پرچم داری مجهز به صفحه‌نمایش بزرگتر
مشخصات و ویژگی‌های فنی گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد!
خبری که به تازگی یا به عبارت دقیق‌تر پنج ساعت پیش (در زمان نگارش این مقاله) در سایت GFXBench منتشر شده جزییات بیشتری از مشخصات گلکسی نوت 8 را فاش کرده است. این خبر در حالی منتشر شده است که کمتر از ده روز تا زمان رونمایی از پرچم‌دار سامسونگ زمان باقی مانده است.

1606683296_1_0.gif

ویژگی‌هایی که در سایت GFXBench منتشر شده تقریبا مشابه با خبرهایی است که تا به این لحظه منتشر شده است. با این وجود به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش این گوشی بزرگ‌تر از آن چیزی است که بسیاری انتظار آن‌را داشتند. در این گزارش به حس‌گر‌های دوربین دوگانه این گوشی اشاره شده است. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+ با تفکیک‌پذیری 2960x1440 تجهیز شده است. صفحه‌نمایشی که در یک پانل Super AMOLED قرار دارد. مشابه چنین پانلی را پیش‌تر در مدل‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مشاهده کرده بودیم. البته لبه‌های آن کمی خمیده است.

مطلب پیشنهادی

هر آنچه در مورد گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌دانیم + عکس
مروری بر ویژگی‌های فبلت گلکسی نوت 8

در سایت GFXBench نسخه‌ای از این گوشی مشاهده می‌شود که به یک تراشه اگزینوس 8895 هشت هسته‌ای 64 بیتی تجهیز شده است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ نسخه‌ای از این پرچم‌دار را با تراشه کوال‌کام اسنپ‌دراگون 835 نیز روانه بازار خواهد کرد. تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ همچنین به پردازنده گرافیکی Mali-G71 تجهیز شده است. از جمله ویژگی‌های جالب دیگر این گوشی به لنزهای دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 می‌توان اشاره کرد که 12 مگاپیکلسی است. این‌گونه به نظر می‌رسد که لنز دوم نیز 12 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی یا همان دوربین جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است.

مطلب پیشنهادی

نسخه برتر گلکسی نوت 8 با رم 6 و حافظه 256 گیگ عرضه می‌شود

این گوشی به سیستم‌عامل اندروید نوقا نگارش 7.1.1 تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این گوشی به حافظه آن می‌توان اشاره کرد. این گوشی به 6 گیگابایت حافظه اصلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است. مطالبی که به آن اشاره شد، تمامی اطلاعاتی بود که سایت GFXBench آن‌را منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی

گلکسی نوت 8 احتمالا دوم شهریور ماه عرضه می‌شود!
کمتر از ده روز تا عرضه نوت 8 باقی مانده است

تا به امروز گزارشات مختلفی درباره ویژگی‌های فنی این گوشی منتشر شده که تقریبا شباهت پرچم‌دار به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نشان می‌دهند، با این تفاوت که گوشه‌های پرچم‌دار انحنای کمتری دارند و همچنین دوربین اصلی آن نیز دوگانه است. این گوشی به یک قلم S Pen و حس‌گر اثرانگشت در پانل پشتی تجهیز شده است. احتمال می‌رود گوشی فوق به اسکنر عنبیه چشم و همچنین فناوری تشخیص چهره نیز تجهیز شده باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟