دانلود رایگان
13/06/1396 - 02:31
سرانجام پلی استور گوگل در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفت
گوگل پلی سال‌ها است در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. فروشگاهی که در اغلب کشورهای جهان به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد به شکل عادی و قانونی از فروشگاه یاد شده دانلود کنند. با این وجود کاربران چند کشور قادر نبودند به فروشگاه فوق دسترسی داشته باشند. اما خبری که به تازگی منتشر شده اعلام می‌دارد کاربران این کشورها منجمله کاربران ایرانی از این پس می‌توانند از فروشگاه فوق استفاده کنند.

1606683296_1_0.gif

پس از سال‌ها انتظار و مشکلات فراوان کاربران ایرانی به همراه کاربران ساکن در کشورهای چین، کوبا، ماکائو، میانمار و سودان موفق شدند به فروشگاه گوگل پلی دسترسی پیدا کنند. همچنین گوگل نام مناطقی که گوگل پلی در اختیار کاربران آن مناطق قرار دارد را در بخش پشتیبانی گوگل وارد کرده است. اسامی کشورهایی که به آن‌ها اشاره گردید در بخش Google Play Developer Console وارد شده است. مکانی که توسعه‌دهندگان قادر هستند برنامه‌هایی که ساخته‌اند را از طریق این بخش در اختیار کاربران قرار دهند.

البته در این بین کاربران ساکن در کشور چین و ایران نمی‌توانند برنامه‌هایی که برای فروش در این فروشگاه قرار گرفته است را خریداری کنند، در مورد کاربران چینی محدودیت‌هایی به واسطه خرید از فروشگاه پلی استور از طریق این کشور وجود دارد. با توجه به این‌که در طول این سال‌ها فروشگاه گوگل پلی از بازار کشورهای یاد شده منجمله چین خارج شده بود، زمینه را برای ظهور فروشگاه‌های ثالث هموار کرده بود. رویکردی که به‌طور فزاینده مشکلاتی را برای گوگل به همراه آورده بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟