افراد خلاق خودشان بسته‌بندی گوشی‌شان را طراحی کنند
20/02/1396 - 21:50
فراخوان مسابقه طراحی بسته‌بندی نوکیا ۳۳۱۰
شرکت HDM که سازنده گوشی‌های نوکیا است؛ طی یک مسابقه از همه مردم دعوت کرده است بسته‌بندی خلاقانه‌ای برای گوشی نوکیا ۳۳۱۰ طراحی کنند و این گوشی را جایزه بگیرند.

1606683296_1_0.gif

چه طراح حرفه‌ای باشید یا دانشجوی هنر یا صرفاً یک هوادار موبایل‌های نوکیا با قریحهٔ هنری، می‌توانید برندهٔ  Nokia 3310 با طراحی خودتان شوید. برندهٔ خوش‌شانس این مسابقه علاوه بر Nokia 3310 اختصاصی، هنرمند طراح پشت بسته‌بندی مدل محدود این تلفن خواهد شد. فرصتی خارق‌العاده برای هنرمندان خلاق با استعداد برای شکوفایی.

برای شرکت در این مسابقه، همهٔ شرکت‌کنندگان باید عکس‌هایشان را در اینستاگرام با هشتگ 3310art# آپلود کرده و حساب Nokiamobile@ را که در آن جزئیات کامل مسابقه در بخش Bio اعلام شده است، دنبال نمایند. طرح‌های ارائه‌شده توسط تیم داوری متشکل از HMD Global و I Love Dust، یک استودیوی طراحی واقع در بریتانیا، با معیارهای اصیل، خلاقانه و مثبت بودن قضاوت خواهد شد که به طراحان آزادی خلق طرح‌هایی کاملاً یکتا و اصیل را می‌دهد.

پکا رانتالا، مدیر ارشد بازاریابی HMD Global، گفت: «ما از پشتیبانی‌ باورنکردنی‌ هر روزهٔ هواداران Nokia بسیار سپاسگزاریم و می‌خواستیم کاری ویژه برای قدردانی از آن‌ها انجام دهیم. طراحی چیزی است که به قلب‌های ما بسیار نزدیک است و هواداران نوکیا آن را دوست دارند. ما از دیدن اینکه طراحان بااستعدادی از میان هواداران بیایند، بسیار هیجان‌زده‌ایم و امیدوارم فرصت طراحی کامل و مالکیت این نوعِ Nokia 3310 هواداران نوکیا را هم همان‌قدر هیجان‌زده کند.»

Nokia 3310 نمادین در سال ۲۰۱۷ با طراحی مدرن بازطراحی شد. Nokia 3310 جدید، نازک و سبک است و با داشتن زمان مکالمه باورنکردنی ۲۲ ساعته و یک‌ماه دوام باتری در حالت آماده‌به‌کار به‌طور باورنکردنی‌ با دوام است. طراحی مدرن، رنگارنگ و تازه Nokia 3310، این مدل کلاسیک را به‌روز کرده است.

این مسابقه از روز ۱۰ مهٔ ۲۰۱۷ به‌صورت جهانی آغاز می‌شود. برای شرکت در این مسابقه، شرکت‌کنندگان باید عکس‌هایشان را در اینستاگرام با هشتگ 3310art# آپلود کنند. شرایط و ضوابط کامل به‌صورت آنلاین در دسترس است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟