پاسخ مثبت اینستاگرام به نیاز کاربران
به‌زودی اشتراک‌گذاری پست‌ها با دوستان نزدیک در اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود
اینستاگرام متوجه شده که کاربران این شبکه محبوب اشتراک‌گذاری عکس و تصویر می‌خواهند دوستان نزدیک‌شان خیلی زود برخی پست‌ها را ببینند. به همین دلیل، این شبکه در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا پست خود را به شکل خصوصی برای لیستی از کاربران دلخواه‌اش ارسال کند.

1606683296_1_0.gif

تایم‌لاین الگوریتمی اینستاگرام برعکس چیزی که تصور می‌شد یک شکست مفتضحانه است چون اگر قصد دارید تا همه پست‌های دوستان‌تان را ببینید هیچ کمکی به شما نمی‌کند. با این‌که این شبکه اجتماعی عکس و تصویر به صراحت به شکست این ویژگی اعتراف نکرده اما به گفته "ورج" آن‌ها در حال تست یک ویژگی جدید به‌نام "Favorites" یا محبوب‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی

اپل اشتراک‌گذاری وای‌فای در iOS 11 را ساده‌تر می‌کند
خبر خوب برای دارندگان دستگاه‌های آیپد و آیفون

ایده‌ای که برای آن درنظر گرفته شده خیلی ساده و روشن است: یک لیست از افرادی که می‌خواهید پست شما را هر چه زودتر ببینند تهیه می‌کنید. بعد از آن، پست موردنظرتان را به صورت خصوصی در قالب "استوری" یا "تایم‌لاین" برای‌شان ارسال می‌کنید. این روش بیشتر شبیه ارسال عکس به دوستان در اپلیکیشن اسنپ‌چت است. پست‌هایی که به لیست دوستان می‌فرستید در تایم‌لاین آن‌ها نمایش داده می‌شود و دارای یک علامت چک سبز رنگ است.

رییس بخش محصول اینستاگرام می‌گوید کاربران سعی دارند این سرویس را هک کنند تا به مخاطبان کمتری دسترسی داشته باشند و به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان دقیقا متوجه این قضیه هستند و به آن گوش می‌کنند. نسخه آزمایشی این قابلیت فعلا برای تعداد اندکی از کاربران فعال شده و طی چند ماه آینده در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟