بهترین محصولات برای کاربران حرفه‌ای خانگی
روترهای جدید وایرلس MU-MIMO دی‌لینک در نمایشگاه ایفا 2017
دی‌لینک، بزرگ‌ترین و پیشروترین سازنده و ارائه‌دهنده راه‌کارهای شبکه برای خانه‌های دیجیتال دو روتر جدید EXO را در نمایشگاه "ایفا 2017" رونمایی می‌کند.

1606683296_1_0.gif

روترهای AC2600 EXO SmartBeam Gigabit Router DIR-822 و AC1900 EXO SmartBeam Gigabit Router DIR-878 دو محصول جدید دی‌لینک در نمایشگاه برلین هستند. هر دو دستگاه به آخرین فناوری‌های 802.11ac، قابلیت چندکاربره MIMO و AC SmartBeam پیشرفته مجهز هستند. WLAN دو باند تعبیه شده در این روتر به DIR-882 اجازه می‌دهد تا از نرخ انتقال اطلاعات تا 2533 مگابیت بر ثانیه بهره ببرد. این رقم برای مدل DIR-878 برابر با 1900 مگابیت بر ثانیه است. پورت WAN گیگابیت نیز بدون درنظر گرفتن این‌که سرویس دهنده اینترنت چه سرعتی ارائه می‌دهد دسترسی نامحدود به اینترنت را فراهم می‌کند. هر کدام از پورت‌های شبکه گیگابیت نیز ارتباط کافی برای کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند یا ذخیره‌سازهای متصل به شبکه (NAS) در اختیار می‌گذارند.

ارتقا به WLAN های‌اسپید

روترهای مشکی و زیبای EXO برای کاربران خانگی طراحی شده که نیاز به گذردهی بالای دیتا، پوشش‌دهی مناسب و قیمت مقرون به‌صرفه دارند. هر دو دستگاه فوق ایده‌آل‌ترین گزینه برای جایگزینی روترهای وایرلس سری N هستند. از همین رو، استاندارد سریع‌تر 802.11ac در آن به‌کار رفته تا بهترین شرایط وایرلس ممکن را فراهم کند. روتر DIR-882 در باند 5 گیگاهرتز تا 1733 مگابیت بر ثانیه و در باند 2.4 گیگاهرتز تا 600 مگابیت بر ثانیه را جابه‌جا می‌کند.

ایده‌آل برای پخش ویدیو، بازی و اشتراک‌گذاری محتوا

هر دو روتر با بهره‌گیری از پهنای باند بالا بهترین گزینه ممکن برای کاربردهای سنگین مانند پخش ویدیوهای اچ‌دی یا 4K هستند، به سرویس‌های کلاود دسترسی دارند یا در داخل شبکه خانگی امکان تبادل دیتا را فراهم می‌کنند. همه این دستگاه‌ها قادرند به‌طور هم‌زمان از طریق LAN و WLAN با دیتاهای زیاد ارتباط برقرار کنند. مدل DIR-822 از یک پورت های-اسپید USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 بهره می‌برد.

نصب سریع و ساده

یک اینترفیس ساده وب در کنار دستیار نصب و دستورات گام به گام باعث می‌شود تا نصب و راه‌اندازی این روترها برای کاربران خانگی فوق‌العاده آسان باشد. استانداردهای امنیتی WPA/WPA2 با WPS برای WLAN و یک فایروال پیچیده از روتر محافظت می‌کند و از حملات اینترنتی جلوگیری می‌کند. امکان کنترل دسترسی برای LAN و WLAN اجازه می‌دهد تا تنها کاربران و دستگاه‌های مشخص در درون شبکه امکان استفاده از آن‌را داشته باشند. 

قیمت و زمان عرضه

مدل DIR-822 از ماه نوامبر سال جاری به‌قیمت 146.90 یورو و مدل DIR-878 از ماه اکتبر سال جاری به‌قیمت 134.90 یورو وارد بازار می‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟