جی‌میل محبوب نزد مدیران
مدیرعامل اسبق یاهو از علاقه خود به سرویس جی‌میل پرده برداشت
ماریسا مایر مدیرعامل اسبق شرکت یاهو پس از فراز و فرودهای بسیاری که در یاهو تجربه کرد، پس از خروجش از این شرکت صحبت جالبی را به زبان آورد. او گفت دیگر نمی‌تواند برای استفاده از جی‌میل به انتظار بنشیند. بسیاری از کارشناسان این صحبت ماریسا مایر را تیر خلاصی بر پیکره یاهو توصیف کرده‌اند.

1606683296_1_0.gif

ماریسا مایر کمتر از 24 ساعت از خروجش از یاهو اعلام کرد که مشتاق است از برنامه کاربردی جی‌میل دو مرتبه استفاده کند. سایت ورج در گزارش خود آورده است: « در جریان برگزاری کنفرانسی که در لندن برگزار شد، ماریسا مایر که در گذشته در شرکت گوگل کار می‌کرد، پس از آن‌که گوگل را به مقصد یاهو ترک کرد اعلام کرد اکنون هیجان‌زده است تا یک‌بار دیگر برنامه کاربردی Gmail را مورد استفاده قرار دهد.» سایت‌های خبری در شرایطی از علاقه مایر به جی‌میل خبر داده‌اند که خود او پس از برگزاری این کنفرانس اعلام کرد: «رسانه‌ها بخش‌هایی از صحبت‌های من را گلچین کرده‌اند، واقعیت این است که من همچنان از یاهو استفاده خواهم کرد.» او روز گذشته 14 ژوئن توییت‌هایی در همین ارتباط منتشر کرد و اعلام کرد اشتیاق من نسبت به استفاده از یاهو کم نشده و همچنان تمایل دارم از سرویس عالی ایمیل یاهو استفاده کنم. تیم توسعه و طراحی یاهو در سال‌های گذشته به سختی کار کرده‌اند تا چنین سرویس چشم‌گیر و قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

این توییت‌ها در حالی منتشر شد که پیش از آن سایت‌های فعال در عرضه رسانه اعلام کرده بودند که ماریسا مایر در جریان نطق خود در سالن AccelerateHER که در شهر لندن برگزار شد، اعلام کرد: «زمانی که از ابزاری استفاده می‌کنم که خودم طراح آن بوده‌ام، سریع‌تر هستم. مشتاق هستم تا یکبار دیگر از جی‌میل استفاده کنم.»

 

ایر در سال 2012 گوگل را ترک کرد و از آن زمان سمت مدیرعاملی یاهو، این موتور جست‌وگر قدیمی را بر عهده گرفت. اما پس از آن‌که شرکت ورایزون موفق شد یاهو را تصاحب کند و روز سه‌شنبه نیز این قرارداد نهایی شد، ماریسا مایر با دریافت 23 میلیون دلار شرکت یاهو را ترک کرد. ورایزون اکنون به دنبال آن است تا یاهو و AOL را با یکدیگر ادغا کرده و شرکت چند‌سانه‌ای جدیدی تحت نام Oath را پایه‌گذاری کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟