نسخه بعدی آفیس در راه است
آفیس 2019 رسما از سال آینده وارد بازار می‌شود
اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت از برخی تغییرات در نیازهای آفیس خبر داد. ارتباط محصولات فعلی آفیس از ابتدای سال 2020 با سرویس‌های آفیس 365 قطع می‌شود. شاید آفیس 2016 مانند سابق کار نکند، اما محصول بعدی مایکروفت آفیس به‌نام "آفیس 2019" در راه است.

1606683296_1_0.gif

مایکروسافت از دادن هرگونه خبر بیشتر درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و هم‌چنین بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در محصول جدیدش خودداری می‌کند. تنها چیزی که به‌طور رسمی اعلام شد زمان ورود این محصول به‌بازار است: آفیس 2019 از پاییز سال 2018 در دسترس عموم خواهد بود. بهار همان سال، نسخه پیش‌نمایش در اختیار خودی‌ها قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی

با این ۷ روش مصرف اینترنت در ویندوز 10 را کنترل کنید
ویندوز 10 تشنه مصرف اینترنت است، جلوی آن‌را بگیرید

خبر انتشار نسخه بعدی آفیس برای برخی از کارشناسان و کاربران تعجب برانگیز بوده است چون انتظار می‌رفت که آینده از آنِ آفیس 365 باشد.

در واقع، با آپدیت‌هایی که به‌عنوان سرویس و از طریق آفیس 365 ارائه می‌شود معلوم نیست که چه تأثیری بر روی قابلیت‌ها و امکانات جدید که به‌طور پیوسته در قالب محصولات فعلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند خواهد گذاشت.

البته، مایکروسافت در آخرین لحظات تصمیم گرفت تا اشاره کوچکی به‌برخی از این فابلیت‌های کوچک داشته باشد:

آفیس 2019 برای آن‌دسته از افرادی که هنوز آمادگی پذیرش کلاود را ندارند امکانات کاربری و IT جدیدی اضافه خواهد کرد. به‌عنوان مثال، امکانات پیشرفته و بهینه شده جوهرافشانی مانند حساسیت در برابر فشار و جلوه‌های شیب این امکان را برای کاربر فراهم می‌کنند که بتواند طبیعی‌تر وظایف‌اش را انجام دهد. فرمول‌ها و چارت‌ها باعث تقویت قدرت تحلیل دیتا در اکسل می‌شوند. از همه مهم‌تر، تقویت سطح سرور شامل آپدیت‌هایی برای مدیریت‌پذیری و قابلیت استفاده در کنار صوت و امنیت می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟