌توان به طرح خرید مودم با 20 درصد تخفیف ویژه‌  اشاره کرد. در این طرح مشترکین می‌توانند اینترنت پرسرعت تا 40 مگابیت بر ثانیه را با 10 گیگابایت حجم روزانه و 10 گیگابایت حجم شبانه را تنها با 104 هزارتومان تهیه نمایند. TD-LTE مبین‌نت در روزهای برگزاری نمایشگاه با طرح یک‌ساله 400 گیگابایت روزانه و 400 گیگابایت شبانه نیز ارائه می‌شود.

ارتقای مودم‌های وایمکس به TD-LTE نیز در روزهای نمایشگاه انجام می‌شود. در این طرح دارندگان مودم‌های وایمکس به رایگان و دارندگان سایر مودم‌ها نیز با پرداخت 50,000 تومان می‌توانند اینترنت خود را به TD-LTE ارتقا داده و از مزایای اینترنت تا 40 مگابیت سرعت بهره‌مند شوند.

همچنین طرح مربوط به معرفی دوستان و دریافت هدیه برای مشترکین TD-LTE نیز در تلکام 2017 صورت می‌گیرد. در این طرح،مشترکین TD-LTE می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی مشترکین خود در My.mobinnet.ir نام، نام خانوادگی و شماره‌ی تلفن همراه دوستان خود را وارد کرده و 72 ساعت پس از نصب موفق سرویس TD-LTE برای فرد معرفی شده، 20 گیگابایت حجم هدیه دریافت نمایند.

علاقه مندان به سرویسهای شرکت مبیننت می‌توانند با مراجعه به غرفه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت در سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه ، اقدام به بازدید و تهیه سرویس با تخفیفهای ویژه نمایند.

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟