سامسونگ تلاش می‌کند میزان تقاضا برای گلکسی نوت 8 را افزایش دهد
قلم S سامسونگ هم میکروفون دارد و هم امضای دیجیتال می‌کند
به‌احتمال زیاد، در آینده نزدیک قلم S سامسونگ به میکروفون و اسپیکر مجهز خواهد شد یعنی کاربر می‌تواند مکالمات تلفنی خود را با این وسیله انجام دهد. علاوه بر آن، قلم بعدی سامسونگ کاربرد زیادی در زمینه ساخت امضای دیجیتال خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

در سال 2014، شرکت سامسونگ پتنتی را به‌نام خود ثبت کرد که مربوط به یک قلم استایلوس می‌شد. نکته جالب این قلم مجهز بودن آن به یک میکروفون و اسپیکر داخلی بود. یعنی تماس‌های تلفنی از طریق این وسیله قابل انجام خواهد بود. طبق اختراع ثبت شده، استایلوس مورد اشاره به‌عنوان جایگزینی برای هدست وایرلس عمل می‌کند و کاربر با گذاشتن آن داخل جیب پیراهن یا چیزی شبیه به آن، می‌تواند با مخاطبان خود تماس بگیرد.

مطلب پیشنهادی

چرا گلکسی نوت 8 از آیفون 7 پلاس بهتر است؟ + عکس
خرید گلکسی نوت 8 را به خرید آیفون 7 پلاس ترجیح دهید!

اما بعد از گذشته سه سال از زمان ثبت این اختراع، خبرهای جدیدی از این شرکت به‌بیرون درز کرده است. به‌گفته «چا وون سیک»، مدیر توسعه قلم S سامسونگ تحقیقات بیشتر در این زمینه هم‌چنان ادامه دارد و آن‌ها در پی یافتن بهترین راه به‌منظور افزودن یک میکروفون به این اکسسوری هستند. علاوه بر این، گفته می‌شود سامسونگ و شرکای‌اش مشغول کار بر روی فناوری مورد نیاز برای قلم S هستند تا بتوانند از آن برای ساخت امضای دیجیتال استفاده کنند. «چا» هفته گذشته و پس از رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 8 گفت این شرکت قصد دارد با استفاده از قلم S راه‌کارهای پیچیده‌تری برای امضای دیجیتال فراهم کند. وی افزود اگر آن‌ها در رسیدن به این هدف موفق شوند مطمئنا میزان تقاضا برای این فبلت جدید سامسونگ به‌خصوص از طرف بازار B2B به‌شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

به‌نظر نمی‌رسد که سامسونگ برنامه‌ای برای اضافه کردن این قلم جدید به سایر گجت‌های خود داشته باشد و قرار است فقط در سری نوت شاهد آن باشیم. به‌گفته قائم مقام شرکت واکام که در زمینه ارائه راه‌کارهای فناوری برای کسب‌وکار فعالیت می‌کند این شرکت حدود 7 سال است که روی رزونانس مغناطیسی الکترون‌ها کار می‌کند. به‌همین منظور واکام و سامسونگ با همکاری یکدیگر در تلاش خواهند بود تا تحقیقات خود را روی قلم S برای مدل‌های گلکسی نوت متمرکز کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟