وحشت مسافران پرواز چین به استرالیا از آتش گرفتن هدفون بیتس
هدفون خانمی که با انفجار در هواپیما برای اپل دردسرساز شد
اگر موسیقی زیاد گوش می‌کنید و از هدفون برای گوش دادن استفاده می‌کنید با خواندن این خبر حتما شوکه می‌شوید. هدفون یک خانم استرالیایی که مسافر پرواز پکن به ملبورن بود در هنگام خواب آتش گرفت و باعث شد تا یک طرف صورت وی به شدت دچار سوختگی شود.

1606683296_1_0.gif

طبق خبری که توسط آسوشیتدپرس استرالیا منتشر شد، هدفون خانمی که در پرواز ماه فوریه پکن به ملبورن آتش گرفت یک جفت هدفون AAA شرکت «بیتس» بود. علاوه بر این، در همین گزارش آمده که یکی از نمایندگان شرکت اپل با وکیل این خانم تماس گرفته و خاطرنشان کرده که بعد از تحقیقات صورت گرفته توسط تیمی از متخصصان این شرکت مشخص شد دلیل اصلی آتش گرفتن این هدفون استفاده از یک باتری غیر اصلی و مربوط به یک شرکت متفرقه بوده است.

مطلب پیشنهادی

رمزگشایی از پروژه سری اپل: چیزی بسیار فراتر از یک خودران!
نگاه ویژه اپل به یک بازار چند تریلیون دلاری

همان‌طور که می‌دانید اپل در سال 2014 شرکت بیتس را به لیست زیرمجموعه‌های خود اضافه کرد. به همین دلیل، متخصصان این شرکت در این خصوص اقدام به تحقیق کردند. این شرکت به گفتن همین مسئله بسنده کرد و از دادن هر گونه توضیح بیشتر خودداری کرد.

این خانم که نام وی فاش نشده در زمان بروز این حادثه خواب بود. طبق خبری که در ماه مارس توسط اداره امنیت حمل‌ونقل استرالیا منتشر شده بود سایر مسافران این پرواز به ناگهان صدای انفجار مهیبی شنیدند. صاحب این هدفون در مصاحبه با ATSB گفت: «وقتی قصد چرخیدن داشتم احساس کردم که صورتم در حال سوختن است. بلافاصله از خواب پریدم و هدفون را روی کف هواپیما پرت کردم. بعد از آن، خدمه پرواز با آب آتش را خاموش کردند.»

اپل در حال حاضر از باتری‌های AAA برای هدفون‌های خود استفاده نمی‌کند، پس اگر این هدفون واقعا برند بیتس بوده به احتمال زیاد از مدل‌های قدیمی این برند بوده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟