LTE وارد گجت‌های پوشیدنی می‌شود
اپل واچ بعدی به فناوری LTE مجهز خواهد بود
اوایل ماه جاری میلادی بود که گفته شد اپل واچ بعدی در نسخه LTE در دسترس خواهد بود. اما ظاهرا اپل گجت بعدی خود را در دو مدل عرضه می‌کند: با LTE و بدون LTE.

1606683296_1_0.gif

هم‌چنین، اپل قصد ندارد در طراحی اپل واچ بعدی تغییرات زیادی ایجاد کند و به‌احتمال زیاد مدل‌های بعدی مشابه همان‌هایی هستند که پیش از این دیدیم. این اخبار و شایعات توسط Ming-Chi Kou از KGI Securities منتشر شده است. تاکنون، بیشتر پیش‌بینی‌های وی در خصوص محصولات اپل درست از آب درآمده است. وی اضافه می‌کند که اپل واچ جدید در دو اندازه معمول خود یعنی 38 و 42 میلی‌متر تولید می‌شود.

مطلب پیشنهادی

Gigabit LTE چیست و چه زمانی فراگیر خواهد شد؟
فناوری‌های پیش‌نیاز Gigabit LTE

پیش از این، بلومبرگ خبر داده بود که اپل واچ بعدی به LTE مجهز خواهد بود و Kou خاطرنشان می‌کند که این گجت از 3G پشتیبانی نمی‌کند. یعنی این احتمال هست که در تمام بازارها کار نکند. علاوه بر این، به‌گفته بلومبرگ شرکت‌های AT&T، ورایزن و اسپرینت همگی از اپل واچ متصل پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود که این گجت‌ها طی ماه‌های آتی در کنار گوشی‌های جدید آیفون معرفی شوند.

اپل در ماه ژوئن اعلام کرد هم‌زمان با انتشار watchOS4 شاهد به‌روزرسانی جدید واچ فیس خواهیم بود که می‌تواند بر اساس زمان یا مکان آپدیت شود. علاوه بر این، قرار است یک واچ‌فیس سیری هم منتشر شود. به‌این ترتیب، کاربر می‌تواند گوشی‌اش را داخل خانه بگذارد و هم‌چنان از سیری استفاده کند، روتین‌های تندرستی‌اش را ردگیری کند و به آی‌مسیج‌ها پاسخ دهد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟