اپل دبی مال به‌زودی افتتاح می‌شود
16/01/1396 - 18:00
اپل فروشگاه جدیدی در دبی با دیوارهای مجهز به آثار هنری افتتاح خواهد کرد + عکس
از چند ماه پیش خبرهایی درباره فروشگاه جدید اپل در شهر دبی امارات شنیده می‌شد. شرکت اپل با تایید این خبر می‌گوید تا هفته‌های آینده این فروشگاه در بهترین منطقه دبی افتتاح خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

شرکت اپل امروز به طور رسمی از برنامه‌های خود برای افتتاح فروشگاه‌ جدید خرده‌فروشی محصولات‌اش در شهر دبی پرده‌برداری کرد. اپل می‌گوید: «ما در حال آماده شدن برای برگزاری یک جشن بزرگ به مناسبت افتتاح جدیدترین فروشگاه‌مان در دبی هستیم. در این جشن هنرمندان و کارآفرینان بزرگی حضور دارند. ما برای افتتاح Apple Dubai Mall هیجان‌زده هستیم.»

اما فروشگاه جدید اپل در یک منطقه پرجمعیت و پرترافیک دبی واقع شده است و در سال ۲۰۱۵ برآورد شده ۹۲ میلیون بازدیدکننده در سال دارد. فروشگاه جدید یک مکان بزرگ و دو دهنه است که هفت روز هفته باز خواهد بود. مشاهدات عینی می‌گویند هنوز این فروشگاه برای آماده شدن کامل کار دارد و افتتاح آن چندین هفته طول خواهد کشید. 

دبی مال، سومین فروشگاه خرده‌فروشی اپل در کشور امارات است. اپل یک فروشگاه در سال ۲۰۱۵ در دبی و یکی دیگر در ابوظبی افتتاح کرده است. اما نکته بسیار مهم خرده‌فروشی جدید اپل به دیوارهایی با نقش‌های هنری برمی‌گردد که می‌خواهند «خلاقیت» اپل را نشان بدهند و توجه عابران را جالب کنند. شعار روی این دیوارها «Creativity. Connected» است. این آثار خلاقانه هنری روی صفحه‌نمایش‌هایی بزرگ دیده می‌شوند. 

اپل می‌خواهد پیش از افتتاح فروشگاه جدید، ذهن مردم و مشتریان را آماده کند. اپل برای دیگر فروشگاه‌های خود نیز خلاقیت‌های بصری تبلیغاتی به نمایش گذاشته بود. مثلا پیش از افتتاح یک فروشگاه در شهر شیکاگو؛ روی زمین و پیاده‌رو آثار هنری به نمایش می‌گذاشت و توجه عابرین را جلب می‌کرد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟